У меня с такой ошибкой вылетает когда я пытаюсь открыть инвентарь или поговорить с некоторыми неписями. Вот что написал мне саппорт:
Hi Alex
Thank you again for your request. Your "dxdiag" actually seems to look fine.
In order to see if we can find out more about your case, we will forward it to our technical support department.
Our colleagues there will have a closer look at it and will get back to you as soon a possible.
We know that the situation is not satisfying for you, but in the meantime we would like to ask you for some patience on the matter.
Should you have any further questions, please don't hesitate to contact us again.
Best regards
David "Lorden"
-------
Короче возьмите за щеку тунца и ждите
![Аплодисменты](images/smilies/eusa_clap.gif)
Но сегодня мне пришло еще одно письмо. Одно а****ельней другого просто:
We have a few possible solutions for you to try.
Your described error could be caused by several ways. You may be able to solve this problem on your own when you act according to following points:
- Restart your game client
- Check your internet connection
- Check if your anti-virus or firewall is denying or restricting TERA
- Update your Video Drivers
- Update your version of Windows
- Make sure you meet the minimum system requirements
- Use the Repair option in the TERA game launcher
- Run TERA as an administrator
----
Сразу стало понятно, что саппорт не делает ровным счётом ничего. Они бы еще попросили включить-выключить компутер. Самое забавное, что все письма прикреплены к моему тикету и первый "специалист" уже советовал мне сделать все это.
Я прошел все этапы збт и обт, но такой проблемы не было.