![]() |
#1 | ||
Будущее Diablo 3 (Спойлеры в теме)
![]()
Итак товарищи ждуны что мы имеем:
Quote:
Понеслась! :)
faq по аддону http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9678849025 faq РУ http://eu.battle.net/d3/ru/forum/top...30861?page=1#1 Quote:
весь датамаин (спойлеры!) http://www.diablofans.com/news/2019-...ders-and-more/ (спойлеры!) свежий датамаин от 06.02.2014г. https://forums.goha.ru/showpost.php?...&postcount=780 выпиливание аукциона из игры состоится 18 марта 2014 г. ![]() Трейлер к аддону “Первый обзор 5-го сезона” [Спойлер]Комплектные поземелья (vblog) - https://www.youtube.com/user/xQuinmasterx/playlists /обсуждние версии 2.0.4 тут - by fixeel //дополнил свежей инфой и прикрепил ![]() Last edited by fixeel; 06.01.2016 at 01:00. Reason: обновление информации |
|||
Views: 187306
![]() |
![]() |
#307 | |
Знаток
|
Re: Будущее Diablo 3 на BlizzCon 2013 (Спойлеры в теме)
Ну как-бы если вы помните, до в бете д3 были свитки (которые засветились в датамайне) с призывом всяких мелких зверюшек, но потом их выпили до лучших времён. Собственно эти времена настали.
__________________
Если я не поднимаю дроп и не пи*жу 24 на 7 в чат, это не значит что я поставил себя на волкер и ушел спать. Это значит что я угрюм, молчалив и богат. (c) Daniel Defo
Если бы я не был таким ленивым, то сейчас бы правил миром. (с) Я ![]() |
|
![]() |
![]() |
#310 | ||
![]() |
Re: Будущее Diablo 3 на BlizzCon 2013 (Спойлеры в теме)
Это содержимое клиента аддона. В бете были петы, собирающие голд. Возможно, эту тему разовьют
![]() Добавлено через 41 минуту Quote:
![]() ![]() http://diablo.incgamers.com/blog/com...eaper-of-souls Last edited by fixeel; 04.10.2013 at 13:21. Reason: Добавлено сообщение |
||
![]() |
![]() |
#311 | |
Предводитель
|
Re: Будущее Diablo 3 на BlizzCon 2013 (Спойлеры в теме)
Новые режимы сложности похоже только для адвенчур мода, а жаль, я все же надеюсь, что близзы возьмут на заметку консольную версию силы монстров и сделают вместо 10, 5 режимов, где каждый режим идет за 2 нынешних, т.е 5 это нынешний мп10 и тп. |
|
![]() |
![]() |
#314 | |
Предводитель
|
Re: Будущее Diablo 3 на BlizzCon 2013 (Спойлеры в теме)
Вообще судя тематике аддона можно было и некра и крестоносца ожидать :/. Но слишком много из умений некра отдали вд, так что я некра даже не жду. Или же некра очень сильно реворкнут, но это уже будет не некр |
|
![]() |
![]() |
#316 | |
Предводитель
|
Re: Будущее Diablo 3 на BlizzCon 2013 (Спойлеры в теме)
Откуда вы эту идею про дез найтов вообще взяли? Ладно в варкрафте дез найты были еще со второй части стратегии, но в санктуарии про них даже упоминаний вроде не было. Друиды смотрятся более реальными кандидатами.
Я вижу дк что как гибридный класс, с возможностью упора на суммоны, магию смерти или же на ближний бой с дебафф аурами. Но именно таким может стать и друид и, например, демонолог. |
|
![]() |
![]() |
#317 | |
![]() |
Re: Будущее Diablo 3 на BlizzCon 2013 (Спойлеры в теме)
Новые картинки в рамках датамайна
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://diablo.incgamers.com/blog/com...assive-effects -- На счет таликов - вот старый концепт, как это предполагалось ранее: ![]() Так что скорее всего это будет 1 талик (мб как в ла2?
