Для входа на форум нажмите здесь
Новые комментарии
Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Автор темы: mistlight
Дата создания: 02.12.2015 06:51
Аватар для LLInPOT_renamed_586617_20102022
Старожил
Регистрация:
28.11.2007
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Сообщение от From Sky:
был бы он не массовым .... А то на деле это аое дамаг с эфектом контроля на рейнже 900. Его даже сбить нельзя станшотом. Скорее всего вл встанет в стан но успеет докастовать свою имба абилку ))))
молния шк перебивает каст
Аватар для From Sky
Предводитель
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Сообщение от LLInPOT:
молния шк перебивает каст
я беру в расчет рейнж скилов. Пока шк добежит то его успеют фирнуть слипнуть. Просто аое на 900 рейнджи слишком жестко

l2 Esthus >>> FromSky 99 YA >>> no gear - just skill
Луций >>> Rise >>> ДобрыйФей >>> Авантюрист 50+
l2c Гренка >>> HotCherry
Аватар для МедузаБот
QQ
Регистрация:
04.02.2009
GoHa.Ru - 10 лет Зомби мутанта
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Сообщение от Larri Derell:
Лукопак без арбы и хк это не лукопак, сори ты дебил.
я бы ответил в таком же стиле

Добавлено через 11 минут
Сообщение от JJ_Judge:
В ХФ луки ссаное говно, которое перезжается чуть ли не фулпаком гномов.

Добавлено через 8 минут
Сообщение от JJ_Judge:
Кинь хоть один мув где нормально выступают в 9х9 луки,
Последний раз редактировалось МедузаБот; 28.03.2016 в 22:17. Причина: Добавлено сообщение
Аватар для LLInPOT_renamed_586617_20102022
Старожил
Регистрация:
28.11.2007
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Луки с трудом унижают миликов и очередные пвп с хиростиками под оффпати бафом. да. И это еще хз что там за паки по бусту. Шел бы ты.. на рпгклаб играть. Вот честно, хватит пробить стену лбом, не тащили луки на хф и все тут.
Аватар для JJ_Judge_renamed_1150865_01012024
Гигант мысли
Регистрация:
03.08.2014
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Сообщение от МедузаБот:
Добавлено через 11 минут
Цитата:
Сообщение от JJ_Judge Посмотреть сообщение
В ХФ луки ссаное говно, которое перезжается чуть ли не фулпаком гномов.

Добавлено через 8 минут
Цитата:
Сообщение от JJ_Judge Посмотреть сообщение
Кинь хоть один мув где нормально выступают в 9х9 луки,
Кроме пвп в хардине, где таки есть чужие фонари ,в 3 фонаря в пати и мелькающие в первой половине мува 2 фонаря оффпати ронять мили через тиров и магов через СХ, это безусловно славная победа лучников в ХФ!
Ты вот бле вот это вот счас серьезно мне скинул как аргумент чтоле?
Только на хардине там относительно принимаю как аргумент, просто уже надоело это обмусоливать и разбирать по частям. Если тебе будет от этого легче, считай что я слился

P.S. Аж захотелось бишом снова поиграть, только со всеми скиллами, а не как в л2к
Аватар для Mrazzik
Читатель
Регистрация:
25.03.2009
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
хиро пушки можно юзать на оли
Аватар для LLInPOT_renamed_586617_20102022
Старожил
Регистрация:
28.11.2007
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Сообщение от Mrazzik:
хиро пушки можно юзать на оли
первые хиро уже не отдают его
Аватар для RemoCon
Researcher
Регистрация:
12.03.2011
GoHa.Ru - Старожил Волшебник Знатоку игры ArcheAge Признанный автор
Награжден за: За полезные гайды по классам ArcheAge
Просветитель
Награжден за: За неоценимую помощь в обновлении описаний умений ArcheAge
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Сообщение от LLInPOT:
первые хиро уже не отдают его
ну есть классы, которым в общем то хиро пуха кроме буста хп/цп ничего особо не дает
даже неизвестно, лучше ли, к примеру, для ножей хиро ножик с хп/цп с сомнительным баффом на шанс стабов(его хоть можно на оли то юзать?) или же обычный ножик с СА ММ. да и не факт, что даже опытный хиро ножик вообще сможет фармить с хиро ножом олимп, когда там одни фир боты.
то же самое впрочем про любой физ класс справедливо более или менее
Аватар для BestDream_renamed_912576_25052025
Старожил
Регистрация:
20.03.2012
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
http://lineage2nshop.plaync.com/lineage2/classic вот корейский шоп где 3 эироглифа посеридине там выбор раздела магазинов
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Сообщение от МедузаБот:
Ооо, стратег, годнота)

