Blood to Power Gain +90 Power Deal 5% more damage while health is above 90%. Bloodthirst
Siphoning health is more effective. 50% more effective. Fetid Consumption Each minion can draw one condition every 10 seconds. Quickening Thirst Move faster while wielding a dagger. Move 10% faster while wielding a main hand dagger, move 5% faster while wielding an off hand dagger. Vampiric Rituals Wells also siphon health every time they pulse.
Curses
Barbed Precision Critical hits cause Bleeding have a 66% chance to cause Bleeding. Deep Breath Warhorn skills recharge 15% faster and the duration of all warhorn effects is increased. Pitch Black When you Blind a target, you also apply Confusion. Chill. Spectral Attunement Spectral skills have longer durations and grant a small amount of Life Force on use. Target the Weak Increases 2% increased damage for each condition on a foe. Weakening Shroud Cast Enfeeble when entering Death Shroud. Cast Enfeebling Blood when entering Death Shroud. Withering Precision 25% Chance to cause Weakness on critical hits.
Death Magic
Fateful Marks Marks are unblockable. When disabled (Stun, Daze, Knockback, Knockdown, Sink, Float, Fear, Launch) you fear all enemies near you. This effect can only trigger once every 90 seconds. Greater Marks Increases area of marks and marks become unblockable. Reanimator Chance to summon a Jagged Horror whenever you kill an enemy. Summon a Jagged Horror whenever you kill an enemy. 30 second cooldown.
Soul Reaping
Decaying Swarm You are Surrounded by a Locust Swarm at 25% health. Gluttony
Life force fills faster. 5% faster. Path of Midnight Dark Path recharges 25% faster. All Death Shroud skills recharge 15% faster. Soul Marks Marks generate life force when triggered. 3% Life Force when triggered. Speed of Shadows Move Move 15% faster while in Death Shroud. Strength of Undeath Gain up to +100 Power based on how much life force you have. You do 5% more damage if you have at least 50% Life Force. Unyielding Blast Life Blast pierces and causes Vulnerability.
Spite
Axe Training Axe damage is increased and axe cooldowns are reduced by 15%. Spiteful Talisman Increases focus range and reduces focus skills cooldowns.
Раз позиционируют МХ дагер, как защитное оружие, то добавили бы в цепочку единички вторым или третьим ударом protection себе любимому на 2 секунды, и моя был бы счастлив.
Добавлено через 41 секунду
Сообщение от LoLKIll:
Стена текста над которой надругался гугл переводчик)
лучше даже не знать про что здесь
играешь тоже через гугл переводчик? Как страшно быть тобой
Последний раз редактировалось A6opureH; 03.08.2012 в 23:04.
Причина: Добавлено сообщение
рукалицо, если бы ты знал о гугл хроме, то наверно был бы знаком с его функцией перевода страницы(которая как сейчас неоч помогает), и зайдя сюда я увидел кучу бессмысленой латиницы...
Про войнов нигде ничего. А относительно воинов по трейтам было одно изменение:
Arms
Momentous Greatsword
Gain Might on a critical hit with a greatsword. Gain Might on a critical hit with a greatsword or spear. Greatsword and spear skill recharge 20% faster.
Gw2Skills.Net - Все, что вы хотели знать об умениях в Guild Wars 2, но боялись спросить
Видел мнение, что все или часть изменений - просто новые тултипы. В любом случае нужно еще больше изменений, чтобы дот билду была серьезная альтернатива.
В целом Катаева баянит. В целом некроманта оставили прежним. Вампиризм не тестил, играл старым билдом. Нагибал. Встретил один раз "почти мой" билд. В чистом поле нагибал с трудом, в замесе из нас нагибал быстрее тот кто первый замечал и начинал атаковать другого.
В целом, так сказать,как сказать, я тоже всех нагибал, а те кто не нагибались, вежливо просил нагнуться.
Сынок,.. будь вежлив и тебе воздастся.
Погибель в насыщении подрывающим силы, роем живи.
Кто если не я защитит твоих живых, а не мертвых.
к выходу все рассы будут более-менее сбалансированы.. на первой бетке, еще в мае некры были именно имба.. сейчас не очень... надеюсь к выходу будет лучше