Для входа на форум нажмите здесь

Go Back   GoHa.Ru > Форумы > ММО Игры > Guild Wars 2

Reply
 
Thread Tools
Old 20.05.2012, 09:22   #1501 
Bersiwald_renamed_596767_04022021
Bersiwald_renamed_596767_04022021 вне форума

 Bersiwald_renamed_596767_04022021's Avatar

Reply With Quote
Re: с миру по нитке

19 подкаст от hulkmasterus
Old 20.05.2012, 10:11   #1502 
Гуар_renamed_903995_28092019
Старожил Гуар_renamed_903995_28092019 вне форума

Reply With Quote
Info
Posts: 1,010
Всего лайков: 1
Join Date: 21.02.2012
Re: с миру по нитке

хорошее видео
__________________
Old 20.05.2012, 10:41   #1503 
Rinagal
Guest

Reply With Quote
Info
Posts: n/a
Re: с миру по нитке

Quote:
Originally Posted by ezd View Post
Самое удивительное в этом танце, что Моа рядом тоже что-то делали синхронно.
Это скрипт. Если обращать внимание на детали, то меня больше удивило что уши у Асура тоже подтанцовывают, даже волну делают. Офигенный танец.
Old 20.05.2012, 11:08   #1504 
Shadowspawn_renamed_39078_01052021
Знаток Shadowspawn_renamed_39078_01052021 вне форума

 Shadowspawn_renamed_39078_01052021's Avatar

Reply With Quote
Info
Posts: 2,899
Всего лайков: 2
Join Date: 05.03.2006
Re: с миру по нитке

что с его одеждой, особенно на груди?:)

З.Ы подкаст понравился, хотя смущает аспект с капом. Т.е если идти туда большой ГИ, в прайм тайм способной выставить 40-60 человек, то собрать их в одной локе будет не реально
Old 20.05.2012, 12:04   #1505 
Serfing
Маньяк Serfing вне форума

Reply With Quote
Info
Posts: 898
Всего лайков: 0
Join Date: 02.12.2005
Game: Blade and Soul
Nick: Darkyserf
Лучник
Re: с миру по нитке

Quote:
Originally Posted by ezd View Post
Самое удивительное в этом танце, что Моа рядом тоже что-то делали синхронно. Такое внимание к мелочам просто поразительно. Ареновцы молодцы просто.
В гв1 это была одна из фич игры - синхронные танцы по команде /dance*. Тут пока команд для танцев нет, но по ходу будут)
Old 20.05.2012, 14:41   #1506 
deBugErr_renamed_762948_16072025
Знаток deBugErr_renamed_762948_16072025 вне форума

 deBugErr_renamed_762948_16072025's Avatar

Reply With Quote
Info
Posts: 2,382
Всего лайков: 18
Join Date: 23.08.2010
Game: FLA
Guild: Za Drots
Send a message via ICQ to deBugErr_renamed_762948_16072025
Волшебник Просветитель
Issue reason: За вклад в освещение игры Guild Wars 2
Re: с миру по нитке

Quote:
Originally Posted by Shadowspawn View Post
Т.е если идти туда большой ГИ, в прайм тайм способной выставить 40-60 человек, то собрать их в одной локе будет не реально
Придется привыкать играть в распределении по всем картам, а не долбить автоатакой ворота стоунмиста всей кодлой
Old 20.05.2012, 15:14   #1507 
ezd
Предводитель ezd вне форума

 ezd's Avatar

Reply With Quote
Info
Posts: 15,141
Всего лайков: 111
GoHa.Ru - 10 лет
Re: с миру по нитке

Quote:
Originally Posted by Rinagal View Post
Это скрипт. Если обращать внимание на детали, то меня больше удивило что уши у Асура тоже подтанцовывают, даже волну делают. Офигенный танец.
Понятное дело, что не случайно это было. Это было сделано специально дизайнерами. Люди подумали и уделили этому время, этой, казалось бы, мелочи, всего лишь танцу, но получилось офигенно, потому что получился целый концертный номер. Я не смог точно выразить мысль, но думал примерно о том же, что написал Serfing, то есть животным тоже добавили танцы и запустили одновременно.
Old 20.05.2012, 15:57   #1508 
Rinagal
Guest

