Логично было бы прокопать на противоположную сторону. )
What shall we do to fill the empty spaces where waves of hunger roar? Shall we set out across the sea of faces in search of more and more applause?
Shall we buy a new guitar? Shall we drive a more powerful car? Shall we work straight through the night? Shall we get into fights? Leave the lights on?
Drop bombs? Do tours of the east? Contract diseases? Bury bones? Break up homes? Send flowers by phone? Take to drink? Go to shrinks? Give up meat?
Rarely sleep? Keep people as pets? Train dogs? Race rats? Fill the attic with cash? Bury treasure? Store up leisure? But never relax at all with our backs to the wall.
Им надо ввести хардкор мод где одна смерть = game over.
Зачем тут эта диаблоподобная порнография? В старбоунде будет уместнее обычный фуллут
Originally Posted by mindw0rk:
сделать открытое пвп, и норм можно рубиться
Простого открытого пвп тут явно не хватит так как здесь просто огромное количество систем и планет а когда введут свободную генерацию то и вовсе проще будет найти иголку в стоге сена чем оппонента для свободного пвп. Еще одной проблемой является то что планеты не способны долго удержать на себе игрока. Необходимо заставить игроков концентрироваться в определенных местах и как можно дольше там находиться.
Будь ты роботом, то отказался бы привинтить себе пару лишних глаз для увеличения того же обзора?
Самая скучная у людей, а самая пестрая как раз у обезьян. У них и роги какие-то, и пираты, и роботы лупоглазые... так еще все это пестрит по тирам.
У птиц только перья торчат разве что., а так все в одном стиле древних амеров.
Скажите лучше есть ли сейчас бонусы у броников обещаные?
Если да, то с какого из рыбных броников начинают прикручивать акваланг? Любопытно поискать их поселения.
Скажите лучше есть ли сейчас бонусы у броников обещаные?
Пока нет, но есть в планах. Кстати, список всех фич на ближайшие патчи:
So here is a non exhaustive list of additions coming to the game. We have a lot more than this in store (not yet discussed), but Xealaz over at reddit compiled such a nice list of the stuff we HAVE discussed that I wanted to share it with you. As always, things are not set in stone.
On with the list!
NPC Spawners & Building Logic: NPCs will scan the structures you build around them and the contents of chests; they will have improved inventories/behaviors depending on how valuable their surroundings are.
Macro Terrain Changes: Affect an entire planet’s terrain and weather
More Planet Scanner Data: See details in the planet scanner like planet occupants/dungeons
Underground: More secrets will spawn below the surface
Space Combat: Way in the future, expect space combat and the ability to board other ships.
Ore & Difficulty: Higher difficulty planets will have improved ore distribution
Story Missions: Eventually each tier will end with a story mission that ends with the bosses you see now.
Ship Navigator Changes: Still not set in stone; but the new idea is to give a local map with fog of war. Instead of sector buttons you have to fly out of a sector and into the next one by uncovering more of the star map. The final sector would be infinite.
Smoother Difficulty Curve: Better indication of the difficulty of an area. Difficulty will change within tiers as well as between tiers. There will be fractional difficulty (for example, Difficulty 1.12 in tier 1 would be easier than Difficulty 1.52, while still in T1)
Monster Generation: Right now, monster parts just have stat boosts, but eventually rolled monster parts will affect their behavior and abilities. For example, monsters with spider legs can climb walls; fiery monsters inflict burning. You might get a burning spider dropping on you from the ceiling. Projectiles may be tied to specifically generated heads. Biome may influence monster part generation.
Mini-Map: Rotating circular map showing highlights only such as the location of friendly players, spawn points–but no major details. For the details you’d use a mapping item to create a map as you travel.
Teleporters: Stargates between planets and eventually between servers.
Dramatic Planet Modification: Not going to be implemented any time soon. Ability for players to modify huge chunks of planets through things like orbital bombardment; removing the entire first layer of a planet and leave behind a lifeless surface.
Tech Priority: Eventually all techs can be active at once, but a categorization system is in the works to assign priority to conflicting techs, preventing issues. A hotkey to switch the active tech will be added as a temporary workaround until the priority system is completed.
Server Commands: More server commands and control for chat and port listening.
Villager AI: Villagers will aggro when you steal from them and follow you more aggressively.
World Storage: Improve world storage and organize *.pak files to improve modding. Add launcher integration.
Spawn Points: Change spawn points on individual planets.
Controls: Reconfigure controls; keybinding.
Ship Size: Upgrade ship/increase size.
Racial Armor: Racial abilities will not be inherent but will be tied to racial armor. For example, Avian armor can glide downward.
Capture Pods & Mercenaries: May be able to capture NPCs with pods. Summon NPC Mercenaries by using the pod as a beacon.
