Для входа на форум нажмите здесь
Новые комментарии
View Poll Results: За кого будете проходить первую кампанию 3 части?
Армия Кхорна
1 4.76%
Армия Тзинча
2 9.52%
Армия Слаанеша
4 19.05%
Армия Нургла
2 9.52%
Кислев
9 42.86%
Великий Катай
3 14.29%
Voters: 21. You may not vote on this poll

Discussion Total War: WARHAMMER III - Обсуждение игры
Автор темы: Nature_renamed_562435_14022021
Дата создания: 24.05.2016 10:42
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
Originally Posted by Lexxx20:
Добавка к существующей карте.
ааа, по типу Вортекса
Lexxx20's Avatar
Remembrancer
Join Date:
05.04.2008
Танк 20 лет вместе!
Issue reason: 20 лет вместе! Ветеран
Issue reason: За отличное модерирование и вклад в развитие форума GoHa.Ru GoHa.Ru - 10 лет
С Новым 2020 годом!
Issue reason: С новым годом! (Vkdsw) Эксперт
Issue reason: За развитие разделов Single & Multiplayer Признанный автор
Issue reason: За серию статей по вселенной Warhammer Медаль "2К лайков"
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
Да. Трилогия - каждая игра работает аналогично.

Добавлено через 30 секунд
Originally Posted by MrakSW:
Они официальны. Форджа для них выпускала и миньки и рулбук.
Да? Не знал.
Last edited by Lexxx20; 30.01.2020 at 12:41. Reason: Добавлено сообщение
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
Originally Posted by Lexxx20:
Да. Трилогия - каждая игра работает аналогично.
эх, получается все интересные мне расы выпустили еще в первой части
Lexxx20's Avatar
Remembrancer
Join Date:
05.04.2008
Танк 20 лет вместе!
Issue reason: 20 лет вместе! Ветеран
Issue reason: За отличное модерирование и вклад в развитие форума GoHa.Ru GoHa.Ru - 10 лет
С Новым 2020 годом!
Issue reason: С новым годом! (Vkdsw) Эксперт
Issue reason: За развитие разделов Single & Multiplayer Признанный автор
Issue reason: За серию статей по вселенной Warhammer Медаль "2К лайков"
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
Originally Posted by e2f:
эх, получается все интересные мне расы выпустили еще в первой части
А я как хаосит со стажем, 3 больше всего жду. И огров люблю-обожаю.
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
Originally Posted by Lexxx20:
А я как хаосит со стажем, 3 больше всего жду. И огров люблю-обожаю
хорошо тебе
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
На фоне успеха Троецарствия запилят Катай.

Va`esse deireadh aep eigean.
Lexxx20's Avatar
Remembrancer
Join Date:
05.04.2008
Танк 20 лет вместе!
Issue reason: 20 лет вместе! Ветеран
Issue reason: За отличное модерирование и вклад в развитие форума GoHa.Ru GoHa.Ru - 10 лет
С Новым 2020 годом!
Issue reason: С новым годом! (Vkdsw) Эксперт
Issue reason: За развитие разделов Single & Multiplayer Признанный автор
Issue reason: За серию статей по вселенной Warhammer Медаль "2К лайков"
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
А кстати могут.
MrakSW's Avatar
Пушкинист
Join Date:
15.10.2008
Медаль "2К лайков" Танк
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
Еще одни хаоситы не нужны
Lexxx20's Avatar
Remembrancer
Join Date:
05.04.2008
Танк 20 лет вместе!
Issue reason: 20 лет вместе! Ветеран
Issue reason: За отличное модерирование и вклад в развитие форума GoHa.Ru GoHa.Ru - 10 лет
С Новым 2020 годом!
Issue reason: С новым годом! (Vkdsw) Эксперт
Issue reason: За развитие разделов Single & Multiplayer Признанный автор
Issue reason: За серию статей по вселенной Warhammer Медаль "2К лайков"
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
Ctrl+c Ctrl+v
Lexxx20's Avatar
Remembrancer
Join Date:
05.04.2008
Танк 20 лет вместе!
Issue reason: 20 лет вместе! Ветеран
Issue reason: За отличное модерирование и вклад в развитие форума GoHa.Ru GoHa.Ru - 10 лет
С Новым 2020 годом!
Issue reason: С новым годом! (Vkdsw) Эксперт
Issue reason: За развитие разделов Single & Multiplayer Признанный автор
Issue reason: За серию статей по вселенной Warhammer Медаль "2К лайков"
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
А кого ещё пилить? Давай свой список рас на твв3
MrakSW's Avatar
Пушкинист
Join Date:
15.10.2008
Медаль "2К лайков" Танк
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
Уже известно что это будет Хаос 4-х марок, кислев и огры на довесок расовых длс.
Это стало понятно, когда вместо огров дали томбов.
По поводу хаос дварфов неизвестно, хотя могут и их продать, всеж три года будут доить третью часть, а то и больше.
Originally Posted by Lexxx20:
А кстати могут.
Там у них и зверолюбы есть, и Хаос, Скавены в наличии (Эшин и Молдер), эльфы и дварфы.