Reply With Quote
Info
Posts: n/a
Re: с миру по нитке

Quote:
Originally Posted by ezd View Post
Понятное дело, что не случайно это было. Это было сделано специально дизайнерами. Люди подумали и уделили этому время, этой, казалось бы, мелочи, всего лишь танцу, но получилось офигенно, потому что получился целый концертный номер.
Я говорил о том что это была поставленная сценка. Там в контексте игры это номер для цирка с дрессироваными животными, если ты например сам начнёшь танцевать вокруг тебя наврятле начнут танцевать дружелюбные животные. А анимация у них вроде не танца а атаки, когда они взмахивают крылом и поднимают голову.
Old 20.05.2012, 17:10   #1509 
ezd
Предводитель ezd вне форума

 ezd's Avatar

Reply With Quote
Info
Posts: 15,141
Всего лайков: 111
GoHa.Ru - 10 лет
Re: с миру по нитке

1) То есть эта сценка не была задумана? И ей не было уделено внимание?
2) Ты хочешь поговорить о том, что такое танцы и какие движения в них могут быть, я правильно понимаю?

Я ни разу не утверждал, что любой начавший танцевать увидит рядом с собой танцующих животных. Хотя была бы классная фича :)
Old 20.05.2012, 17:25   #1510 
Alvin Sozidatel_renamed_586978_29042020
Чудотворец Alvin Sozidatel_renamed_586978_29042020 вне форума

 Alvin Sozidatel_renamed_586978_29042020's Avatar

Reply With Quote
Info
Всего лайков: 15
Game: Guild Wars 2
Server: Far Shiverpeaks
Космос Признанный автор
Issue reason: За серию статей по Guild Wars 2 Признанный автор
Issue reason: За переводы материалов по игре Aion Просветитель
Issue reason: За активную помощь в развитии Аион комьюнити
Re: с миру по нитке

Quote:
Originally Posted by ezd View Post
Я ни разу не утверждал, что любой начавший танцевать увидит рядом с собой танцующих животных. Хотя была бы классная фича :)
Попахивает данс-модом из АА.
Old 20.05.2012, 17:31   #1511 
Rinagal
Guest

Reply With Quote
Info
Posts: n/a
Re: с миру по нитке

Quote:
Originally Posted by ezd View Post
То есть эта сценка не была задумана? И ей не было уделено внимание?
Ну так во всех играх есть какие-то прикольные заскриптованные сценки, которым (ВНЕЗАПНО!!!) было уделено внимание.

Quote:
Originally Posted by ezd View Post
Ты хочешь поговорить о том, что такое танцы и какие движения в них могут быть, я правильно понимаю?
Я просто сказал о том что специальная анимация не делалась для этого.
Old 20.05.2012, 18:25   #1512 
Tandi
Мастер Tandi вне форума

 Tandi's Avatar

Reply With Quote
Info
Posts: 8,440
Всего лайков: 434
Join Date: 19.12.2006
Game: EVE/Warframe
GoHa.Ru - 10 лет Победитель конкурса
Issue reason: 1 место в викторине по EVE Online Просветитель
Issue reason: Помощь новичкам в разделе Lineage2
Re: с миру по нитке

Утекший список исправлений "после последней беты"


Account

• Optimization to reduce visible "Portal lag"
• Improve Portal watching
• Attempting to fix a Portal party issue (not related to the above change)

Art/Animation

• Legendary weapon replacement skill effects
• Gadget on gadget flux
• Point lights are now enabled on equipped items
• Added support for replacement material effects
• Support material replacement file effect fading
• Added the "Sylvari glow"
• There is a new indefinite progress bar that uses the wipe shader
• Added Mystic Forge sparklies
• Mystic Forge fire spirals in one direction
• Rewards now "fly" into the Mystic Forge

Chat

• Local chat (Say) is now very short range. /Shout (/Map) at map range has been added.

