Для входа на форум нажмите здесь

Вернуться   GoHa.Ru > Форумы > ММО Игры > The Secret World > Новости TSW

 
 
Опции темы
Старый 16.08.2017, 17:58  
Рейтинг сообщения:
#1 
Nature
Библиотекарь Nature вне форума

 Аватар для Nature

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 22,777
Регистрация: 04.04.2007
Отправить сообщение для Nature с помощью ICQ Отправить сообщение для Nature с помощью AIM Отправить сообщение для Nature с помощью MSN Отправить сообщение для Nature с помощью Yahoo
GoHa.Ru - 10 летЧемпион
Награжден за: За победу в 2х конкурсах на GoHa.RuЗомби мутанта
Награжден за: гЫх!Заслуженный Модератор
Признанный автор
Награжден за: Ведение и создание стартовых гайдов по Warhammer OnlineПросветитель
Награжден за: За помощь форуму и посетителям раздела Warhammer Online
Патч 2.1.0 добавил в Secret World Legends новый регион

Action/RPG с элементами MMO Secret World Legends получила патч 2.1.0. Добавлен новый регион – Kaidan (Tokyo). Стали доступны новые элитные уровни сложности для сценариев. В гардеробной теперь можно обнаружить категорию для скинов оружия. Выбив орудие убийств с уникальным внешним видом, вы поместите его облик в вашу коллекцию.

В меню чата введена функция жалобы (для ее активации кликните правой кнопкой на имя игрока). Духовный клинок (Spirit Blade) был переделан. Эффект лечения от зелий больше не прерывается, если ваш персонаж упал на пол или был ошеломлен. Сюжетные миссии обзавелись недостающими маркерами на карте.

Теперь в подземельях или сценариях необходимо подождать пять минут, чтобы запустить голосование за исключение игрока из группы. Больше у вас не будет проблем с получением достижения The Dramaturge. Устранены всевозможные ошибки.

Полный список изменений патча для Secret World Legends находится во втором сообщении.


(c) GoHa.Ru
Старый 16.08.2017, 17:59  
Рейтинг сообщения:
#2 
Nature
Библиотекарь Nature вне форума

 Аватар для Nature

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 22,777
Регистрация: 04.04.2007
Отправить сообщение для Nature с помощью ICQ Отправить сообщение для Nature с помощью AIM Отправить сообщение для Nature с помощью MSN Отправить сообщение для Nature с помощью Yahoo
GoHa.Ru - 10 летЧемпион
Награжден за: За победу в 2х конкурсах на GoHa.RuЗомби мутанта
Награжден за: гЫх!Заслуженный Модератор
Признанный автор
Награжден за: Ведение и создание стартовых гайдов по Warhammer OnlineПросветитель
Награжден за: За помощь форуму и посетителям раздела Warhammer Online
Re: Патч 2.1.0 добавил в Secret World Legends новый регион

Читать далее  +
PATCH HIGHLIGHTS

  • Secret World Legends expands into a new region: Kaidan, Tokyo. Also known as Ground Zero, the events that took place here are what set everything you know into motion. Once you have finished the story up past “What was Missed” (or “Whispering Tide”), your faction handler assigns you to visit the Council of Venice Headquarters to earn field agent certification.
  • New Elite difficulties of Scenarios have been added.
  • A new weapon skin category has been added to the Dressing Room, allowing for collecting and customization of weapon visuals. Whenever you collect a weapon with a unique appearance, or “skin”, you learn that skin. Skins for all weapons you currently possess in your inventory at the time of this update will be added to your dressing room.

GENERAL

  • A report option has been added to the chat menu when right-clicking on a player’s name. This feature allows players to send an automatic report to Customer Service for offensive behavior in chat. Reporting a player with this option will automatically add them to your ignore list.
  • Any un-used Custodial Relics have been converted to Expired Custodial Relics. These can be used to gain 1,000 Anima Shards.
  • Whispering Tide achievements have been converted to Eternal Echoes.
  • Fixed an issue where the client would crash when pressing Ctrl+Z while the Group Finder or Teleport windows are open.
  • Fixed an issue that could occasionally prevent players using the Steam client from logging in immediately after logging out or disconnecting.
  • Clicking the anima shard icon on the topbar will now open the wallet UI.
  • Fixed an undiscoverable anima well in The Besieged Farmlands.
  • Fixed a blank message popup that would appear when attempting to consume a clothing set you already own.
  • Draculesti Legend #8 has been moved to an accessible location.
  • Updated the source text for the Young Vargr pet.
  • Regional lair bosses now require one essence to summon the boss. Playfield bosses still require five.
  • Fixed an issue where Auction mails would not deliver properly when buying a listing from someone on your ignore list.
  • The Dramaturge achievement now awards correctly on collecting all Albion Theatre legends.
  • Fixed an issue where nametags from players would disappear when they die and resurrect close to you.
  • Being mounted while strafing onto a jump pad now properly launches the player.
  • Dreyugr Lord claims to have no heart. After a brief sword-aided interrogation and a lot of blood, we have proven he has a heart. He will again (sometimes) drop his heart upon death.
  • The Mayan Warpaint and Clown Nose museum items no longer state they require 50 AP to use.
  • The lore and achievements menu will now open to the last found lore or last earned achievement.

