Для входа на форум нажмите здесь
The launcher has experienced an error. Please restart this application/другие ошибки

MadPampers
28.10.2010 20:05
Ho0K
#126
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
выпили полностью игру с компа, и найди на офф сайте новейший установщик
искал искал ненашол не могли бы дать сылку!?
#127
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
скачал лол-бич.ру клиент от безысходности. проблемы с ерором нет, но перевод на русский дико доставляет
#128
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
Ты всегда был не таким как все.
Ho0K
#129
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
ACE - Logfile Analyzer (1.16)
-----------------------------
Script Root: F:\Серёжа\ace_LoLLogAnalyser116.exe


- Operating System -
--------------------
Type: Microsoft Windows 7 Домашняя базовая (X64) (Build: 7600)
Service Pack:
System Root: C:\Windows

Permissions: WARNING
Language Code: 0419
install date: 2010/06/12
current date: 2011/03/17


- Client Information -
----------------------
EU Client: not found
US Client: C:\Riot Games

analyse: C:\Riot Games\League of Legends
Server: US server
Client Version: 1.0.0.110


- Error List -
--------------

[ERROR] Unable to verify source for expansion [C:\Riot Games\League of Legends\Game\DATA\Menu\fonts_ch.gfx]

- How to resolve -
------------------

-- Windows Permission Issue --
The tool detected, that you have no administrative permissions with the current Windows user account.
League of Legends needs administrative permissions to work properly, especially for a patch.
Please ensure that you always run League of Legends as administrator (right click => run as)


Unable to verify source for expansion
Desc: modified, damaged or missing file
You need to replace the file with the original one.
If you have another partition on your drive, do a proper reinstall.
The original file and further instructions you'll get here: http://www.leagueoflegends.com/board...29#post2818129
ХЕЛП!



выпили полностью игру с компа, и найди на офф сайте новейший установщик



искал искал ненашол не могли бы дать сылку!?
#130
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
Попробуй в свойствах папки League of Legends убрать галку "Только для чтения"-"Read only" и примени ко всем вложенным папкам и файлам. Возможно не понадобится ничего переустанавливать.
Ho0K
#131
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
нет неработает






InfoСообщений: 6
Регистрация: 17.03.2011

Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
ACE - Logfile Analyzer (1.16)
-----------------------------
Script Root: F:\Серёжа\ace_LoLLogAnalyser116.exe


- Operating System -
--------------------
Type: Microsoft Windows 7 Домашняя базовая (X64) (Build: 7600)
Service Pack:
System Root: C:\Windows

Permissions: WARNING
Language Code: 0419
install date: 2010/06/12
current date: 2011/03/17


- Client Information -
----------------------
EU Client: not found
US Client: C:\Riot Games

analyse: C:\Riot Games\League of Legends
Server: US server
Client Version: 1.0.0.110


- Error List -
--------------

[ERROR] Unable to verify source for expansion [C:\Riot Games\League of Legends\Game\DATA\Menu\fonts_ch.gfx]

- How to resolve -
------------------

-- Windows Permission Issue --
The tool detected, that you have no administrative permissions with the current Windows user account.
League of Legends needs administrative permissions to work properly, especially for a patch.
Please ensure that you always run League of Legends as administrator (right click => run as)


Unable to verify source for expansion
Desc: modified, damaged or missing file
You need to replace the file with the original one.
If you have another partition on your drive, do a proper reinstall.
The original file and further instructions you'll get here: http://www.leagueoflegends.com/board...29#post2818129
#132
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
Привет Серёжа!
#133
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
EU клиент.

US клиент.

У нас этих ссылок нигде в прикрепленной теме нет?
Ho0K
#134
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
Originally Posted by DDarko:
Привет Серёжа!
Привет а ты кто?
Ho0K
#135
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
Всё Работает тока теперь другая проблема Пишет что ввожу неверный пароль или логин Но я и 2 раза регался заного и всё правельно писал кто знает чё за ху....?
#136
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
Originally Posted by Ho0K:
Всё Работает тока теперь другая проблема Пишет что ввожу неверный пароль или логин
Регион регистрации точно соответсвтует региону клиента?
На сам сайт LoL зайти с этими логином и паролем получается?
Takauki
#137
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
- Error List -
--------------

[WARNING] Unable to find package []

[WARNING] Unable to download settings ffs [http://ffs.solidstatenetworks.net/goa/goa-lol.ffs]

- How to resolve -
------------------

Unable to find package
Desc: unable to run script / script execution failed
This issue is often caused by false Internet Explorer settings.
Reset your Internet Explorer and see if it works. To reset your IE, do this:

=> Windows key + R
=> type in "control inetcpl.cpl,,6" (without "")
=> [enter]
=> click on "reset" and accept




что все это значит ~_~
#138
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
Originally Posted by Takauki:
что все это значит ~_~
Эта проблема обычно возникает при кривых настройках IE.
Можно попробовать сбросить настройки Internet Explorer. Запускаем IE, жмем Windows key + R, печатаем "control inetcpl.cpl,,6", жмем reset и accept.
#139
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
Только разыгрался, а тут такое

#140
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
Originally Posted by Dantol:
Только разыгрался, а тут такое

Тоже самое, не заходит :(
#141
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
#142
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
Похоже патч пилят, сервера легли.

UPD встали

UPD опять легли xD
#143
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
Авторизация упала.
Ибо в лаунчере Ньювс и Коммунити пусты.

Что ни патч то фейл :)

Добавлено через 49 секунд
А да, всё упало :)
Last edited by Adelard_aka_6eJIka; 12.04.2011 at 15:09. Reason: Добавлено сообщение
WarHamsterBOO
#144
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
Originally Posted by Adelard_aka_6eJIka:
Что ни патч на Европе то фейл :)
fixed
SareTh illizian
#145
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
Мало того что патч говно....так еще и фейл)
#146
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
и сайт лёг
#147
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
Originally Posted by WarHamsterBOO:
fixed
Да это не патч.
WarHamsterBOO
#148
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
Originally Posted by Kuroneko:
Да это не патч.
ключевое слово не патч, а Европа
#149
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
Это да.
WarHamsterBOO
#150
Re: The launcher has experienced an error. Please restart this application
С какой вдруг радости на Европе патч ставится во вторник? Или решили вместе с америкой положить за компанию и европу, но патч все равно поставить завтра?