Crash

• Gadget crash fix
• Chat-related crash fixed
• Using items from your bank no longer crashes the server
• Loading into different maps is ok now
• Players can now leave their party without crashing
• Fix for guild bank crash (related to permissions)
• Fix for the cursor being out of bounds in a text box
• Playing with players from other shards should no longer crash WvW
• Fix in for a missile crash
• Fixed buff crashes
• Dialog manager crash fix
• Crash fix for character creation
• Fix for a marker-related crash
• Entering/leaving the water context no longer crashes
• Disabled a forced server crash
• Fixed a Mystic Forge rash
• Opening the hint dialog no longer crashes
• Agent selection crash (loot crash)

Gameplay

• Iconics have 1% of the normal hate
• F11 should now open the options menu
• If a player goes from alive to dead, we now give them a waypoint to port to so they can resurrect
• Input binding:
• There are now distinct left and right shift keys

• Rewards:
• Map complete rewards are now available

• If a transformation isn't allowed to interact with bundles, drop any bundles the character may be
holding when transformed (No more flamethrower ooze H)
• Map complete doesn't trigger every time you zone into a map now
• Gadgets/turrets now have a concept of an "authority"
• The player that creates the gadget is assigned as that gadget's authority
• This basically means that players that place down the Siege blueprints can kick out other
players who are in their siege weapons if they want to use them
• "Move to Target" split into underwater and terrestrial
• "Move to Target" no longer applicable when downed
• Only 5 unique combatants can combo with a given combo field
• Characters that aren't alive don't return legendary weapon ItemDefs
• Mystic Forge only takes one of each kind of item [F 234559]
• Trait tiers are in
• Added account bound items
• Players can no longer redirect to a map if they are already redirecting
• Added a skill point currency type
• A shard selection bug has been fixed
• Input bindings have been implemented
• Improved how "Fear" works
• Recharge slows should be slowing for the proper amount now
• Spawn scaling for low-level events has been adjusted
• Level 70+ rare items have the potential to salvage out more materials as deemed by special reward
tables
• Auto-attacks no longer continue to attack an unselected target
• Missiles now fire in the direction of the camera when the player has no target and is holding down
the right mouse button (Side note: This is awesome)
• Players can now queue for multiple maps concurrently
• The default mouse scroll rate has been changed to 2x
• Mouse-looking no longer drives a characters movement unless they're executing an upper body skill
• Characters can no longer jump if the jump state doesn't exist
• The Fear mechanic has been improved
• Action Char Fear Char
• Action Skill Fear

• LFG:
• More backend implementation
• Blocked players no longer show up in LFG

• PvP:
• Added rank rewards to PvP Ranks
• Changed from a level to a level range per recent PvP Rank discussions
• PvpRank has been split from Glory
• Ranks now define a range of PvP ranks
• Placeholder awards are going through the reward manager
• Added support for Glory Boosts
• Start Auto Tournaments as soon as there are enough rosters ready (and send out a countdown
when the match is about to start)
• Tournament server improvements
• PvP Lobby waypoint travel is free
• Added a new reward type for PvP rank up
• Players with an "Offline" status can now be invited to tournaments
• Players are unable to send tournament invites to themselves

• WvW:
• Cannons now display red targeting circles to the enemy
• Game ending has been smoothed out
• Players receive a warning message and are redirected (configurable in content)
• The score dialog now displays a message telling the player their team's final position
• Gadgets now report their WvW team
• Gadgets can now insert their shard names into their name if they know their WvW team
• WvW travel is free
• Clicking "Go to WvW" will close the score dialog now (by design)
• Squad members may now speak into the squad channel
• Removed /.sq dev command
• Added /squadjoin and /squadleave client commands
• Commanders are now named "Commander <Playername>"
• Players are no longer able to log back in to WvW maps
• Implemented /squadinfo and /supplyinfo