Аватар для BestDream_renamed_912576_25052025
Старожил
Регистрация:
20.03.2012
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
#Contents#
- Refining effect - wear
- Refining effect - Chance
- Refinement Effects - use
- Refining effect-related stats

Refining effect - wear
Wear Skills: Increase their all depends.
Wear Skills: increase your magic resistance.
Wear Skills: increases their attack power.
Wear Skills: Increase your own defense.
Wear Skills: increase their hits.
================================================== ==================
Wear Skills: PVP increases the damage.
Wear Skills: The weight limit will be doubled.
Increase avoidance: Wear skills.
Wear Skills: increases the chance of critical hits.
Wear Skills: increases the critical rate of damage attack magic.
================================================== ==================
Wear Skill: Increases the amount of recovery when receiving MP recovery by Recharge.
Wear Skills: increases lung capacity.
Wear skills: be able to jump from high places without fall further damage.
Wear Skills: occurs resistant to damage the terrain.
================================================== ==================
Wear Skills: increase the power of HP recovery magic.
Wear Skills: increase the HP recovery magic effect.
Wear skills: reduce the magic MP consumption.
================================================== ==================
Wear Skills: gives the ability to reflect some of the damage to his enemies.
Damage caused by skills and ranged attacks are excluded.
================================================== ==================
Wear Skills: reducing the consumption of all skill MP.
Wear Skills: reduces the skill consumes MP.
Wear Skills: Song / Dance skills to reduce the consumption MP.
================================================== ==================
Wear Skill: Increases defense land property
Wear Skill: Increases Fire Attribute Defense
Wear Skills: Divine attribute defense increase
Wear Skill: Increases dark attribute defense
Wear Skill: Increases water attribute armor
Wear Skills: Wind attribute defense increase
================================================== ==================
Wear Skills: Defense increased bleeding characteristics
Wear Skill: Increases Insanity Defense
Wear Skill: Increases defense attack properties
Wear Skill: Increases defense distinctiveness
Wear Skills: Stern properties increased defense
Wear Skill: Increases water attribute armor
================================================== ==================
Wear Skills: Damage increased land property
Wear Skill: Increases Fire Attribute Attack
Wear Skill: Increases attack power Divine Attributes
Wear Skill: Increases Water Attribute Attack
Wear Skill: Increases Wind attribute Attack
================================================== ==================
Wear Skills: Damage increased bleeding characteristics
Wear Skill: Increases attack power Insanity
Wear Skill: Increases attack power attack characteristics
Wear Skill: Increases attack power distinctiveness
Wear Skill: Increases attack power characteristics Stern
Wear Skill: Increases attack power sleep characteristics