COMBAT

  • Spirit Blade has been reworked and will no longer decay over time. Instead, when activating Spirit Blade, your next 10 Blade attacks will deal bonus damage. Reforging your Spirit Blade while the damage bonus effect is active will give you additional empowered attacks.
  • The Soulforged Blade passive for Dancing Blade now adds 3 attacks of Spirit Blade damage.
  • The Hardened Blade passive for Swallow Cut now has a 30% chance to deal bonus damage without consuming a Spirit Blade charge.
  • The Rhythmic Blade weapon has been changed to have a chance to grant additional charges of Spirit Blade damage whenever you gain charges of Spirit Blade damage. The amount gained and the chance to gain them scale with the amount of charges added. For example, when adding 1 charge, there is a 31% chance to gain 1 additional charge. When adding 6 charges, you always gain 2 additional charges.
  • Fixed an issue where Grimoire of Foul Gods was dealing bonus damage for each hit of Maleficium instead of obeying the 1 trigger per second rule.
  • Fixed an issue which caused the Assault Rifle passive ability Secondary Explosion to not trigger from Incendiary Grenade.
  • Fixed an issue which could cause the Revenant summoned by Shadow-Bound weapons to be targeted by enemy attacks.
  • Vampire blood stocks will no longer keep characters permanently in combat.
  • Chaos Doppelgangers and other combat assistants (such as Mnemonic Guardians and Revenants from Shadow-bound weapons) now stop attacking when their target dies or becomes unattackable.
  • Fixed an issue where several gadgets were incorrectly triggering the global recharge time when used.
  • Enemies who are immune to crowd control, such as dungeon bosses, no longer are affected by crowd control diminishing returns. What this means is that any time a boss is casting an interruptable attack, any player can interrupt it without worry of affecting the boss crowd control resistance for their next interruptable attack.
  • Fixed an issue where NPCs who were immune to crowd control would gain diminishing returns even when not affected by the crowd control effect.
  • The default duration of crowd control effects applied to crowd control immune enemies is reduced by 50% in light of the above change.
  • You will now get the healing from your healing potions that are used while stunned or knocked down.
  • Fixed an issue that caused the bonus effect from Otherworldly Artifact to not function properly.
  • Fixed an issue where the healing from Signet of Cruel Delight was bypassing the penalty from high Corruption / Martyrdom levels.

MISSIONS

  • Added a number of missing map markers throughout the story missions.
  • Fixed a few objects in The Savage Coast to no longer be active when not on the requisite mission.
  • Fixed a door in London that was active when players were not on the requisite mission.
  • Anastasia will now appear on the Shadowy Forest map when she has quests available.
  • Fixed two sections of Mortal Sins where the enemies were spwaning at the wrong level.
  • Fixed enemies that were spawning ar the wrong level during tier 4 of Dead Air.
  • Fixed enemies that were spawning at the wrong level during tier 5 of the The Binding.
  • While on the mission Sparke to Life, Mummies now drop the Mummy wrappings item to the ground instead of to loot bags. Mummy wrappings picked up from the ground can be deleted from inventory.
  • Killing the Draug Warmonger quickly will now give credit for Elm Street Blues as expected.
  • Reduced the respawn time of the Tunnel Overseer, Slur Assault Coordinator, and Pumping Station Coordinator.
  • The Siege of al-Merayah will now properly reward Anima Shards.
  • Adjusted the detection radius of the second security camera in The Pick-Up to more accurately represent its light.
  • Fixed an issue in The Haunting where Ella would appear regardless of when the basement door was used.
  • Removed a confusing message popup that would sometimes appear when using the CHECMATE Laser Designator, as well as increased its damage.
  • Fixed an issue preventing multiple attempts of the Besieged Farmlands lair mission Conservation.
  • Fixed an issue with Who Horrifies the Horrors where leaving the werewolf attack areas would not properly reset mission.
  • High latency should no longer make using the music box more difficult during Last Dance of the Padurii.
  • Capturing music during Last Dance of the Padurii now solves for all members in a team.