• Mystic Forge:

• Polish
• Added click and drag of slotted materials
• Added flames!
• Added a quantity check for ingredients that require a certain item count before we
request to forge a new item
• The Mystic Forge can take consumable subtypes
• Sparkly polish
• Now compares are weight class
• Now uses upgrade component types
• Added support for a "none" trinket type
• We hide the ingredient slots while animating then fade them back in when we display the
reward dialog
• Fixed being able to match item subtypes correctly if set to "any"

• Ranger:
• Pets can no longer be swapped out to instantly come back to life

Guild

• Fixed the guild vault to not crash other players who are viewing the Vault

Input Bindings

• The world map now closes while you're in a cinematic
• The world map now shows up properly
• Ranger profession skill 2 now works
• Hooked up the WvW score screen to the new keybind action
• Extended mouse buttons work now
• Actions are now set to inactive when the Ul gains focus
• Added the option to reset all actions to their defaults
• Fixed some bugs with underwater interaction

Logging

• ItemDef logs the coin paid and the item now

Optimization

• Some backend stuff for the camera has been optimized
• If a controlled character is more than a certain distance away from a specific other
character, don't update their terrain type (this prevents an extra raycast)
• WvW:
• Commander markers should no longer cause severe server lag

UI

• The hint dialog is disabled on non-dev builds
• The installer has been disabled on live
• Beginnings of the reward Ul have gone in
• The reward manager persists through different types of rewards (IE daily/monthly
achievement completion, map completion, tournament loot)
• VOcan now play for hints
• NPC interaction icons have been corrected
• Sorting arrows are no longer displayed if you cannot sort
• Shard selection dialog boxes resize themselves dynamically to fit the strings they contain
• Level up unlock alerts are now level up unlock hints
• Max level experience bar polish/issue fixup
• Character select doesn't kick you back to character creation
• The commerce panel uses the commerce background again
• Inventory defaults to 5 units wide
• Achievement alert polish
• The party Ul shows team members again
• "Move to Target" option moved up in the options dialog
• Added a reset button to the Mystic Forge
• The experience bar can now show Glory
• Skill damage floaters are no longer deferred to later attacks
• Mystic item tooltips
• Fixed an image scaling bug
• Client gadgets were substituting Blue/Green shard names into the wrong areas
• Mystic Forge now pops up a dialog box when you discover a recipe
• Added a (possibly temporary) overflow label to the compass when in an overflow map
• Guaranteed and selectable rewards have been swapped
• Fixed a reward dialog sizing bug
• Added the option to disable AoE rings
• The experience bar displays properly at level 80
• Persistent reward select alerts show up under the map layer
• Hero dialog PvP polish
• Skill challenge markers should no longer be broken
• The window buttons have backgrounds
• Window visibility checks have been improved
• We now display the name of the item that's in an invalid slot
• Added new URLs that direct to GW2 support
• Added character context menu options for travelling to a party member's shard
• Select reward alerts have been moved away from the side of the screen
• Professions that did not have a hue value now have one
• Reward polish
• Only show the keybinds tab when logged in
• Compass:
• Reducing object count for better performance (for now)

• World select:
• Re-added world filtering that checks for content per world

• WvW:
• Enemy pets and players are named with their shard name instead of team color
• Sectors can be marked up to have their shard name displayed
• Added "Go to WvW" button to the WvW score screen
• Commander markers no longer disappear after exiting a siege weapon
• Join WvW buttons use the correct world name for maps and actually take players
to WvW on Alpha
• Left-clicking on a commander icon opens a context menu (with only one option
at the moment)
• The chat user context menu has an option to join that player's squad

• Chat:

• Team chatting is prevented in all non-WvW and non-PvP maps
• Team chat is now game-server based
• Player scene and chatter lines are not shown as bubbles
• Support for map-wide chat (/shout, /yell, /y) has been hooked up
• /say and /local are now radius and reporting based instead of event based
(current radius is 2000)