Va`esse deireadh aep eigean.
Lexxx20's Avatar
Remembrancer
Join Date:
05.04.2008
Танк 20 лет вместе!
Issue reason: 20 лет вместе! Ветеран
Issue reason: За отличное модерирование и вклад в развитие форума GoHa.Ru GoHa.Ru - 10 лет
С Новым 2020 годом!
Issue reason: С новым годом! (Vkdsw) Эксперт
Issue reason: За развитие разделов Single & Multiplayer Признанный автор
Issue reason: За серию статей по вселенной Warhammer Медаль "2К лайков"
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
Originally Posted by Rizolvir:
Там у них и зверолюбы
Лесные эльфы, то есть?
Originally Posted by Lexxx20:
Лесные эльфы, то есть?
Не, лесные - бомжи. Зверолюбы - бистмены.

Va`esse deireadh aep eigean.
Lexxx20's Avatar
Remembrancer
Join Date:
05.04.2008
Танк 20 лет вместе!
Issue reason: 20 лет вместе! Ветеран
Issue reason: За отличное модерирование и вклад в развитие форума GoHa.Ru GoHa.Ru - 10 лет
С Новым 2020 годом!
Issue reason: С новым годом! (Vkdsw) Эксперт
Issue reason: За развитие разделов Single & Multiplayer Признанный автор
Issue reason: За серию статей по вселенной Warhammer Медаль "2К лайков"
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
Я понял, подколоть тебя решил
Narajan's Avatar
Знаток
Join Date:
03.05.2008
GoHa.Ru II Степени
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
А мне не понравилось всё новое из сюжета. Улучшения вокруг игры норм, а сам сюжет ТОЧНЕЕ его подача, ужасен. Хотелось попиратствовать, а разработчики не знают как это сделать, а заявили. Все эти припрлывающие двадцатки с героями 35 ур на двадцатом ходу утомляют и делают мир мёртвым, безрезультатным. Карьеру флибустьера не построить, характер не увидеть во время кампании и не ощутить радости пиратства в водах Вархаммера. Только и остаётся смотреть на империю и Карла, а он мне и впервой надоел.

Не без Веры.
Первое правило геймера; Игра состоит из двух субъектов.

Ваш Чернокнижник
Altal's Avatar
Предводитель
Join Date:
25.05.2010
Медаль "500 лайков" GoHa.Ru - 10 лет Волшебник Просветитель
Issue reason: За развитие раздела Diablo 3
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
Да сразу было понятно - симулятора пиратов тут не будет, в игре для этого ничего нет. TWW совсем не о том.
Sapphire's Avatar
Предводитель
Join Date:
08.05.2008
Jack-o'-lantern
Issue reason: Участник хэллоуинского шабаша Просветитель
Issue reason: За вклад в развитие форума ГВИНТ: Ведьмак на GoHa.Ru Победитель конкурса
Issue reason: За 2 место в викторине "Один день в средневековье" GoHa.Ru - 10 лет
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
Originally Posted by Narajan:
Хотелось попиратствовать
Пиратство не реализуемо, это не герои меча и магии, тут на кораблике не поместится 2000 юнитов, летающих, скачущих, катапульт, пушек, вертолетов... Я помню бои на воде в тронах британии это был кромешный 3.14здец, а там люди воюют. Плавающие забущенные нейтралы обусловлены тем, что в море много вкусного клада, дающего серьезные бонусы, я бы кстати не отказался бы от таких же кладов на суше, тогда совсем герои меча и магии были бы
Yapomogu's Avatar
Старожил
Join Date:
09.02.2011
GoHa.Ru II Степени
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
Originally Posted by Narajan:
характер не увидеть во время кампани
Тогда вам за сюжетом и диалогами в интерактивное кинцо типа Ведьмачок 3
Yapomogu's Avatar
Старожил
Join Date:
09.02.2011
GoHa.Ru II Степени
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
Бета патч
TOTAL WAR: WARHAMMER II – THE KING’S SHILLING UPDATE

