Через две недели поставят патч которым у сумов заберут кошек
Относительно 34 класов - таки сделают снова 34 героя
информация по словам представителя инновы в подкасте на радио http://www.youtube.com/watch?feature...&v=jCFD6WV_B0c
ну по идее аое не должно пострадать, если статы будут такие как на скринах, те по 60к м атаки на каждом сумоне, то в принципе один хер выходит
Дпс с автоатаки беспокоит
Having had three 3rd transfer classes of varying abilities merge into one, the healer class is currently quite powerful with various skills and healing powers. We have decided that this class needs no big changes, but can still have a few tweaks in certain factors. They presently have an issue in which wearing heavy armor is more beneficial because casting speed and such that have max stat limits are not affected by disuse of soul crystal enhancement, as can be seen by not wearing robes or using acumens. Such issues were limited through individual skills and passive skills before the Awakening, but after the Awakening, such issues were overlooked contrary to our intent. Accordingly, we plan to make certain skills only available when equipped with robes or light armor in order to minimize issues such as forced armor exchanges.
Frantic Healing skill modified
Skill effect applies when equipped with light armor or robe
Progressive Heal and Balance Heal have increased MP consumption
да я не ною пока, все равно уже к робе больше привыкла, да к тому времени уже вряд ли на ру буду, если только не зафейлюсь там-где-нельзя-говорить-где
лайт бтв норм темой будет, особенно для тех у кого дуалы на самонеров. Но хз будет ли компенсировать пдеф от хеви может в любом случае хеви лучше будет
хз робе все равно не рад
если раньше лучники раздавали огромный дамаг на ультимативных скилах, то щас они могут это делать и без плюшек, йо ку крит точечного выстрела
та да, тебе то роба для инстов зае6ись ваще буит
на попсовость пох ваще, чантеров еще больше, а чо толку? все равно нормальных из всего сброда процентов 10 максимум