Сообщение от Medvedov:
Картина маслом. Алчные хитрожопые капиталисты стреляют себе по ногам из болтеров.
Видеоклипы тоже могут запретить тогда, легко.
Конченные ГВ дауны, других слов нет. Покупать больше ничего у них не буду. Только торрент.
Компания сама не нужна уже. Только авторы и художники.
да то что GW алчные это точно. вроде там уже от старой гвардии никого не осталось - те кто был у истоков вахи ушли уже?
правда думаю они были такими с самого начала.
когда к ним пришел близард.
Сообщение от :
Allen Adham hoped to obtain a license to the Warhammer universe to try to increase sales by brand recognition. Warhammer was a huge inspiration for the art-style of Warcraft, but a combination of factors, including a lack of traction on business terms and a fervent desire on the part of virtually everyone else on the development team (myself included) to control our own universe nixed any potential for a deal. We had already had terrible experiences working with DC Comics on "Death and Return of Superman" and "Justice League Task Force", and wanted no similar issues for our new game.
It's surprising now to think what might have happened had Blizzard not controlled the intellectual property rights for the Warcraft universe - it's highly unlikely Blizzard would be such a dominant player in the game industry today.