Для входа на форум нажмите здесь
Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Автор темы: mistlight
Дата создания:
Old 28.03.2016, 19:15
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Originally Posted by From Sky:
был бы он не массовым .... А то на деле это аое дамаг с эфектом контроля на рейнже 900. Его даже сбить нельзя станшотом. Скорее всего вл встанет в стан но успеет докастовать свою имба абилку ))))
молния шк перебивает каст
Old 28.03.2016, 21:20
From Sky's Avatar
Предводитель
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Originally Posted by LLInPOT:
молния шк перебивает каст
я беру в расчет рейнж скилов. Пока шк добежит то его успеют фирнуть слипнуть. Просто аое на 900 рейнджи слишком жестко

l2 Esthus >>> FromSky 99 YA >>> no gear - just skill
Луций >>> Rise >>> ДобрыйФей >>> Авантюрист 50+
l2c Гренка >>> HotCherry
Old 28.03.2016, 22:17
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Originally Posted by Larri Derell:
Лукопак без арбы и хк это не лукопак, сори ты дебил.
я бы ответил в таком же стиле

Добавлено через 11 минут
Originally Posted by JJ_Judge:
В ХФ луки ссаное говно, которое перезжается чуть ли не фулпаком гномов.

Добавлено через 8 минут
Originally Posted by JJ_Judge:
Кинь хоть один мув где нормально выступают в 9х9 луки,
Last edited by МедузаБот; 28.03.2016 at 22:17. Reason: Добавлено сообщение
Old 28.03.2016, 23:37
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Луки с трудом унижают миликов и очередные пвп с хиростиками под оффпати бафом. да. И это еще хз что там за паки по бусту. Шел бы ты.. на рпгклаб играть. Вот честно, хватит пробить стену лбом, не тащили луки на хф и все тут.
Old 28.03.2016, 23:40
JJ_Judge_renamed_1150865_01012024's Avatar
Гигант мысли
Join Date:
03.08.2014
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Originally Posted by МедузаБот:
Добавлено через 11 минут
Цитата:
Сообщение от JJ_Judge Посмотреть сообщение
В ХФ луки ссаное говно, которое перезжается чуть ли не фулпаком гномов.

Добавлено через 8 минут
Цитата:
Сообщение от JJ_Judge Посмотреть сообщение
Кинь хоть один мув где нормально выступают в 9х9 луки,
Кроме пвп в хардине, где таки есть чужие фонари ,в 3 фонаря в пати и мелькающие в первой половине мува 2 фонаря оффпати ронять мили через тиров и магов через СХ, это безусловно славная победа лучников в ХФ!
Ты вот бле вот это вот счас серьезно мне скинул как аргумент чтоле?
Только на хардине там относительно принимаю как аргумент, просто уже надоело это обмусоливать и разбирать по частям. Если тебе будет от этого легче, считай что я слился

P.S. Аж захотелось бишом снова поиграть, только со всеми скиллами, а не как в л2к
Old 28.03.2016, 23:43
Mrazzik's Avatar
Читатель
Join Date:
25.03.2009
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
хиро пушки можно юзать на оли
Old 28.03.2016, 23:52
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Originally Posted by Mrazzik:
хиро пушки можно юзать на оли
первые хиро уже не отдают его
Old 29.03.2016, 00:07
RemoCon's Avatar
Researcher
Join Date:
12.03.2011
GoHa.Ru - Старожил Волшебник Знатоку игры ArcheAge Признанный автор
Issue reason: За полезные гайды по классам ArcheAge
Просветитель
Issue reason: За неоценимую помощь в обновлении описаний умений ArcheAge
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Originally Posted by LLInPOT:
первые хиро уже не отдают его
ну есть классы, которым в общем то хиро пуха кроме буста хп/цп ничего особо не дает
даже неизвестно, лучше ли, к примеру, для ножей хиро ножик с хп/цп с сомнительным баффом на шанс стабов(его хоть можно на оли то юзать?) или же обычный ножик с СА ММ. да и не факт, что даже опытный хиро ножик вообще сможет фармить с хиро ножом олимп, когда там одни фир боты.
то же самое впрочем про любой физ класс справедливо более или менее
Old 29.03.2016, 00:38
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
http://lineage2nshop.plaync.com/lineage2/classic вот корейский шоп где 3 эироглифа посеридине там выбор раздела магазинов
Old 29.03.2016, 00:55
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Originally Posted by МедузаБот:
Ооо, стратег, годнота)