• Hints:

• Dialog now updates as hints are completed
• Category heights are now consistent
• Downed penalty hint
• Conditions
• Boons
• Equipment broken
• Waypoints
• Achievements
• Damaged equipment
• Upgrade components
• Crafting stations
• Resource nodes
• Stealing
• Fixed the attunement hint
• Change the Adrenaline and Life Force hints to require two uses to complete
each hint
• Salvage kits
• Ranger pet bar
• Ranger pet controls
• Guardian virtues
• Mesmer shatters
• Engineer tool belt
• Meta events
• Renown rewards
• Ranger pet charm
• Pet panel
• Escape now cancels out of hints
• Added a "New" category to the hint dialog
• Added "NEW" indicators for recently completed hints
• Party invites
• Text now displays properly


• PvP:

• Fixed an error response from Play Now noticed during BWE1
• Added the tournament Ul (and polish)
• PvP now sends grand totals of glory and rank points earned during
the match for display on the client
• Match countdown UI
• Fixed the experience bar hiding in PvP
• Tournament roster fixes
• The match countdown isn't displayed if you're already in a match
• Tournament invite button bling
• Added a tooltip to the PvP scoreboard join team button
• The tournament roster now handles scrolling
• The roster size is limited to the max team size
• Added a roster button to the tournament details
• Cumulative Glory is no longer shown in the hero dialog
• Added more error strings for tournament errors
• The tournament roster now sorts

• Guild:

• Emblem - Update the paper doll when the guild changes
• The vault log shows the amounts that are deposited or withdrawn

• Mystic Forge:

• The "Forge" button will only be enabled when 4 items with a match are slotted
• Inventory items fade in/out over time
• General polish
• Enable/disable the craft and reset buttons based on the slotted item count

• Items:

• Transmuted items are no longer colored purple; they now take on the rarity
color of their attribute item
• Legendary items are now purple

• Launcher:

• Localized text and text box have been resized for the stress test
• The launcher now shows the amount downloaded
• Large numbers are no longer bugged
• Auto-play has been fixed

• Inventory:

• We log the deletion of items on import if the item type changes so we can
attempt to move items that can't be imported to the equipment to inventory
or overflow

WvW

• Skill point challenges added





И прочие скриншоты:













Отсюда

Last edited by Tandi; 20.05.2012 at 19:24. Reason: заменил картинку на текст
1 пользователь оценил это сообщение: Показать
Old 20.05.2012, 18:47   #1513 
McLeoud_renamed_71304_08122019
Знаток McLeoud_renamed_71304_08122019 вне форума

Reply With Quote
Info
Posts: 2,480
Всего лайков: 10
Join Date: 29.01.2007
Просветитель
Issue reason: за помощь посетителям форума GW2
Re: с миру по нитке

Quote:
Originally Posted by Tandi View Post
Утекший список исправлений "после последней беты"
Trait tiers are in - все, кончилась лафа с вольным раскидыванием старших черт
__________________
Gw2Skills.Net - Все, что вы хотели знать об умениях в Guild Wars 2, но боялись спросить

GWSkills.Net
- всегда актуальная информация
Кого лучше, чем некого. © Джакомо Казанова
Old 20.05.2012, 18:50   #1514 
Shadowspawn_renamed_39078_01052021
Знаток Shadowspawn_renamed_39078_01052021 вне форума

 Shadowspawn_renamed_39078_01052021's Avatar

Reply With Quote
Info
Posts: 2,899
Всего лайков: 2
Join Date: 05.03.2006
Re: с миру по нитке

пичаль. А можно младшие черты вставлять в слот старших, интересно
Old 20.05.2012, 18:58   #1515 
Гуар_renamed_903995_28092019
Старожил Гуар_renamed_903995_28092019 вне форума

Reply With Quote
Info
Posts: 1,010
Всего лайков: 1
Join Date: 21.02.2012
Re: с миру по нитке