TOTAL WAR: WARHAMMER IIThis smaller interim beta patch addresses some high-priority issues.
In particular, four hot-topic issues have been addressed:
  • Vampire Coast factions are able to raise dead at sea again
  • Fixed an issue which limited the number of mods a player could have
  • Fixed a bug which prevented AI factions from recruiting more than one army
  • Fixed an issue where active ability phase-stat effects were included in the unit stat calculation when gaining an experience level in battle, resulting in units having their new base stats set at incorrect values – this had a notable impact in multiplayer
We’re aware of further issues which have been reported by players, such as the Doomsphere agent-spawning bug, and we’re continuing to find fixes and improvements for inclusion in future patches.
To get the update, please follow these instructions:
  • In your Steam games library, right-click Total War: WARHAMMER II and select Properties
  • In the Properties window, select the Betas tab
  • Select 8.3 from the drop-down menu
  • Hit close and your game client will update
Please note that you should start a new campaign when opting in to the beta. This beta contains an end-turn crash that occurs on save games created before this update, and while we are investigating this and will update the beta with a fix, we would rather have the opt-in beta available to players with this caveat than delay the release to include the fix.
LEGENDARY LORD CHANGES AND IMPROVEMENTS
  • Malus Darkblade’s Warpsword questline can now be continued if the Beastmen army dies. The Beastmen army has also been moved in Mortal Empires from the desert of Khemri up into The Badlands
  • The army removed in the starting dilemma presented to Malus now only occurs for the force in Hag Graef
  • Malus Darkblade sanity effect changes:
    • Increased maximum Ward Save to 40%
    • Replaced construction cost reduction with growth increase
    • Added positive side of melee attack effects
  • Arkhan the Black’s cape now adheres to the laws of physics when viewed from afar
  • Khazrak’s missing eyeball returned in the previous patch – it’s now gone again. EYE PATCHED 💯
  • Ikit Claw’s ability Unlimited Power now has a correctly sized icon
  • Thorgrim’s Grudge against the Greenskins is now “Grudge against the Foul” and also applies against Skaven
  • Volkmar the Grim’s War Altar mount now properly shows that it will grant you a bound Banishment spell
  • Morathi’s Amber Amulet unique item can no longer be stolen
  • Skrolk’s Plague changes:
    • Plague-spreading chances have been increased and the benefits have been reduced to compensate
    • Regional army-to-settlement spread probability has been increased to 25%
    • The plague can now spread to adjacent regions
    • The plague now lasts for 2 more turns
    • Skrolk’s plague-spreading chance has been increased to +100% making all his armies and regions have twice the chance of spreading (50%/50%)
  • Dark Elf Masters will now benefit from Morathi’s hero upkeep reduction
  • Fixed instances where Repanse could respond with a male voice during diplomacy interactions
  • Repanse’s water mechanics will now work in multiplayer campaigns
  • Repanse’s banner missions will now trigger in multiplayer campaigns
  • Repanse’s unique technologies Righteous Strength and Prayer of Fortitude now correctly apply their bonuses to characters
  • Moved quest battles location markers for Skarsnik and Belegar slightly to avoid clipping with unpassable terrain
MISCELLANEOUS
  • Vampire Coast factions are able to raise dead at sea again
  • Fixed an issue which limited the number of mods a player could have
  • Fixed a bug which prevented AI factions from recruiting more than one army
  • Fixed an issue where active ability phase-stat effects were included in the unit stat calculation when gaining an experience level in battle, resulting in units having their new base stats set at incorrect values – this had a notable impact in multiplayer
  • Additional upkeep mechanic now correctly updates when the player has multiple armies and then goes down to one army
  • Fixed an issue where wounded lords and heroes would spawn on top of each other after using a Clan Eshin Rite
  • Fixed several instances of bonuses to Lord recruit ranks not applying when replacing lords
  • Adjusted Bretonnian outposts in Norsca – their main settlement chains are now updated to match current Bretonnian Garrisons
  • Adjusted numerous instances of buildings having incorrect values when in a damaged or ruined state
  • The Constellation of Queti mission no longer requires 4294967295 rogue armies to be defeated
  • Fixed missing mentions of Shadow Walkers unit in some high elf technologies