Old 29.03.2016, 08:28
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
#Contents#
- Refining effect - wear
- Refining effect - Chance
- Refinement Effects - use
- Refining effect-related stats

Refining effect - wear
Wear Skills: Increase their all depends.
Wear Skills: increase your magic resistance.
Wear Skills: increases their attack power.
Wear Skills: Increase your own defense.
Wear Skills: increase their hits.
================================================== ==================
Wear Skills: PVP increases the damage.
Wear Skills: The weight limit will be doubled.
Increase avoidance: Wear skills.
Wear Skills: increases the chance of critical hits.
Wear Skills: increases the critical rate of damage attack magic.
================================================== ==================
Wear Skill: Increases the amount of recovery when receiving MP recovery by Recharge.
Wear Skills: increases lung capacity.
Wear skills: be able to jump from high places without fall further damage.
Wear Skills: occurs resistant to damage the terrain.
================================================== ==================
Wear Skills: increase the power of HP recovery magic.
Wear Skills: increase the HP recovery magic effect.
Wear skills: reduce the magic MP consumption.
================================================== ==================
Wear Skills: gives the ability to reflect some of the damage to his enemies.
Damage caused by skills and ranged attacks are excluded.
================================================== ==================
Wear Skills: reducing the consumption of all skill MP.
Wear Skills: reduces the skill consumes MP.
Wear Skills: Song / Dance skills to reduce the consumption MP.
================================================== ==================
Wear Skill: Increases defense land property
Wear Skill: Increases Fire Attribute Defense
Wear Skills: Divine attribute defense increase
Wear Skill: Increases dark attribute defense
Wear Skill: Increases water attribute armor
Wear Skills: Wind attribute defense increase
================================================== ==================
Wear Skills: Defense increased bleeding characteristics
Wear Skill: Increases Insanity Defense
Wear Skill: Increases defense attack properties
Wear Skill: Increases defense distinctiveness
Wear Skills: Stern properties increased defense
Wear Skill: Increases water attribute armor
================================================== ==================
Wear Skills: Damage increased land property
Wear Skill: Increases Fire Attribute Attack
Wear Skill: Increases attack power Divine Attributes
Wear Skill: Increases Water Attribute Attack
Wear Skill: Increases Wind attribute Attack
================================================== ==================
Wear Skills: Damage increased bleeding characteristics
Wear Skill: Increases attack power Insanity
Wear Skill: Increases attack power attack characteristics
Wear Skill: Increases attack power distinctiveness
Wear Skill: Increases attack power characteristics Stern
Wear Skill: Increases attack power sleep characteristics