Refining effect - Chance
Chance on hit: the desire to reduce the attack on the target during a physical attack himself a chance.
Chance on hit: Stimulates the attacking desire of the target during a physical attack chance.
Chance on hit: reduces the movement speed of the target by chance during a physical attack.
Chance on hit: reduces the attack speed of the target by chance during a physical attack.
Chance on hit: the target ppateurin a chance to physical attacks bleeding.
Chance on hit: Target a chance to fend Bar physical attacks and flee in terror.
================================================== ==================
Chance on hit: all ppateurin the target physical attacks a chance to hold.
Add to hold does not take into effect during persists.
Chance on hit: the target ppateurin a chance addicted to physical attacks.
Chance on hit: the target is a chance to physical attacks ppateurin petrified state.
Chance on hit: then blocked all of the physical / magic skill on the target during a physical attack has a chance
Chance on hit: Discard burn the target of physical attacks MP a chance.
Chance on hit: the target ppateurin a chance to physical attacks paralyzed.
================================================== ==================
Chance on hit: then blocked the target of physical attack magic skills a chance.
Chance on hit: all ppateurin the target physical attacks a chance to sleep.
In addition to the sleep it does not take effect during persists.
Chance on hit: the target a chance ppateurin physical attacks on a state of shock.
================================================== ==================
Chance on hit: the desire to reduce the attack on the target during a critical attack their chance.
Chance on hit: the desire to stimulate the target of an attack during critical attack chance.
Chance on hit: reduces the movement speed of the target during a critical attack chance.
Chance on hit: all ppateurin the target to bleed during critical attack chance in the state.
Chance on hit: all the horror ppateurin the target a chance critical attack.
Chance on hit: all ppateurin the target during critical attack with a chance to hold.
Add to hold does not take into effect during persists.
================================================== ==================
Chance on hit: all ppateurin the target during critical attack chance with the addiction.
Chance on hit: all ppateurin the target during critical attack chance with a petrified state.
Chance on hit: then blocked all of the physical / magic skill on the target during a critical attack chance
Chance on hit: the target of the burn turns into MP during critical attack chance.
Chance on hit: all ppateurin the target during critical attack chance to attack the state.
================================================== ==================
Chance on hit: then seal the subject of magic skills during a critical attack chance.
Chance on hit: all ppateurin the target to sleep during a critical attack chance.
In addition to the sleep it does not take effect during persists.
Chance on hit: all ppateurin the target during critical attack chance with a state of shock.
================================================== ==================
Chance on hit: reduces the movement speed of the target during a magic attack has a chance. Effect 3.
Chance on hit: reduces the attack speed of the target during a magic attack has a chance.
Chance on hit: all ppateurin the target during magic attacks with a certain probability bleeding.
Chance on hit: the target during a magic attack has a chance to shop faster fend away in horror.
Chance on hit: all ppateurin the target during magic attacks to have a chance to hold.
Add to hold does not take into effect during persists.
================================================== ==================
Chance on hit: all ppateurin the target during magic attacks to have a chance to addiction.
Chance on hit: all ppateurin the target during magic attacks with a certain probability in the petrified state.
Chance on hit: then blocked all of the physical / magic skill on the target during a magic attack has a chance
Chance on hit: Discard burn MP of the target during a magic attack has a chance.
Chance on hit: all ppateurin the target during magic attacks to have a chance to paralysis.
================================================== ==================
Chance on hit: then blocked the magic skills of the target during a magic attack has a chance.
Chance on hit: all ppateurin the target during magic attacks to have a chance to sleep.
In addition to the sleep it does not take effect during persists.
Chance on hit: all ppateurin the target during magic attacks with a certain probability in a state of shock.
================================================== ==================
Chance on hit: reduces the attack speed of the target to attack their chance.
Chance on hit: all ppateurin the target attacks themselves a chance to bleeding.
Chance on hit: the desire to reduce the attacks on their targets to attack their chance.
Chance on hit: all ppateurin the target attacks themselves a chance to hold.
Add to hold does not take into effect during persists.
================================================== ==================
Chance on hit: all ppateurin the target attacks themselves a chance to addiction.
Chance on hit: the target of reducing the PVP Damage to attack their chance.
Chance on hit: all ppateurin the target attacks themselves a chance to sleep.
In addition to the sleep it does not take effect during persists.
Chance on hit: reduces the movement speed of the target to attack their chance.
Chance on hit: then blocked all of the physical / magic skill on the target attacks themselves a chance.
================================================== ==================
Chance on hit: Fend fall into the target terror attack their chance to flee.
The ppateurin the target attacks themselves a chance to gridlock: proc.
Chance on hit: Target's magic skills thus blocking their attacks with a certain probability.
Chance on hit: all ppateurin the target attacks themselves a chance in a state of shock.
Chance on hit: all ppateurin the target attacks themselves a chance to petrified state.
================================================== ==================
Chance on hit: If you get a chance to increase the damage is avoided.
Chance on hit: If you receive damage Recovers CP her a chance.
Chance on hit: If you get the chance of critical attack damage increases a chance.
Chance on hit: If you receive a damage increase his hit chance.
Chance on hit: If you receive an HP recovery magic damage when you receive a chance to increase the amount of recovery.
================================================== ==================
Chance on hit: If you receive damage Recovers your HP by chance.
Chance on hit: If you receive a damage increase their chance all depends.
Chance: Increases the critical rate of damage attack magic if you get a chance to increase the damage.
Chance on hit: If you receive the maximum CP increases the damage a chance.
Chance on hit: If you receive a damage increase maximum HP by chance.
================================================== ==================
Chance on hit: If you receive a damage increase maximum MP a chance.
Chance on hit: If you receive damage increases your magic resist a chance.
Chance on hit: If you receive a damage increase his attack power have a chance.
Chance on hit: If you receive a damage increase their defense a chance.
Chance on hit: If you receive a damage increase his attack power PVP chance.
================================================== ==================
Chance on hit: If you receive damage when receiving MP recovery magic with a certain probability to increase the amount of recovery.
Chance on hit: If you receive damage Recovers your MP at a certain probability.
Chance on hit: If you receive a damage increase his attack power PVP chance.