DUNGEONS

  • Players must now wait 5 minutes before any vote kick or vote to retreat can be initiated in dungeons or scenarios. This does not apply to private teams.
  • Increased the average XP rewards for opening chests in Elite 1-10 dungeons and scenarios. In addition, the minimum amount of XP that can be awarded from a dungeon or scenario chest in a higher difficulty is now larger than the largest amount you could get from a lower difficulty dungeon. For example, the largest amount of XP that can be gained from a boss chest in an Elite 4 dungeon is 1,700 while the lowest amount of XP in an Elite 5 dungeon is 2,000.
  • Adjusted XP rewards in Story Mode dungeons similarly, however dungeons which are close in level range have overlap on the XP values per chest.
  • Renamed all distillate rewards to include the amount of XP they give in their names.
  • The damage dealt by Triggerthings in Hell Raised now scales up with consecutive explosions.
  • Fixed a location in Darkness War where it was possible to get stuck.
  • Mayans in the final encounter of Darkness War are no longer sometimes attackable while dead. Please stop beating up the corpses, they already have it hard enough!
  • Fixed a case where the Unbound Ak’ab in Darkness War could mysteriously duplicate.
  • Ak’ab swarmlings in Darkness War should no longer persist in the zone after a team wipe.
  • Fixed a case where blood pools from dead Ak’ab swarmlings in Darkness War would persist after the encounter had reset.
  • Fixed not getting the achievement for completing a Dungeon on Elite 1 if the first time the dungeon is completed is on Elite 5 or higher.

SCENARIOS

  • Militia now take 35% less damage.

DRESSING ROOM

  • Item lists in the right side panel of the dressing room are now sorted by items that are owned, then sorted alphabetically.
  • Added the Orochi Field Uniform to the clothing set section of the dressing room.
  • Combined the Rolled sleeve collared shirts and Rolled sleeve crosshatch shirts into the same category for male characters.
  • Combined the Short sleeve collared shirts and Short sleeve crosshatch shirts into the same category for male characters.
  • Fixed an issue where the green and blue/green Plaid kilt without sporran had their genders swapped.
  • Fixed an issue where purchasing Suit pants, white was giving the wrong pants.
  • Moved the blue variation of Worn baggy jeans to Distressed jeans for male characters.
  • Fixed an issue where the green variation of the Female Long Leather coat was actually red.
  • Fixed some issues with the Western Boots category for male characters.
  • Renamed Plated boots for male characters to Armored Sneakers.
  • Fixed an issue where the Shoulderfree corset top would remove pants when worn.
  • Fixed an issue where Surgical gloves could be purchased even when already owned.
  • Demonic Jinn Grips now display the correct color in the Dressing Room.
  • Fixed an issue for male characters where purchasing the Pleated Tuxedo pants, black would give the white pants instead.
__________________
Старый 16.08.2017, 18:13  
Рейтинг сообщения:
#3 
Winterhearted
Бойовий троль Winterhearted вне форума

 Аватар для Winterhearted

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 3,302
Регистрация: 10.11.2014
Re: Патч 2.1.0 добавил в Secret World Legends новый регион

Пытался играть, но что-то не зацепило...
Старый 16.08.2017, 18:24  
Рейтинг сообщения:
#4 
Savonarolla
Итальянец Savonarolla вне форума

 Аватар для Savonarolla

Ответить с цитированием
Re: Патч 2.1.0 добавил в Secret World Legends новый регион

Цитата:
Сообщение от Winterhearted Посмотреть сообщение
Пытался играть, но что-то не зацепило...
В новую версию ?
__________________
Старый 16.08.2017, 18:37  
Рейтинг сообщения:
#5 
Winterhearted
Бойовий троль Winterhearted вне форума

 Аватар для Winterhearted

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 3,302
Регистрация: 10.11.2014
Re: Патч 2.1.0 добавил в Secret World Legends новый регион

Цитата:
Сообщение от Savonarolla Посмотреть сообщение
В новую версию ?
Да.
Старый 16.08.2017, 19:43  
Рейтинг сообщения:
#6 
Savonarolla
Итальянец Savonarolla вне форума

 Аватар для Savonarolla

Ответить с цитированием
Re: Патч 2.1.0 добавил в Secret World Legends новый регион