Refining effect - Chance
Chance on hit: the desire to reduce the attack on the target during a physical attack himself a chance.
Chance on hit: Stimulates the attacking desire of the target during a physical attack chance.
Chance on hit: reduces the movement speed of the target by chance during a physical attack.
Chance on hit: reduces the attack speed of the target by chance during a physical attack.
Chance on hit: the target ppateurin a chance to physical attacks bleeding.
Chance on hit: Target a chance to fend Bar physical attacks and flee in terror.
================================================== ==================
Chance on hit: all ppateurin the target physical attacks a chance to hold.
Add to hold does not take into effect during persists.
Chance on hit: the target ppateurin a chance addicted to physical attacks.
Chance on hit: the target is a chance to physical attacks ppateurin petrified state.
Chance on hit: then blocked all of the physical / magic skill on the target during a physical attack has a chance
Chance on hit: Discard burn the target of physical attacks MP a chance.
Chance on hit: the target ppateurin a chance to physical attacks paralyzed.
================================================== ==================
Chance on hit: then blocked the target of physical attack magic skills a chance.
Chance on hit: all ppateurin the target physical attacks a chance to sleep.
In addition to the sleep it does not take effect during persists.
Chance on hit: the target a chance ppateurin physical attacks on a state of shock.
================================================== ==================
Chance on hit: the desire to reduce the attack on the target during a critical attack their chance.
Chance on hit: the desire to stimulate the target of an attack during critical attack chance.
Chance on hit: reduces the movement speed of the target during a critical attack chance.
Chance on hit: all ppateurin the target to bleed during critical attack chance in the state.
Chance on hit: all the horror ppateurin the target a chance critical attack.
Chance on hit: all ppateurin the target during critical attack with a chance to hold.
Add to hold does not take into effect during persists.
================================================== ==================
Chance on hit: all ppateurin the target during critical attack chance with the addiction.
Chance on hit: all ppateurin the target during critical attack chance with a petrified state.
Chance on hit: then blocked all of the physical / magic skill on the target during a critical attack chance
Chance on hit: the target of the burn turns into MP during critical attack chance.
Chance on hit: all ppateurin the target during critical attack chance to attack the state.
================================================== ==================
Chance on hit: then seal the subject of magic skills during a critical attack chance.
Chance on hit: all ppateurin the target to sleep during a critical attack chance.
In addition to the sleep it does not take effect during persists.
Chance on hit: all ppateurin the target during critical attack chance with a state of shock.
================================================== ==================
Chance on hit: reduces the movement speed of the target during a magic attack has a chance. Effect 3.
Chance on hit: reduces the attack speed of the target during a magic attack has a chance.
Chance on hit: all ppateurin the target during magic attacks with a certain probability bleeding.
Chance on hit: the target during a magic attack has a chance to shop faster fend away in horror.
Chance on hit: all ppateurin the target during magic attacks to have a chance to hold.
Add to hold does not take into effect during persists.
================================================== ==================
Chance on hit: all ppateurin the target during magic attacks to have a chance to addiction.
Chance on hit: all ppateurin the target during magic attacks with a certain probability in the petrified state.
Chance on hit: then blocked all of the physical / magic skill on the target during a magic attack has a chance
Chance on hit: Discard burn MP of the target during a magic attack has a chance.
Chance on hit: all ppateurin the target during magic attacks to have a chance to paralysis.
================================================== ==================
Chance on hit: then blocked the magic skills of the target during a magic attack has a chance.
Chance on hit: all ppateurin the target during magic attacks to have a chance to sleep.
In addition to the sleep it does not take effect during persists.
Chance on hit: all ppateurin the target during magic attacks with a certain probability in a state of shock.
================================================== ==================
Chance on hit: reduces the attack speed of the target to attack their chance.
Chance on hit: all ppateurin the target attacks themselves a chance to bleeding.
Chance on hit: the desire to reduce the attacks on their targets to attack their chance.
Chance on hit: all ppateurin the target attacks themselves a chance to hold.
Add to hold does not take into effect during persists.
================================================== ==================
Chance on hit: all ppateurin the target attacks themselves a chance to addiction.
Chance on hit: the target of reducing the PVP Damage to attack their chance.
Chance on hit: all ppateurin the target attacks themselves a chance to sleep.
In addition to the sleep it does not take effect during persists.
Chance on hit: reduces the movement speed of the target to attack their chance.
Chance on hit: then blocked all of the physical / magic skill on the target attacks themselves a chance.
================================================== ==================
Chance on hit: Fend fall into the target terror attack their chance to flee.
The ppateurin the target attacks themselves a chance to gridlock: proc.
Chance on hit: Target's magic skills thus blocking their attacks with a certain probability.
Chance on hit: all ppateurin the target attacks themselves a chance in a state of shock.
Chance on hit: all ppateurin the target attacks themselves a chance to petrified state.
================================================== ==================
Chance on hit: If you get a chance to increase the damage is avoided.
Chance on hit: If you receive damage Recovers CP her a chance.
Chance on hit: If you get the chance of critical attack damage increases a chance.
Chance on hit: If you receive a damage increase his hit chance.
Chance on hit: If you receive an HP recovery magic damage when you receive a chance to increase the amount of recovery.
================================================== ==================
Chance on hit: If you receive damage Recovers your HP by chance.
Chance on hit: If you receive a damage increase their chance all depends.
Chance: Increases the critical rate of damage attack magic if you get a chance to increase the damage.
Chance on hit: If you receive the maximum CP increases the damage a chance.
Chance on hit: If you receive a damage increase maximum HP by chance.
================================================== ==================
Chance on hit: If you receive a damage increase maximum MP a chance.
Chance on hit: If you receive damage increases your magic resist a chance.
Chance on hit: If you receive a damage increase his attack power have a chance.
Chance on hit: If you receive a damage increase their defense a chance.
Chance on hit: If you receive a damage increase his attack power PVP chance.
================================================== ==================
Chance on hit: If you receive damage when receiving MP recovery magic with a certain probability to increase the amount of recovery.
Chance on hit: If you receive damage Recovers your MP at a certain probability.
Chance on hit: If you receive a damage increase his attack power PVP chance.