Refinement Effects - use
================================================== ==================
Use Skills: The won the firecrackers.
Use Skills: exit music for a certain period of time.
Use Skills: The dramatically won the die.
Use Skills: The teleport to town. GM can not be used in special areas such as counseling.
Use Skills: The teleport to the town without casting time. GM can not be used in special areas such as counseling.
Then the party teleport to the town: Use skills. GM can not be used in special areas such as counseling.
================================================== ==================
Use Skills: blow up the rocks to the attack.
Use Skills: have won the condensed air to the flame.
Use Skills: The enemy is attacking desire to disappear by peaceful mind.
Use Skills: reduce the desire for an attack on his target.
Use Skills: Stimulates the attacking desire of the subject.
================================================== ==================
Use Skills: Recovers your HP immediately.
Use Skills: Recovers your own CP.
Use Skills: Discard burn the enemy's MP.
Use Skills: Recovers subject of MP.
Use Skills: thus instantly reducing their magic attack power during PvP, while the attack-free property.
Use Skill: Increases the amount of recovery when receiving MP recovery by Recharge.
================================================== ==================
Use Skills: thus resurrect the dead.
Thereby releasing the target: Use skills.
Absorbs HP: Use skills.
================================================== ==================
Use Skills: The rock properties range attacks.
Use Skills: The properties range fire attacks.
Use Skills: The range of property for the attack.
Use Skills: The range of attack-free property.
Use Skills: The range of the darkness attribute attack.
Use Skills: The water properties range attacks.
Use Skills: The wind range of property attacked.
================================================== ==================
Use Skills: The fire attribute attack.
Use Skills: The property for the attack.
Use Skills: The attack-free property.
Use Skills: The darkness attribute attack.
Use Skills: The water property attack.
Use Skills: The wind property attacks.
Use Skills: The attack of the darkness attribute.
Use Skills: The attack on the sacred properties.
================================================== ==================
Use Skills: Target has a chance to shop faster fend away in horror.
Use Skills: The ppateurin target a chance to bleeding.
Use Skills: reduces the attack speed of the target by chance.
Use Skills: The ppateurin the target has a chance to hold.
Add to hold does not take into effect during persists.
================================================== ==================
Use Skills: The ppateurin target a chance to sleep.
In addition to the sleep it does not take effect during persists.
Use Skills: reduces the movement speed of the target by chance.
Use Skills: The ppateurin target a chance to shock.
Use Skills: The ppateurin a petrified state a chance.
Use Skills: Opens doors and treasure chests with a certain probability. The key to a thief is needed.
Use Skills: thus blocking both physical / magic skills of the target a chance.
================================================== ==================
Use Skills: have a chance to be invulnerable.
Use Skills: Magical skills thus blocking the target of a chance.
Use Skills: thus blocking both physical / magic skills of the target a chance
Use Skills: The ppateurin target a chance to paralysis.
Use Skills: The ppateurin target a chance to addiction.
================================================== =================
Use Skills: increases the chance of critical hits for a certain period of time.
Use Skills: increases the critical chance of damage magic attacks for a certain period of time.
Use skill: to increase the hits for a certain time.
Use Skills: The ability to give to the enemy for a certain amount of time to recover HP as a part of the added damage.
Damage caused by skills and ranged attacks are excluded.
================================================== ==================
Use Skills: All skill reduces the cooldown period of time.
Use Skills: All skills MP consumption decreases over time.
Use Skills: increases the chance of critical hits for a certain period of time.
Use Skills: The ability to give some reflections on the subject of damage to the enemy for some time to yourself.
Damage caused by skills and ranged attacks are excluded.
================================================== ==================
Use skill: reducing the transmit / dance skill reuse time for a predetermined time.
Use skill: reducing the transmit / dance skill MP consumption for a predetermined time.
Use Skills: Magic reduces the cooldown period of time.
Use Skills: reduce the magic MP consumption for some time.
Using skill: to increase the power of HP recovery magic for a certain period of time.
Use Skills: increase the HP recovery magic effect for a period of time.
================================================== ==================
Use Skills: the greater the hair for a period of time
Using skill: to increase the lung capacity for a certain period of time.
Use Skills: becomes a little more jump from high places without fall damage for a period of time.
Use Skills: resistance to terrain damage occurs over a period of time.
Use Skills: increases depends, for a period of time.
================================================== ==================
Use Skills: Increase the maximum CP for a certain period of time.
Use Skill: Increases the maximum HP extended period of time and recovers HP.
Use Skills: Increase maximum HP for a certain period of time.
Use Skills: Increase the maximum MP for a certain period of time.
Use Skills: Magic resistance increases over time.
================================================== ==================
Use Skills: increase the damage over time.
Use skill: increasing the toughness for a certain time.
Use Skills: reduce your opponent's PVP attack power for a certain period of time.
Use skill: PVP increases the attack power for a certain time.
Use skill: increasing the avoidance for a certain time.
================================================== ==================
Use Skills: not subject to preemptive attack of monsters temporarily.
His fighting ability is greatly reduced while the effect lasts.