Цитата:
Сообщение от Winterhearted Посмотреть сообщение
Да.
И что ? Так же уныло как и предыдущая ?
__________________
Старый 16.08.2017, 19:49  
Рейтинг сообщения:
#7 
ne-X-us
ne-X-us вне форума

 Аватар для ne-X-us

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 15,255
Регистрация: 17.02.2010
Инфо: Everything is tru
GoHa.Ru - СтарожилЗаслуженный Модератор
Награжден за: Заслуженный модератор форума!Просветитель
Награжден за: За вклад в развитие раздела The Secret World
Re: Патч 2.1.0 добавил в Secret World Legends новый регион

Нерфанули Токио конечно капитально... В ваниле помню были боль и страдания...
__________________
Wake up! Time to die!
Старый 16.08.2017, 20:20  
Рейтинг сообщения:
#8 
Winterhearted
Бойовий троль Winterhearted вне форума

 Аватар для Winterhearted

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 3,302
Регистрация: 10.11.2014
Re: Патч 2.1.0 добавил в Secret World Legends новый регион

Цитата:
Сообщение от Savonarolla Посмотреть сообщение
И что ? Так же уныло как и предыдущая ?
В прошлую не играл.
Старый 16.08.2017, 20:21  
Рейтинг сообщения:
#9 
Savonarolla
Итальянец Savonarolla вне форума

 Аватар для Savonarolla

Ответить с цитированием
Re: Патч 2.1.0 добавил в Secret World Legends новый регион

Цитата:
Сообщение от Winterhearted Посмотреть сообщение
В прошлую не играл.
Понятно, жаль
__________________
Старый 17.08.2017, 08:26  
Рейтинг сообщения:
#10 
Teethy
Гигант мысли Teethy вне форума

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 461
Регистрация: 29.07.2014
Игра: PoE, PUBG, TW:W
Ник: Zuboskalik
GoHa.Ru III Степени
Re: Патч 2.1.0 добавил в Secret World Legends новый регион

Кто играл в "новую версию", скажите - сильно требовательна к вливанию реальных денег? В оригинале, я слышал, чуть ли не каждую новую главу сюжетки надо было отдельно покупать, тут, судя по сайту, весь контент и все классы бесплатны, но - например, в тех же Path of Exile или Marvel Heroes, без покупки увеличений для банка, со временем становится негде хранить лут, плюс многие красивые шмотки только как "скины за донат"
Старый 17.08.2017, 08:33  
Рейтинг сообщения:
#11 
ne-X-us
ne-X-us вне форума

 Аватар для ne-X-us

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 15,255
Регистрация: 17.02.2010
Инфо: Everything is tru
GoHa.Ru - СтарожилЗаслуженный Модератор
Награжден за: Заслуженный модератор форума!Просветитель
Награжден за: За вклад в развитие раздела The Secret World
Re: Патч 2.1.0 добавил в Secret World Legends новый регион

Цитата:
Сообщение от Teethy Посмотреть сообщение
Кто играл в "новую версию", скажите - сильно требовательна к донату?
Для прохождения сюжета донат не требуется. При казуальном стиле игры тоже... Если хочется максимально быстро заняться эндгеймом, то тут уже только через донат.
__________________
Wake up! Time to die!
Старый 17.08.2017, 10:22  
Рейтинг сообщения:
#12 
Neocronic
Снайпер Neocronic вне форума

 Аватар для Neocronic

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 4,479
Регистрация: 10.10.2012
GoHa.Ru I СтепениЗомби мутантаАгент GoHa.Ru
Награжден за: Настоящий Агент - За успехи в охоте на клонов Агента 47Дитя Предназначения
Награжден за: За победу в одном туре конкурса по игре "Ведьмак 3: Дикая охота"
Re: Патч 2.1.0 добавил в Secret World Legends новый регион

Проблему с ядрами так и не исправили, пробовал недавно в стиме. Игра упорно видит только одно ядро из 4х в ай7 проце, в итоге это ядро разогревается до критической температуры и комп ребутается.
Писал им в саппорт еще месяц назад, написали проблема известна и так до сих пор не пофиксили.
Плюс удалили у меня с библиотеки оригинальный тсв, запросил возврат средств, а они пишут мол играй в свл. Вообщем кидалы те еще. 500р за ультимейт жалко.
__________________
Старый 17.08.2017, 20:20  
Рейтинг сообщения:
#13 
Matravant
Старожил Matravant вне форума

 Аватар для Matravant

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 1,383
Регистрация: 28.03.2008
Игра: Ил-2 БзС
GoHa.Ru II Степени
Re: Патч 2.1.0 добавил в Secret World Legends новый регион