Refinement Effects - use
================================================== ==================
Use Skills: The won the firecrackers.
Use Skills: exit music for a certain period of time.
Use Skills: The dramatically won the die.
Use Skills: The teleport to town. GM can not be used in special areas such as counseling.
Use Skills: The teleport to the town without casting time. GM can not be used in special areas such as counseling.
Then the party teleport to the town: Use skills. GM can not be used in special areas such as counseling.
================================================== ==================
Use Skills: blow up the rocks to the attack.
Use Skills: have won the condensed air to the flame.
Use Skills: The enemy is attacking desire to disappear by peaceful mind.
Use Skills: reduce the desire for an attack on his target.
Use Skills: Stimulates the attacking desire of the subject.
================================================== ==================
Use Skills: Recovers your HP immediately.
Use Skills: Recovers your own CP.
Use Skills: Discard burn the enemy's MP.
Use Skills: Recovers subject of MP.
Use Skills: thus instantly reducing their magic attack power during PvP, while the attack-free property.
Use Skill: Increases the amount of recovery when receiving MP recovery by Recharge.
================================================== ==================
Use Skills: thus resurrect the dead.
Thereby releasing the target: Use skills.
Absorbs HP: Use skills.
================================================== ==================
Use Skills: The rock properties range attacks.
Use Skills: The properties range fire attacks.
Use Skills: The range of property for the attack.
Use Skills: The range of attack-free property.
Use Skills: The range of the darkness attribute attack.
Use Skills: The water properties range attacks.
Use Skills: The wind range of property attacked.
================================================== ==================
Use Skills: The fire attribute attack.
Use Skills: The property for the attack.
Use Skills: The attack-free property.
Use Skills: The darkness attribute attack.
Use Skills: The water property attack.
Use Skills: The wind property attacks.
Use Skills: The attack of the darkness attribute.
Use Skills: The attack on the sacred properties.
================================================== ==================
Use Skills: Target has a chance to shop faster fend away in horror.
Use Skills: The ppateurin target a chance to bleeding.
Use Skills: reduces the attack speed of the target by chance.
Use Skills: The ppateurin the target has a chance to hold.
Add to hold does not take into effect during persists.
================================================== ==================
Use Skills: The ppateurin target a chance to sleep.
In addition to the sleep it does not take effect during persists.
Use Skills: reduces the movement speed of the target by chance.
Use Skills: The ppateurin target a chance to shock.
Use Skills: The ppateurin a petrified state a chance.
Use Skills: Opens doors and treasure chests with a certain probability. The key to a thief is needed.
Use Skills: thus blocking both physical / magic skills of the target a chance.
================================================== ==================
Use Skills: have a chance to be invulnerable.
Use Skills: Magical skills thus blocking the target of a chance.
Use Skills: thus blocking both physical / magic skills of the target a chance
Use Skills: The ppateurin target a chance to paralysis.
Use Skills: The ppateurin target a chance to addiction.
================================================== =================
Use Skills: increases the chance of critical hits for a certain period of time.
Use Skills: increases the critical chance of damage magic attacks for a certain period of time.
Use skill: to increase the hits for a certain time.
Use Skills: The ability to give to the enemy for a certain amount of time to recover HP as a part of the added damage.
Damage caused by skills and ranged attacks are excluded.
================================================== ==================
Use Skills: All skill reduces the cooldown period of time.
Use Skills: All skills MP consumption decreases over time.
Use Skills: increases the chance of critical hits for a certain period of time.
Use Skills: The ability to give some reflections on the subject of damage to the enemy for some time to yourself.
Damage caused by skills and ranged attacks are excluded.
================================================== ==================
Use skill: reducing the transmit / dance skill reuse time for a predetermined time.
Use skill: reducing the transmit / dance skill MP consumption for a predetermined time.
Use Skills: Magic reduces the cooldown period of time.
Use Skills: reduce the magic MP consumption for some time.
Using skill: to increase the power of HP recovery magic for a certain period of time.
Use Skills: increase the HP recovery magic effect for a period of time.
================================================== ==================
Use Skills: the greater the hair for a period of time
Using skill: to increase the lung capacity for a certain period of time.
Use Skills: becomes a little more jump from high places without fall damage for a period of time.
Use Skills: resistance to terrain damage occurs over a period of time.
Use Skills: increases depends, for a period of time.
================================================== ==================
Use Skills: Increase the maximum CP for a certain period of time.
Use Skill: Increases the maximum HP extended period of time and recovers HP.
Use Skills: Increase maximum HP for a certain period of time.
Use Skills: Increase the maximum MP for a certain period of time.
Use Skills: Magic resistance increases over time.
================================================== ==================
Use Skills: increase the damage over time.
Use skill: increasing the toughness for a certain time.
Use Skills: reduce your opponent's PVP attack power for a certain period of time.
Use skill: PVP increases the attack power for a certain time.
Use skill: increasing the avoidance for a certain time.
================================================== ==================
Use Skills: not subject to preemptive attack of monsters temporarily.
His fighting ability is greatly reduced while the effect lasts.