Refining effect-related stats
STR +1
CON +1
INT +1
MEN +1
================================================== ==================
Physical Damage +2.2 ~ +24.2
Physical Defense +5.1 ~ +38.2
Magic Attack +2.5 ~ +28.2
Magical Defense +4 ~ +30.8
================================================== ==================
Hit +0.4 +3.0 ~
Critical +4.9 ~ +32.7
Evasion +0.4 +3.0 ~
================================================== ==================
CP increased +19.2 +214.9 ~
CP recovery +0.1 +0.8 ~
HP increased +12.7 +155.9 ~
HP recovery +0.1 +0.8 ~
MP increased +6.1 +115.1 ~
MP recovery +0.1 +0.4 ~
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Wear Skills: The weight limit will be doubled.
теперь гномы со стрелами могут носить в 2 раза больше расходников, осталось словить

Аватар для Stage1
Старожил
Регистрация:
22.03.2014
Сообщение от BattleA:

Фир это фигня, главный дисбаланс это окна
Уроды! 2 окна !!!? Как я зол!!!!!
Аватар для МедузаБот
QQ
Регистрация:
04.02.2009
GoHa.Ru - 10 лет Зомби мутанта
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Сообщение от LLInPOT:
е тащили луки на хф и все тут.
у таких людей как ты и маги в л2к не тащат, все дело в подходе убивать может любой состав в любых хрониках, что что хф хроники магов, безусловно, по говорить что мили сильнее луков полный бред.
Сообщение от JJ_Judge:
2 фонаря оффпати
какие блять 2 фонаря офф пати?

