|  21.08.2013, 12:52 | #1 | ||
| 
				
				Будущее Diablo 3 (Спойлеры в теме)
			  21.08.2013, 12:52 
			
			Итак товарищи ждуны что мы имеем:  Quote: 
 Понеслась! :) faq по аддону http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9678849025 faq РУ http://eu.battle.net/d3/ru/forum/top...30861?page=1#1 Quote: 
 весь датамаин (спойлеры!) http://www.diablofans.com/news/2019-...ders-and-more/ (спойлеры!) свежий датамаин от 06.02.2014г. https://forums.goha.ru/showpost.php?...&postcount=780 выпиливание аукциона из игры состоится 18 марта 2014 г.  Трейлер к аддону “Первый обзор 5-го сезона” [Спойлер]Комплектные поземелья (vblog) - https://www.youtube.com/user/xQuinmasterx/playlists /обсуждние версии 2.0.4 тут - by fixeel //дополнил свежей инфой и прикрепил  by fixeel Last edited by fixeel; 06.01.2016 at 01:00. Reason: обновление информации | |||
| Views: 213580   | |||
|  04.10.2013, 09:27 | #307 | |
| Знаток | 
				
				Re: Будущее Diablo 3 на BlizzCon 2013 (Спойлеры в теме)
			 
			
			Ну как-бы если вы помните, до в бете д3 были свитки (которые засветились в датамайне) с призывом всяких мелких зверюшек, но потом их выпили до лучших времён. Собственно эти времена настали.
		 
				__________________ Если я не поднимаю дроп и не пи*жу 24 на 7 в чат, это не значит что я поставил себя на волкер и ушел спать. Это значит что я угрюм, молчалив и богат. (c) Daniel Defo Если бы я не был таким ленивым, то сейчас бы правил миром. (с) Я  | |
|   | 
|  04.10.2013, 12:29 | #310 | ||
|  | 
				
				Re: Будущее Diablo 3 на BlizzCon 2013 (Спойлеры в теме)
			 
			
			
Это содержимое клиента аддона. В бете были петы, собирающие голд. Возможно, эту тему разовьют  Добавлено через 41 минуту Quote: 
   http://diablo.incgamers.com/blog/com...eaper-of-souls Last edited by fixeel; 04.10.2013 at 13:21. Reason: Добавлено сообщение | ||
|   | 
|  04.10.2013, 14:02 | #311 | |
| Предводитель | 
				
				Re: Будущее Diablo 3 на BlizzCon 2013 (Спойлеры в теме)
			 Новые режимы сложности похоже только для адвенчур мода, а жаль, я все же надеюсь, что близзы возьмут на заметку консольную версию силы монстров и сделают вместо 10, 5 режимов, где каждый режим идет за 2 нынешних, т.е 5 это нынешний мп10 и тп. | |
|   | 
|  06.10.2013, 16:54 | #314 | |
| Предводитель | 
				
				Re: Будущее Diablo 3 на BlizzCon 2013 (Спойлеры в теме)
			 Вообще судя тематике аддона можно было и некра и крестоносца ожидать :/. Но слишком много из умений некра отдали вд, так что я некра даже не жду. Или же некра очень сильно реворкнут, но это уже будет не некр | |
|   | 
|  06.10.2013, 21:41 | #316 | |
| Предводитель | 
				
				Re: Будущее Diablo 3 на BlizzCon 2013 (Спойлеры в теме)
			 
			
			Откуда вы эту идею про дез найтов вообще взяли? Ладно в варкрафте дез найты были еще со второй части стратегии, но в санктуарии про них даже упоминаний вроде не было. Друиды смотрятся более реальными кандидатами. Я вижу дк что как гибридный класс, с возможностью упора на суммоны, магию смерти или же на ближний бой с дебафф аурами. Но именно таким может стать и друид и, например, демонолог. | |
|   | 
|  07.10.2013, 11:43 | #317 | |
|  | 
				
				Re: Будущее Diablo 3 на BlizzCon 2013 (Спойлеры в теме)
			 
			
			Новые картинки в рамках датамайна         http://diablo.incgamers.com/blog/com...assive-effects -- На счет таликов - вот старый концепт, как это предполагалось ранее:  Так что скорее всего это будет 1 талик (мб как в ла2?  ), а не весь инвентарь, как в д2. И то, только в том случае, если это будет решено использовать. | |
|   | 
|  07.10.2013, 16:04 | #319 | |
|  | 
				