Refining effect-related stats
STR +1
CON +1
INT +1
MEN +1
================================================== ==================
Physical Damage +2.2 ~ +24.2
Physical Defense +5.1 ~ +38.2
Magic Attack +2.5 ~ +28.2
Magical Defense +4 ~ +30.8
================================================== ==================
Hit +0.4 +3.0 ~
Critical +4.9 ~ +32.7
Evasion +0.4 +3.0 ~
================================================== ==================
CP increased +19.2 +214.9 ~
CP recovery +0.1 +0.8 ~
HP increased +12.7 +155.9 ~
HP recovery +0.1 +0.8 ~
MP increased +6.1 +115.1 ~
MP recovery +0.1 +0.4 ~
Old 29.03.2016, 08:30
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Wear Skills: The weight limit will be doubled.
теперь гномы со стрелами могут носить в 2 раза больше расходников, осталось словить

Old 29.03.2016, 08:32
Stage1's Avatar
Старожил
Join Date:
22.03.2014
Originally Posted by BattleA:

Фир это фигня, главный дисбаланс это окна
Уроды! 2 окна !!!? Как я зол!!!!!
Old 29.03.2016, 09:03
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Originally Posted by LLInPOT:
е тащили луки на хф и все тут.
у таких людей как ты и маги в л2к не тащат, все дело в подходе убивать может любой состав в любых хрониках, что что хф хроники магов, безусловно, по говорить что мили сильнее луков полный бред.
Originally Posted by JJ_Judge:
2 фонаря оффпати
какие блять 2 фонаря офф пати?