ну и то только на пве и ввв)
__________________
Old 20.05.2012, 19:00   #1516 
Bersiwald_renamed_596767_04022021
Bersiwald_renamed_596767_04022021 вне форума

 Bersiwald_renamed_596767_04022021's Avatar

Reply With Quote
Re: с миру по нитке

Quote:
Originally Posted by Tandi View Post
Утекший список исправлений "после последней беты"
Это может быть список исправлений для "внутренней" сборки игры (той, что не показывают), а не сборки для BWE. С другой стороны, что он делал бы на форуме? Значит его подготовили для BWE2 (25-27 мая).
Old 20.05.2012, 19:22   #1517 
ezd
Предводитель ezd вне форума

 ezd's Avatar

Reply With Quote
Info
Posts: 15,141
Всего лайков: 111
GoHa.Ru - 10 лет
Re: с миру по нитке

Quote:
Originally Posted by Tandi View Post
Утекший список исправлений "после последней беты"
Супер! Вид аука радует, а то тяжело было всматриваться в старый и искать в результатах поисках нужную вещь.
Old 20.05.2012, 19:29   #1518 
Tandi
Мастер Tandi вне форума

 Tandi's Avatar

Reply With Quote
Info
Posts: 8,440
Всего лайков: 434
Join Date: 19.12.2006
Game: EVE/Warframe
GoHa.Ru - 10 лет Победитель конкурса
Issue reason: 1 место в викторине по EVE Online Просветитель
Issue reason: Помощь новичкам в разделе Lineage2
Re: с миру по нитке

Quote:
Originally Posted by Nekk View Post
Это может быть список исправлений для "внутренней" сборки игры (той, что не показывают), а не сборки для BWE. С другой стороны, что он делал бы на форуме? Значит его подготовили для BWE2 (25-27 мая).
Только тот кто добыл эти патчноуты знает наверняка, остальное - домыслы толпы и "бабка надвое сказала". Я сам постоянно сталкиваюсь с неверной интерпретацией информации откопанной в недрах тестового клиента eve - уж чего про мои новости не писали - и "утекшая база данных ССP", и "разработчик слил инфу" и т.п. бред.

ps: заменил огромную картинку на стену текста. За оригинальным скриншотом пожалуйте на реддит.
Old 20.05.2012, 19:53   #1519 
Bersiwald_renamed_596767_04022021
Bersiwald_renamed_596767_04022021 вне форума

 Bersiwald_renamed_596767_04022021's Avatar

Reply With Quote
Re: с миру по нитке

Кое-что переведу на русский (всё переводить нет смысла, это же бета):
- дистанция сообщений в канал чата "Say" уменьшена, добавлен новый канал "Shout" с большим радиусом
- исправлен ряд вылетов
- теперь при настройке кнопок можно использовать "shift+кнопка"
- добавлены награды за полное исследование локации
- добавлены предметы, привязанные к аккаунту
- улучшено масштабирование спавна в событиях на низких уровнях
- механика "Страха" была улучшена
- добавлены награды за ранги в PVP
- улучшения в "биндах" кнопок, добавлены дополнительные кнопки мыши
- исправлено много багов с подводными интерактивными объектами
- добавлено много подсказок для разных элементов
- множество улучшений в интерфейсе
- на WvW карту добавлены квесты на очки умений
Old 20.05.2012, 20:07   #1520 
deBugErr_renamed_762948_16072025
Знаток deBugErr_renamed_762948_16072025 вне форума

 deBugErr_renamed_762948_16072025's Avatar

Reply With Quote
Info
Posts: 2,382
Всего лайков: 18
Join Date: 23.08.2010
Game: FLA
Guild: Za Drots
Send a message via ICQ to deBugErr_renamed_762948_16072025
Волшебник Просветитель
Issue reason: За вклад в освещение игры Guild Wars 2
Re: с миру по нитке