				Re: Будущее Diablo 3 на BlizzCon 2013 (Спойлеры в теме)
			 
			
			Пассивные бонусы колец в РоС  Threatening Shout has a chance to Charm enemies and cause them to join your side.  Ancient Spear pulls you to your enemy.  Leap gains up to 3 charges.  Warcry increases your and your allies’ run speed by 40% for 10 seconds. Here are the Barbarian legendary ring passive bonuses we posted previously, for easier reference:  Call of the Ancients last until they die. Reduce the cooldown of  Earthquake every time it kills an enemy. When you melee attack, you also  Cleave enemies up to 20 yards in front of you for 100% weapon damage. Reduce the cost of  Seismic Slam to 15 Fury. Cause an  Earthquake when you land after using  Leap. Increase the duration of  Ignore Pain to 60 seconds. Automatically cast  Smoke Screen when you fall below 25% Life. This effect may occur once every 30 seconds (decreased from 30% Life). 5% chance on hit to create a  Spike Trap,  Caltrops or  Sentry at the enemy’s location.  Bolas now explode instantly.  Fan of Knives knocks targets back.  Hungering Arrow has 20% additional chance to pierce. You may have 2 additional Sentries. [{VALUE1} * 100]% chance to explode in a fan of knives for 200% weapon damage when hit. Your  Spike Traps lure enemies to them.  Vault knocks enemies back. Leave a clone of yourself behind after using  Vault.  Elemental Arrow now generates 3 Hatred.  Vault now costs 8 Hatred instead of Discipline. Enemies you hit become  Marked for Death. Companion –  Wolf Companion now summons 3 wolves. Automatically cast  Smoke Screen when you fall below 30% Life. This effect may occur once every 30 seconds. Automatically drop  Caltrops when you are hit. This effect may only occur once every 6 seconds.  Strafe no longer costs Hatred. Reduce the cooldown of   Breath of Heaven by 50% and increase its radius to 50 yards (added cooldown reduction). The Monk ring bonuses from last time:  Wave of Light will refund its Spirit cost if it kills 4 or more enemies.  Wave of Light is now cast at your enemy. Gain 10  Spirit per second while standing in  Inner Sanctuary.  Lashing Tail Kick releases a Fireball for 300% weapon damage as Fire. Double the range of  Deadly Reach.  Blinding Flash now generates 50 Spirit.  Tempest Rush no longer costs Spirit to channel. Increase the radius of  Breath of Heaven to 50 yards. Gain the base effect of all four  Mantras at all times. When  Dashing Strike hits an enemy more than 25 yards away, its  Spirit cost is refunded. Increase  Exploding Palm‘s on-death explosion damage to 100% of the enemy’s maximum Life. Spirit Generators generate 50% additional Spirit.  Mystic Ally mirrors your attacks. Chance on hit to gain an effect that removes the Spirit cost of your abilities for 3 sec.  Horrify causes you to Fear and Root enemies around you for 8 seconds. The Witch Doctor ring bonuses from last time: Your  Fetish Army lasts until they die.  Insect Swarm and  Haunt now deal their damage in half of the normal duration.  Zombie Dogs instead summons a single gargantuan dog with the power of all other dogs combined.  Grasp of the Dead no longer has a cooldown.  Plague of Toads now seek out enemies and can explode twice. Doubles the duration of  Locust Swarm. Enhances your  Poison Darts.  Corpse Spiders release a web on impact that Slows enemies by 50% for 3 seconds.  Zombie Dogs stuns enemies around them for 1 second when summoned. Zombie Dogs take 10% of any damage dealt to you.  Spirit Walk lasts until you attack or until an enemy is within 30 yards of you. Summon a Fetish Army after you kill 20 Elites. Reduce the cooldown of  Fetish Army and  Big Bad Voodoo by 1 second each time your fetishes deal damage. Chance on kill to siphon the spirit out of the slain enemy. When the spirit is pulled to you, it heals you for 10% of your maximum Life and Mana.  Electrocute can chain to enemies that have already been hit. The Wizard ring bonuses from last time: Your  Mirror Images have a chance to multiply when killed by enemies.  Frost Hydra now periodically casts Frost Nova.  Arcane Torrent instantly lays mines on the ground. Automatically cast  Diamond Skin when you fall below 25% Life. This effect may occur once every 30 seconds.  Explosive Blast no longer has a cooldown. Reduce the resource cost of Fire skills by 30%.  Meteor now homes in on enemies.  Energy Twister now travels in a straight path.  Frost Nova is now cast at your enemy. Lightning skills have a chance to turn the enemy into a lightning rod, pulsing Lightning damage to nearby enemies.  Black Hole Slows targets by 50% after it ends.  Teleport gains the effect of the  Wormhole rune.  Magic Missile fires 2 extra missiles. Double the number of enemies your  Electrocute jumps to. You may have one extra  Hydra active at a time. Emit Lightning Nova around you for 150% weapon damage every second while your Arcane Power is less than 20% of maximum. | |
|   | 
|  07.10.2013, 18:00 | #320 | |
| Знаток | 
				