Понимаешь разница между нами в чем? я пл сильного пака почти во всех хрониках и придумывал как драться против магов итд итп, есть куча видео, вот поэтому я делаю такие выводы, ты говоришь типо арчер пати 2 арбы ДА итд это не арчер пати, а кто это? милишники? Так что свои домыслы не правильные оставь при себе
Old 29.03.2016, 10:10
JJ_Judge_renamed_1150865_01012024's Avatar
Гигант мысли
Join Date:
03.08.2014
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Originally Posted by МедузаБот:
какие блять 2 фонаря офф пати?
Какое-то тело M11st или как-то так ник с луком, скорее всего хавк но хз, и овер (вроде цепь кастовал), ник на D что-то там. Извини выложенную тобой блевотину просматривать второй раз не буду. Долбись в глаза дальше ПЛ сильного пака, который придумывал как драться против магов, но нагибал тиров
Арчер пати - это пати, где есть арчеры. Ваш КО!

Добавлено через 8 минут
P.S. Не, все же решил пересилить рвотные позывы, сорян Просто в очередной раз заовнить Медузу и доказать, что он пист.. ну пустозвон мягко говоря ниочемный - бесценно
Скрины с твоего видео, ПЛ топ пака



Last edited by JJ_Judge_renamed_1150865_01012024; 29.03.2016 at 10:10. Reason: Добавлено сообщение
Old 29.03.2016, 10:36
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Ты дебил? это чары из другого пака просто заовнил, откуда вы такие беретесь?
Old 29.03.2016, 15:39
JJ_Judge_renamed_1150865_01012024's Avatar
Гигант мысли
Join Date:
03.08.2014
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Originally Posted by МедузаБот:
Ты дебил? это чары из другого пака просто заовнил, откуда вы такие беретесь?
А, значит лучники против тиров выступали не в один пак, а в несколько, еще и с доп. фонариками? Потому что оппонентов там явно один пак. Тогда ясно, топ ПЛ ты. Овнишся, еще и доказываешь что-то, ну впрочем как всегда

Добавлено через 2 минуты
P.S. А вообще ****ец, в 5 фонарей заовнили чуваков даже в простом ненобл веспере и еще совести хватает что-то вякать и видео этого позорища выкладывать как доказательство нагиба лучников под предводительством топ ПЛа.
Просто
Last edited by JJ_Judge_renamed_1150865_01012024; 29.03.2016 at 15:39. Reason: Добавлено сообщение
Old 29.03.2016, 16:54
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
чет меня всегда забавляли такие темы как "лучше одеты,больше геров,выше заточка", с чего вообще решили что в л2 все должны быть равны? В этой игре побеждает тот кто лучше оделся/прокачался и это уже зависит от людей, кого нaxyй ебет что ты бомжара и твои вары хоть в 9 героев будет тебя унижать всю игру, а ты потом будешь кукарекать что так ничесна
Че не покажи любую xyйню углядит, это такой хейт лукарей у челика или как?
Old 29.03.2016, 17:25
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Originally Posted by JJ_Judge:
А, значит лучники против тиров выступали не в один пак, а в несколько, еще и с доп. фонариками? Потому что оппонентов там явно один пак. Тогда ясно, топ ПЛ ты. Овнишся, еще и доказываешь что-то, ну впрочем как всегда

Добавлено через 2 минуты
P.S. А вообще ****ец, в 5 фонарей заовнили чуваков даже в простом ненобл веспере и еще совести хватает что-то вякать и видео этого позорища выкладывать как доказательство нагиба лучников под предводительством топ ПЛа.
Просто
ты дебил вот я тебе фрапсы на любой вкус скинул и мили топовые и маги и убивали и умирали все было, ты прежде чем что то писать, дебил различай пвп 9вс9 и масс пвп ишак тупоголовый