  • The Bretonnian technology Support Religious Errantry now also grants a diplomatic bonus with Chevaliers De Lyonesse
  • Fixed an issue which sometimes caused AI enemy heroes to spawn when the player withdrew from the Hammer of Angrund quest battle
  • Post-battle option tooltips are now accurate and no longer mention diplomatic relationships
  • Black Arks are now immune to reef and storm attrition
  • Skaven can now build the Brightstone Mine at Mount Gunbad
  • Adjusted top-end garrison for the High Elf variant of the Empire forts to be appropriately more powerful
  • The Beastmaster’s Master Tormentor skill now properly buffs the melee defence of his monsters
  • Cairn Wraiths once again cause fear – they were just a bit under the weather
  • The faction select screen for Malus Darkblade now includes the ‘+10% chance of intercepting enemies using the Underway’ effect of his Lord trait
  • Saurus Old-Bloods and Red Crested Skink Chiefs can now swap mounts when part of Nakai’s faction
  • Fixed some inconsistencies in the unlock ranks for Vampire Counts mounts
  • The Count of Talabecland bonus for increased income from timber buildings now functions correctly
  • All DLC Dwarf lords now benefit from Dwarf technologies that target characters
  • The AI may now decide to use Flaming Sword of Rhuin on ranged units
  • Non-Cult of Sotek Lizardmen factions no longer acquire sacrificial captives after each battle
  • Fixed an issue preventing Nakai from handing over the following regions: Fortress of the Damned, Dragon Fang Mount, Dread Rock, Shattered Stone Isle, Flayed Rock, Haunted Forest, Pigbarter, Desolation of Nagash, Nagashizar, Ash Ridge Mountains, Darkhold, The Fortress of Vorag, Crookback Mountain, Mount Greyhag, Mount Silverspear
  • Adjusted tooltip for Eshin recruit cost feature to correctly state that units not native to Eshin do, in fact, have extra recruitment costs
  • Added missing strategic location icon to Copher and the Dragon Isles
  • Itza now properly allows Skink recruitment through the primary chain for all Lizardmen factions
  • Red Crested Skink Chiefs no longer lose their attrition immunities when mounted
  • Characters no longer lose access to the Flensing Ruin spell when investing more skill points into the skill
  • Tomb Kings Lords that are recruited as a replacement for a lord that has died will no longer cost gold
  • Various localisation improvements in multiple languages
Altal's Avatar
Предводитель
Join Date:
25.05.2010
Медаль "500 лайков" GoHa.Ru - 10 лет Волшебник Просветитель
Issue reason: За развитие раздела Diablo 3
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
Такой себе патч, прямо скажем, досадно что до сих пор не заанонсили реворк зеленокожих и следующее длс.
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
Играю за темных эльфов. Идёт 5 ритуал у темных эльфов. Я нападаю на их город который проводит ритуал и уничтожаю его, но ритуал не пропадает. Как понять, он остановился или нет? Потому что анимацию проведение ритуала есть.
Lexxx20's Avatar
Remembrancer
Join Date:
05.04.2008
Танк 20 лет вместе!
Issue reason: 20 лет вместе! Ветеран
Issue reason: За отличное модерирование и вклад в развитие форума GoHa.Ru GoHa.Ru - 10 лет
С Новым 2020 годом!
Issue reason: С новым годом! (Vkdsw) Эксперт
Issue reason: За развитие разделов Single & Multiplayer Признанный автор
Issue reason: За серию статей по вселенной Warhammer Медаль "2К лайков"
Originally Posted by Klokta:
Играю за темных эльфов. Идёт 5 ритуал у темных эльфов. Я нападаю на их город который проводит ритуал и уничтожаю его, но ритуал не пропадает. Как понять, он остановился или нет? Потому что анимацию проведение ритуала есть.
Не понял. Ты играешь за т. эльфов, и нападаешь на них же?..

Добавлено через 42 секунды
Забей на ритуалы у ИИ. Он не может победить с их помощью.
Last edited by Lexxx20; 22.02.2020 at 07:15. Reason: Добавлено сообщение
Re: Total War: WARHAMMER II - Обсуждение игры
Играю против светлых эльфов. А почему он не может победить с их помощью?
Lexxx20's Avatar
Remembrancer
Join Date:
05.04.2008
Танк 20 лет вместе!
Issue reason: 20 лет вместе! Ветеран
Issue reason: За отличное модерирование и вклад в развитие форума GoHa.Ru GoHa.Ru - 10 лет
С Новым 2020 годом!
Issue reason: С новым годом! (Vkdsw) Эксперт
Issue reason: За развитие разделов Single & Multiplayer Признанный автор
Issue reason: За серию статей по вселенной Warhammer Медаль "2К лайков"
Originally Posted by Klokta:
Играю против светлых эльфов. А почему он не может победить с их помощью?
Потому что даже если он закончит все ритуалы, в конце будет битва с твоим участием, которую компу надо будет выиграть.

Posting Rules