				Re: Будущее Diablo 3 на BlizzCon 2013 (Спойлеры в теме)
			 
			
			
В ла2 их было 6.
		 
				__________________ Если я не поднимаю дроп и не пи*жу 24 на 7 в чат, это не значит что я поставил себя на волкер и ушел спать. Это значит что я угрюм, молчалив и богат. (c) Daniel Defo Если бы я не был таким ленивым, то сейчас бы правил миром. (с) Я  | |
|   | 
|  11.10.2013, 16:19 | #325 | |
| Предводитель | 
				
				Re: Будущее Diablo 3 на BlizzCon 2013 (Спойлеры в теме)
			 
			
			Забавная карта, иконками напоминает первый акт, это вероятно что то из новых режимов? Добавлено через 20 минут Этого вроде еще не было: HealthPotionLegendary_06 – Bottomless Potion of Kulle-Aid X1_Legendary_Potion_06 – Drinking Kulle-Aid allows you to burst through walls summoned by Waller elites for 5 seconds. DiabloWikiShrine effects last for one hour (instead of until death). (“Shrine effects last until death” was a bonus we saw in the previous batch.) Your melee attacks hit enemies up to 40 yards in front of you for 100% weapon damage (range increased from 20 yards). While below 30% Life, all attacks are guaranteed DiabloWikiCritical Hits. Increase the Knockback distance of your skills that cause Knockback by 100% and increase their damage by 50%. Summons shadow clones to your aid when you are hit by a crowd control effect. Every time you destroy a wreckable object, you gain a short burst of speed. You take 25% less damage for each enemy that is stunned within 25 yards of you. Your DiabloWikiThorns damage now hits all enemies in a 15 yard radius. Healing wells replenish all resources. After earning a survival bonus, quickly heal to full Life. After earning a massacre bonus, gold rains from sky. While casting DiabloWikiTown Portal you gain an immunity bubble. (So would this basically grant immortality to Hardcore characters?) Periodically gain a shield that absorbs and reflects projectiles. Heal to full Life and resources when you fall below 20% Life. Potions affect all allies. Blocking an attack Freezes the attacker. While moving your resource generation and damage is increased by 25%. While stationary your resource regeneration and damage is reduced by 25%. (Dream item for Tempest Rush Monk, Strafe Demon Hunter, WW Barb, and Archon Wizard. WD needs a moving/killing skill too, now?) Health globes restore 20% of your primary resource. The world map is always revealed. Shrines will spawn an enemy champion. (Reminds of the great D2 Evil Urns.) Completing an event grants a special reward. Chance on being hit to summon a protective pylon. Blocks have a chance of summoning a hell hound. Increase chance to find Health Globes by 100%. (This would be very impactful for builds with skills that proc on health globes. Not to mention infinite life and only a chance to die from bosses.) Gain a death aura that deals 1000% of your Life per Second to enemies within 20 yards but your Life per Second no longer heals you. (Stack several items to get up to 1000 Life per Second and deal 10,000 damage per second… Still not a big enough bonus to matter on Inferno?) Blocked attacks heal you and your allies for the amount blocked. Last edited by Altal; 11.10.2013 at 17:08. Reason: Добавлено сообщение | |
|   | 