Понимаешь разница между нами в чем? я пл сильного пака почти во всех хрониках и придумывал как драться против магов итд итп, есть куча видео, вот поэтому я делаю такие выводы, ты говоришь типо арчер пати 2 арбы ДА итд это не арчер пати, а кто это? милишники? Так что свои домыслы не правильные оставь при себе
Аватар для JJ_Judge_renamed_1150865_01012024
Гигант мысли
Регистрация:
03.08.2014
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Сообщение от МедузаБот:
какие блять 2 фонаря офф пати?
Какое-то тело M11st или как-то так ник с луком, скорее всего хавк но хз, и овер (вроде цепь кастовал), ник на D что-то там. Извини выложенную тобой блевотину просматривать второй раз не буду. Долбись в глаза дальше ПЛ сильного пака, который придумывал как драться против магов, но нагибал тиров
Арчер пати - это пати, где есть арчеры. Ваш КО!

Добавлено через 8 минут
P.S. Не, все же решил пересилить рвотные позывы, сорян Просто в очередной раз заовнить Медузу и доказать, что он пист.. ну пустозвон мягко говоря ниочемный - бесценно
Скрины с твоего видео, ПЛ топ пака



Последний раз редактировалось JJ_Judge_renamed_1150865_01012024; 29.03.2016 в 10:10. Причина: Добавлено сообщение
Аватар для МедузаБот
QQ
Регистрация:
04.02.2009
GoHa.Ru - 10 лет Зомби мутанта
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Ты дебил? это чары из другого пака просто заовнил, откуда вы такие беретесь?
Аватар для JJ_Judge_renamed_1150865_01012024
Гигант мысли
Регистрация:
03.08.2014
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Сообщение от МедузаБот:
Ты дебил? это чары из другого пака просто заовнил, откуда вы такие беретесь?
А, значит лучники против тиров выступали не в один пак, а в несколько, еще и с доп. фонариками? Потому что оппонентов там явно один пак. Тогда ясно, топ ПЛ ты. Овнишся, еще и доказываешь что-то, ну впрочем как всегда

Добавлено через 2 минуты
P.S. А вообще ****ец, в 5 фонарей заовнили чуваков даже в простом ненобл веспере и еще совести хватает что-то вякать и видео этого позорища выкладывать как доказательство нагиба лучников под предводительством топ ПЛа.
Просто
Последний раз редактировалось JJ_Judge_renamed_1150865_01012024; 29.03.2016 в 15:39. Причина: Добавлено сообщение
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
чет меня всегда забавляли такие темы как "лучше одеты,больше геров,выше заточка", с чего вообще решили что в л2 все должны быть равны? В этой игре побеждает тот кто лучше оделся/прокачался и это уже зависит от людей, кого нaxyй ебет что ты бомжара и твои вары хоть в 9 героев будет тебя унижать всю игру, а ты потом будешь кукарекать что так ничесна
Че не покажи любую xyйню углядит, это такой хейт лукарей у челика или как?
Аватар для МедузаБот
QQ
Регистрация:
04.02.2009
GoHa.Ru - 10 лет Зомби мутанта
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Сообщение от JJ_Judge:
А, значит лучники против тиров выступали не в один пак, а в несколько, еще и с доп. фонариками? Потому что оппонентов там явно один пак. Тогда ясно, топ ПЛ ты. Овнишся, еще и доказываешь что-то, ну впрочем как всегда

Добавлено через 2 минуты
P.S. А вообще ****ец, в 5 фонарей заовнили чуваков даже в простом ненобл веспере и еще совести хватает что-то вякать и видео этого позорища выкладывать как доказательство нагиба лучников под предводительством топ ПЛа.
Просто
ты дебил вот я тебе фрапсы на любой вкус скинул и мили топовые и маги и убивали и умирали все было, ты прежде чем что то писать, дебил различай пвп 9вс9 и масс пвп ишак тупоголовый