Reduced Wipes: Working on a system to patch without requiring as many character wipes in the future. This will require one more wipe and that’s it.
Other Changes: Colorblind Mode & Engine Optimization. FTL animation being revamped to reduce memory strain.
Подземелья кстати уже есть. Правда генерируются ужасно.
Вчера наткнулся на планету, которая внутри испещрена наземными лягушачьими храмами.
Дырки в стенах, висящая в воздухе вода... даже дерево встретилось на глубине ядра. =)
ЛЮБЛЮ СВОИХ РОДИТЕЛЕЙ, ЗАНИМАЮСЬ СПОРТОМ КАЖДЫЙ БОЖИЙ ДЕНЬ!!! ИНОГДА ЭТО МЕНЯ ПРОСТО ДОБИВАЕТ СВОБОДНОЕ ВРЕМЯ ТОЛЬКО ВОСКРЕСЕНЬЕ((( БОЛЬШЕ И НЕТ. БЫВАЮ В ШКОЛЕ С 9.00 ДО 18.00 . ЛЮБЛЮ СЛУШАТЬ R.N.B- HIP-HOP. ОСТОЛЬНАЯ ИНФОРМАЦИЯ КОНФЕДЕЦИАЛЬНАЯ!!!!!!! И ЕЩЕ ЛЮБЛЮ ОЧЕНА КРОСИВЫХ ДЕВУШЕК С КРОСИВЫМИ ПОПАМИ И ТИТЯМИ))))) УВЛИКАЮСЬ ПЕЙНТ БОЛОМ, БОЛЬШИМ ТЕНИСОМ, И МАЛЕНЬКИМ ТОЖЕ!!))) ЛЮБЛЮ ЕЗДИТЬ В ЛАГЕРЯ ОСОБЕННО В ЫИНСКИЙ ОЧЕНЬ ОБЩИТЕЛЬНЫЙ ВЕСЕЛЫЙ ХЛОЛЕЦ ЛЮБЛЮ ВСЕ ЧТО ДВИГАЕТЬСЯ НЕ ВТОМ СМЫСЛЕ В КОТОРОМ ВЫ ДУМАЕТЕ А В ПРИЛИЧНОМ! ЛЮЛЛЮ ОЧЕНЬ СИЛЬНО ШОКОЛАД, ХОДИТЬ В МАГАЗИНЫ ЕСЛИ ЗАСУНЕШ МЕНЯ ТО НЕ ВЫСУНЕШ ОБРАТНО НЕ ЛЮБЛЮ ОЗАРТНЫЕ ИГРЫ! НЕ КУРЮ И ЗАНИМАЮСЬ СПОРТОМ 5 РАЗ В НЕДЕЛЮ ИЩЕ ЛЮБЛЮ ОЧЕНЬ СИЛЬНО ПОКУШАТЬ И НЕ ЛЮБЛЮ ДОЛГО СПАТЬ ЭТО НАОБОРОТ ОТБИРАЕТ У МНЕЯ ИНЕРГИЮ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! КАТАЮСЬ НА СНОУ БОРДЕ ЭТО МАЕ ЛЕБИМОЕ ДЕЛО! ЛЫЖНЕКОВ НЕНАВИЖИ КРУТЯТЬСЯ ПЕРЕД НОСОМ ДЕЛАЮТ СВОЮ ЗМЕЙКУ ПРОСТО УЖОС КАМАСУТРА КАКАЯТА ТОЖЕ МНЕ ЛЫЖНЕКИ ВАНЮЧИЕ УБИТЬ ГОТОВ!!!!!!!!
Логично было бы прокопать на противоположную сторону.
Originally Posted by Andrey_Bekket:
Именно конец так как мышь не опускалась вниз и нельзя было больше ставить землю в лаву.
А надо было чтоб экран перевернулся на 180 и игрок продолжил копать уже вверх? Согласен, прикольно, но я себе это слабо представляю с технической точки зрения.
срочно в номер!!! Похоже я словил принеприятнейший новый баг. Стал замечать, что у меня исчезает титановая руда... Сначала я был уверен, что отвлёкся, афкался и т.д. Сейчас специально проверил - лежало 24 единицы - после открытия различных крафтовых сооружений на месте титановой руды образовались серебряные слитки
Добавлено через 29 минут
титан просто не кладётся в инвертарь. Поднимается и исчезает
Добавлено через 6 минут
надо было спать - 529 титана просто оказалось на панельке
ну зато за это время состояние сколотил
Last edited by Янеуточка; 18.12.2013 at 09:00.
Reason: Добавлено сообщение
c 4ого босса - сиреневая желейная медуза, призывается ловушкой с арахисовым маслом (что я пишу, что я пишу?.. да разработчики просто троллят нас наркоманией )