Добавлено через 3 минуты
На идиот!
9вс9 и 3 пака вс 1 спецом для тебя

Last edited by МедузаБот; 29.03.2016 at 17:25. Reason: Добавлено сообщение
Old 29.03.2016, 18:25
JJ_Judge_renamed_1150865_01012024's Avatar
Гигант мысли
Join Date:
03.08.2014
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Originally Posted by Теллур:
чет меня всегда забавляли такие темы как "лучше одеты,больше геров,выше заточка", с чего вообще решили что в л2 все должны быть равны? В этой игре побеждает тот кто лучше оделся/прокачался и это уже зависит от людей, кого нaxyй ебет что ты бомжара и твои вары хоть в 9 героев будет тебя унижать всю игру, а ты потом будешь кукарекать что так ничесна
Че не покажи любую xyйню углядит, это такой хейт лукарей у челика или как?
Нет просто на ХФ это либо хиро слоты либо затычки в пати, вот и все, но чет не до всех доходит. Фишка не в том, что у кого-то хиро есть, а у кого-то нет, а в том что нехиро луки ни на что не способны. Хотя кому я объясняю.


Originally Posted by МедузаБот:
ты дебил вот я тебе фрапсы на любой вкус скинул и мили топовые и маги и убивали и умирали все было, ты прежде чем что то писать, дебил различай пвп 9вс9 и масс пвп ишак тупоголовый

Добавлено через 3 минуты
На идиот!
9вс9 и 3 пака вс 1 спецом для тебя
Ну ты тугой однако
Я изначально просил фрапс 9х9, оказывается ты скинул где вы тиров овните в пару пачек, дальше зафейлился, мол надо различать 9х9 и маспвп, хотя я изначально просил фрапсы не маспвп (в пару пати избили пати через тиров это норм маспвп ), а именно 9х9, тупой ты идиота кусок, 9х9. Но главное побольше желчи и доказательств что ты "топ ПЛ" Не буду я твою блевотину больше смотреть, спасибо, самый главный довод был первый
Иди лучше мобов дальше бей, это вы лучше умеете, спорить не буду

Добавлено через 56 секунд
P.S.
Originally Posted by МедузаБот:
мили топовые и маги
Топовые мили через 2 тиров и топовые маги через СХ, ну яснопонятно
Last edited by JJ_Judge_renamed_1150865_01012024; 29.03.2016 at 18:25. Reason: Добавлено сообщение
Old 29.03.2016, 18:37
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
А собственно нaxyя тут вообще луков из ХФ обсуждать?
Old 29.03.2016, 18:51
JJ_Judge_renamed_1150865_01012024's Avatar
Гигант мысли
Join Date:
03.08.2014
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Originally Posted by Теллур:
А собственно нaxyя тут вообще луков из ХФ обсуждать?
Добро пожаловать на гоху, тут своя атмосфера
Old 29.03.2016, 19:03
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
спасибо
Сообщений: 76
Регистрация: 03.08.2014
Old 29.03.2016, 19:22
JJ_Judge_renamed_1150865_01012024's Avatar
Гигант мысли
Join Date:
03.08.2014
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Я больше читать люблю, так что я тут люркаю где-то с 2008-го чтоли, хотя бесспорно чем древнее рега тем длиннее
Old 29.03.2016, 19:43
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
в общем понятно, съезды унылого диванного аналитика, тебе скинули фрапсы которые ты мог посмотреть и найти 9вс9 где только арчеры, где арчеры с да итд, но ты же ишак прицепился к каким то хиро и кто гдето в какое то пвп влез, нормальные люди которые играли за арчеров натолкают тебе за щеку за твои убивается даже гномам итд, в общем ты нонфакторное говно, если нет то назови сервера там фрапсы мб какие итд.

Пс последний вопрос к тебе, арба это арчер или нет?
Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off