Еще смотрю инстарес жывотных ренджа фиксают) Похоже после свапа ресать придется две тушки по окончанию боя
Old 20.05.2012, 20:16   #1521 
redcure_renamed_924504_22012021
Гуру redcure_renamed_924504_22012021 вне форума

 redcure_renamed_924504_22012021's Avatar

Reply With Quote
Info
Posts: 3,591
Всего лайков: 5
Join Date: 16.05.2012
Game: EVE online
Server: Tranquility
Guild: булошная
Info: Channel: GOHA Pub
Re: с миру по нитке

Жалко, что через ctrl так и не ввели, не получиться бинд на w-shift и w-ctrl.
Old 20.05.2012, 20:35   #1522 
deBugErr_renamed_762948_16072025
Знаток deBugErr_renamed_762948_16072025 вне форума

 deBugErr_renamed_762948_16072025's Avatar

Reply With Quote
Info
Posts: 2,382
Всего лайков: 18
Join Date: 23.08.2010
Game: FLA
Guild: Za Drots
Send a message via ICQ to deBugErr_renamed_762948_16072025
Волшебник Просветитель
Issue reason: За вклад в освещение игры Guild Wars 2
Re: с миру по нитке

Quote:
Originally Posted by redcure View Post
Жалко, что через ctrl так и не ввели, не получиться бинд на w-shift и w-ctrl.
Смотрите, ШТОЭТА?
Old 20.05.2012, 20:40   #1523 
Bersiwald_renamed_596767_04022021
Bersiwald_renamed_596767_04022021 вне форума

 Bersiwald_renamed_596767_04022021's Avatar

Reply With Quote
Re: с миру по нитке

Это вряд ли окончательный список, так как написан 4 дня назад. Наверняка ещё дополнится до начала бве2.
Old 20.05.2012, 21:02   #1524 
Dimikcus_renamed_60574_06062023
Мастер Dimikcus_renamed_60574_06062023 вне форума

 Dimikcus_renamed_60574_06062023's Avatar

Reply With Quote
Info
Posts: 8,417
Всего лайков: 111
Join Date: 21.10.2006
Победитель конкурса
Issue reason: За победу в конкурсе Black Desert "Красивые и смешные" Признанный автор
Issue reason: Новости, статьи и заметки по играм (многим). Просветитель
Issue reason: Ответы на вопросы форумчан и интересные ссылки
Re: с миру по нитке

Quote:
Originally Posted by Tandi View Post
WvW

• Skill point challenges added
Ништяк. Главное, чтобы были где-то не по углах для каждой фракции, а около ключевых кипов или в центре.
__________________
Quote:
Originally Posted by BigBadaBoom View Post
Проснуться в комнате, сесть в корабль, долететь до планеты и сесть на нее и ходить? Это уникально?
Это единственный прорывной прорыв? Это все что есть, и больше ничего не будет
Разбить на 4.0
Old 20.05.2012, 21:13   #1525 
deBugErr_renamed_762948_16072025
Знаток deBugErr_renamed_762948_16072025 вне форума

 deBugErr_renamed_762948_16072025's Avatar

Reply With Quote
Info
Posts: 2,382
Всего лайков: 18
Join Date: 23.08.2010
Game: FLA
Guild: Za Drots
Send a message via ICQ to deBugErr_renamed_762948_16072025
Волшебник Просветитель
Issue reason: За вклад в освещение игры Guild Wars 2
Re: с миру по нитке

Quote:
Originally Posted by Dimikcus View Post
Ништяк. Главное, чтобы были где-то не по углах для каждой фракции, а около ключевых кипов или в центре.
Смищно. От того, что по центру только стоунмист. На остальных картах важные точки и по краям и вообще по всякому
Reply

Go Back   GoHa.Ru > Форумы > ММО Игры > Guild Wars 2
Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


Advertising - Rules - Calendar - Contact Us - Archive - Privacy Statement - Terms of Service - Top
© GoHa.Ru 2003-2025