|
Re: Star Citizen - Деньги не возвращаем
Quote:
Originally Posted by Kavank
Майнд, ну серьезно, не позорься. Строишь из себя элиту какую то, потому что на портале массив новости коментишь. Чсв свое тешишь на гохе, вдухе- "Я общался с разрабом". Типа ты с ним старые кореша. Зачем? Он даже не знает как тебя зовут. Вы никакие не знакомые. Зачем ты позоришся, намекая на связи с разрабами а потом сам постишь опровержение? Что за снобство у тебя такое, типа ты элита а остальные валенки, про массив и не слышали? Еслиб ты был повнимательней, то заметил бы что ссылки на Массив частенько постят в ветке ЗГ на гохе. И знаешь почему? Потому что массив с недавнего времени сменил вектор, и где то год уже нелестно отзывается о ЗГ. Еслиб ты чуть поубавил чсв, и подумал немножко - ты бы понял, что Смарт частенько постит статьи из массива, И хейтеры его читают.Реально, не позорься. А то даже мне как то неловко, а ты сидишь в луже и продолжаешь думать что с высока глядишь
Человеку не впервой. У него "пенсионеры в Монако за 500$ на яхтах рассекают", "генерация одной кнопкой", "разработка началась 3 года назад", "инструменты разрабатывали". Ну в общем вы поняли.  Он любит своими же высказываниями сам себя в угол загонять. Я вот уж прям не знаю, где он будет искать "сотни девелоперов, восторгающихся SC ".  Одного нашел, так и тот критиковал Криса.
OC, we didn’t start any work on the game till 2013. Look at our teasers. We didn’t have a written design doc in 2012. If you are going to apply the same rules for SC, Chris had to spend time designing/raising money/etc. before they built the prototype so their timeline would have to had been moved back as well.
The big difference between SC and CU is that we have more modest goals and based on what our players have been playing for the last few days, we’re already close to proving that we have met some of them while we are in Alpha. SC, with the more ambitious scope, has a more difficult road in front of them than we do.
Ever since Saturday, our Beta 1 Backers have seen a game that promised large-scale battles and they are playing in them now. I’m hoping that tomorrow we will get enough people to actually stress our engine. Yesterday,with over 200 people in a battle around a tiny castle area, our servers were barely stressed, FPS on a 1070 were 90-100, and no server crashes. That’s a pretty unique achievement for any MMORPG, let alone an Alpha game.
If we weren’t able to show that to our Backers through playing the game, and if we hadn’t said that we would be testing more, not less, due to the delay, there would have been a lot more anger directed at us. But, as we’ve always shown, we’ll go the extra mile to treat our Backers with respect, consideration, and refunds. That, I suspect, as well as my willingness to engage Backers and non-Backers in conversation, our unwillingness to sell items to get additional money, and our studio sharing every detail about us, good and bad all factors into it.
Chris Roberts is a hugely talented developer, with a great track record in his Origin days but like me, he has to prove that he still is a great developer, and not just a visionary. Again, just like me. I respect Chris’ past work and as I’ve said countless times, I hope he proves all the haters wrong. As an industry we need Star Citizen to succeed and I wish him and the game nothing but success.
Где здесь похвала SC? Где здесь похвала Криса, за его работу над SC???
|