Так щитаю, нет никакого смысла возвращаться - русского языка то так и нету! А там есть задания, где требуется знать не только в совершенстве язык, но и много чего что не знают русскоязычные. Короче, намёков на намёки - дофика. Гугл, конечно помогал, но это уже не то.
Может, перегибаю слегка (или не слегка), но для меня проблемка существовала в своё время.
Старый 19.08.2017, 17:10  
Рейтинг сообщения:
#14 
ne-X-us
ne-X-us вне форума

 Аватар для ne-X-us

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 15,255
Регистрация: 17.02.2010
Инфо: Everything is tru
GoHa.Ru - СтарожилЗаслуженный Модератор
Награжден за: Заслуженный модератор форума!Просветитель
Награжден за: За вклад в развитие раздела The Secret World
Re: Патч 2.1.0 добавил в Secret World Legends новый регион

Судя по стимшпиону база игры растет второй месяц подряд. При всей неоднозначности изменений игры, видимо решение о перезапуске было таки правильное...
__________________
Wake up! Time to die!
Старый 28.08.2017, 06:47  
Рейтинг сообщения:
#15 
Alex9000
Мизантроп Alex9000 вне форума

 Аватар для Alex9000

Ответить с цитированием
Re: Патч 2.1.0 добавил в Secret World Legends новый регион

Цитата:
Сообщение от Teethy Посмотреть сообщение
Кто играл в "новую версию", скажите - сильно требовательна к вливанию реальных денег? В оригинале, я слышал, чуть ли не каждую новую главу сюжетки надо было отдельно покупать, тут, судя по сайту, весь контент и все классы бесплатны, но - например, в тех же Path of Exile или Marvel Heroes, без покупки увеличений для банка, со временем становится негде хранить лут, плюс многие красивые шмотки только как "скины за донат"
Играть можно бесплатно.
Контент весь бесплатный в отличие от ТСВ.
Но на аккаунте с абонплатой вкачивание скилов и шмота будет идти в 3-5 раз быстрее. Кроме того доступны прямые вливания бабла, но уже с совсем недетским ценником.
Если хочется просто посмотреть на квесты и сюжет (а оно того стоит), то можно играть бесплатно.

Добавлено через 1 минуту
Цитата:
Сообщение от Matravant Посмотреть сообщение
Так щитаю, нет никакого смысла возвращаться - русского языка то так и нету! А там есть задания, где требуется знать не только в совершенстве язык, но и много чего что не знают русскоязычные. Короче, намёков на намёки - дофика. Гугл, конечно помогал, но это уже не то.
Может, перегибаю слегка (или не слегка), но для меня проблемка существовала в своё время.
Ну я тебе хочу сказать, что судя по твоей писанине у тебя и с русским то языком - полный швах.
__________________
„Но почему народ невежествен? Потому что так надо. Невежество — хранитель добродетели. У кого нет надежд, у того нет и честолюбия. Невежда пребывает в спасительном мраке, который, лишая его возможности видеть, спасает его от недозволенных желаний. Отсюда — неведение. Кто читает — тот мыслит, а кто мыслит — тот рассуждает. А зачем, спрашивается, народу рассуждать? Не рассуждать — таков его долг и в то же время его счастье. Эти истины неоспоримы. На них зиждется общество.“ (с)

Последний раз редактировалось Alex9000; 28.08.2017 в 06:47. Причина: Добавлено сообщение
Старый 28.08.2017, 07:06  
Рейтинг сообщения:
#16 
Teethy
Гигант мысли Teethy вне форума

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 461
Регистрация: 29.07.2014
Игра: PoE, PUBG, TW:W
Ник: Zuboskalik
GoHa.Ru III Степени
Re: Патч 2.1.0 добавил в Secret World Legends новый регион

Цитата:
Сообщение от Alex9000 Посмотреть сообщение
Играть можно бесплатно.
Контент весь бесплатный в отличие от ТСВ.
Но на аккаунте с абонплатой вкачивание скилов и шмота будет идти в 3-5 раз быстрее. Кроме того доступны прямые вливания бабла, но уже с совсем недетским ценником.
Если хочется просто посмотреть на квесты и сюжет (а оно того стоит), то можно играть бесплатно.
Спасибо!
 

Метки
funcom, mmorpg, online, rpg, secret world legends

Вернуться   GoHa.Ru > Форумы > ММО Игры > The Secret World > Новости TSW
Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.


(c) GoHa.Ru 2003-2017
Рейтинг@Mail.ru