Добавлено через 3 минуты
На идиот!
9вс9 и 3 пака вс 1 спецом для тебя

Последний раз редактировалось МедузаБот; 29.03.2016 в 17:25. Причина: Добавлено сообщение
Аватар для JJ_Judge_renamed_1150865_01012024
Гигант мысли
Регистрация:
03.08.2014
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Сообщение от Теллур:
чет меня всегда забавляли такие темы как "лучше одеты,больше геров,выше заточка", с чего вообще решили что в л2 все должны быть равны? В этой игре побеждает тот кто лучше оделся/прокачался и это уже зависит от людей, кого нaxyй ебет что ты бомжара и твои вары хоть в 9 героев будет тебя унижать всю игру, а ты потом будешь кукарекать что так ничесна
Че не покажи любую xyйню углядит, это такой хейт лукарей у челика или как?
Нет просто на ХФ это либо хиро слоты либо затычки в пати, вот и все, но чет не до всех доходит. Фишка не в том, что у кого-то хиро есть, а у кого-то нет, а в том что нехиро луки ни на что не способны. Хотя кому я объясняю.


Сообщение от МедузаБот:
ты дебил вот я тебе фрапсы на любой вкус скинул и мили топовые и маги и убивали и умирали все было, ты прежде чем что то писать, дебил различай пвп 9вс9 и масс пвп ишак тупоголовый

Добавлено через 3 минуты
На идиот!
9вс9 и 3 пака вс 1 спецом для тебя
Ну ты тугой однако
Я изначально просил фрапс 9х9, оказывается ты скинул где вы тиров овните в пару пачек, дальше зафейлился, мол надо различать 9х9 и маспвп, хотя я изначально просил фрапсы не маспвп (в пару пати избили пати через тиров это норм маспвп ), а именно 9х9, тупой ты идиота кусок, 9х9. Но главное побольше желчи и доказательств что ты "топ ПЛ" Не буду я твою блевотину больше смотреть, спасибо, самый главный довод был первый
Иди лучше мобов дальше бей, это вы лучше умеете, спорить не буду

Добавлено через 56 секунд
P.S.
Сообщение от МедузаБот:
мили топовые и маги
Топовые мили через 2 тиров и топовые маги через СХ, ну яснопонятно
Последний раз редактировалось JJ_Judge_renamed_1150865_01012024; 29.03.2016 в 18:25. Причина: Добавлено сообщение
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
А собственно нaxyя тут вообще луков из ХФ обсуждать?
Аватар для JJ_Judge_renamed_1150865_01012024
Гигант мысли
Регистрация:
03.08.2014
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Сообщение от Теллур:
А собственно нaxyя тут вообще луков из ХФ обсуждать?
Добро пожаловать на гоху, тут своя атмосфера
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
спасибо
Сообщений: 76
Регистрация: 03.08.2014
Аватар для JJ_Judge_renamed_1150865_01012024
Гигант мысли
Регистрация:
03.08.2014
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
Я больше читать люблю, так что я тут люркаю где-то с 2008-го чтоли, хотя бесспорно чем древнее рега тем длиннее
Аватар для МедузаБот
QQ
Регистрация:
04.02.2009
GoHa.Ru - 10 лет Зомби мутанта
Re: Lineage II Classic 2.0: Saviors. Предварительная информация. Корея.
в общем понятно, съезды унылого диванного аналитика, тебе скинули фрапсы которые ты мог посмотреть и найти 9вс9 где только арчеры, где арчеры с да итд, но ты же ишак прицепился к каким то хиро и кто гдето в какое то пвп влез, нормальные люди которые играли за арчеров натолкают тебе за щеку за твои убивается даже гномам итд, в общем ты нонфакторное говно, если нет то назови сервера там фрапсы мб какие итд.

Пс последний вопрос к тебе, арба это арчер или нет?
Ваши права в разделе