![]() И то, только в том случае, если это будет решено использовать. |
|
![]() |
![]() |
#319 | |
![]() |
Re: Будущее Diablo 3 на BlizzCon 2013 (Спойлеры в теме)
Пассивные бонусы колец в РоС
![]() ![]() ![]() ![]() Here are the Barbarian legendary ring passive bonuses we posted previously, for easier reference: ![]() Reduce the cooldown of ![]() When you melee attack, you also ![]() Reduce the cost of ![]() Cause an ![]() ![]() Increase the duration of ![]() Automatically cast ![]() 5% chance on hit to create a ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() You may have 2 additional Sentries. [{VALUE1} * 100]% chance to explode in a fan of knives for 200% weapon damage when hit. Your ![]() ![]() Leave a clone of yourself behind after using ![]() ![]() ![]() Enemies you hit become ![]() Companion – ![]() Automatically cast ![]() Automatically drop ![]() ![]() Reduce the cooldown of
![]() The Monk ring bonuses from last time: ![]() ![]() Gain 10 ![]() ![]() ![]() Double the range of ![]() ![]() ![]() Increase the radius of ![]() Gain the base effect of all four ![]() When ![]() ![]() Increase ![]() Spirit Generators generate 50% additional Spirit. ![]() Chance on hit to gain an effect that removes the Spirit cost of your abilities for 3 sec. ![]() The Witch Doctor ring bonuses from last time: Your ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Doubles the duration of ![]() Enhances your ![]() ![]() ![]() Zombie Dogs take 10% of any damage dealt to you. ![]() Summon a Fetish Army after you kill 20 Elites. Reduce the cooldown of ![]() ![]() Chance on kill to siphon the spirit out of the slain enemy. When the spirit is pulled to you, it heals you for 10% of your maximum Life and Mana. ![]() The Wizard ring bonuses from last time: Your ![]() ![]() ![]() Automatically cast ![]() ![]() Reduce the resource cost of Fire skills by 30%. ![]() ![]() ![]() Lightning skills have a chance to turn the enemy into a lightning rod, pulsing Lightning damage to nearby enemies. ![]() ![]() ![]() ![]() Double the number of enemies your ![]() You may have one extra ![]() Emit Lightning Nova around you for 150% weapon damage every second while your Arcane Power is less than 20% of maximum. |
|
![]() |
![]() |
#320 | |
Знаток
|
Re: Будущее Diablo 3 на BlizzCon 2013 (Спойлеры в теме)
В ла2 их было 6.
__________________
Если я не поднимаю дроп и не пи*жу 24 на 7 в чат, это не значит что я поставил себя на волкер и ушел спать. Это значит что я угрюм, молчалив и богат. (c) Daniel Defo
Если бы я не был таким ленивым, то сейчас бы правил миром. (с) Я ![]() |
|
![]() |
![]() |
#325 | |
Предводитель
|
Re: Будущее Diablo 3 на BlizzCon 2013 (Спойлеры в теме)
Забавная карта, иконками напоминает первый акт, это вероятно что то из новых режимов?
Добавлено через 20 минут Этого вроде еще не было: HealthPotionLegendary_06 – Bottomless Potion of Kulle-Aid X1_Legendary_Potion_06 – Drinking Kulle-Aid allows you to burst through walls summoned by Waller elites for 5 seconds. DiabloWikiShrine effects last for one hour (instead of until death). (“Shrine effects last until death” was a bonus we saw in the previous batch.)
Your melee attacks hit enemies up to 40 yards in front of you for 100% weapon damage (range increased from 20 yards). While below 30% Life, all attacks are guaranteed DiabloWikiCritical Hits. Increase the Knockback distance of your skills that cause Knockback by 100% and increase their damage by 50%. Summons shadow clones to your aid when you are hit by a crowd control effect. Every time you destroy a wreckable object, you gain a short burst of speed. You take 25% less damage for each enemy that is stunned within 25 yards of you. Your DiabloWikiThorns damage now hits all enemies in a 15 yard radius. Healing wells replenish all resources. After earning a survival bonus, quickly heal to full Life. After earning a massacre bonus, gold rains from sky. While casting DiabloWikiTown Portal you gain an immunity bubble. (So would this basically grant immortality to Hardcore characters?) Periodically gain a shield that absorbs and reflects projectiles. Heal to full Life and resources when you fall below 20% Life. Potions affect all allies. Blocking an attack Freezes the attacker. While moving your resource generation and damage is increased by 25%. While stationary your resource regeneration and damage is reduced by 25%. (Dream item for Tempest Rush Monk, Strafe Demon Hunter, WW Barb, and Archon Wizard. WD needs a moving/killing skill too, now?) Health globes restore 20% of your primary resource. The world map is always revealed. Shrines will spawn an enemy champion. (Reminds of the great D2 Evil Urns.) Completing an event grants a special reward. Chance on being hit to summon a protective pylon. Blocks have a chance of summoning a hell hound. Increase chance to find Health Globes by 100%. (This would be very impactful for builds with skills that proc on health globes. Not to mention infinite life and only a chance to die from bosses.) Gain a death aura that deals 1000% of your Life per Second to enemies within 20 yards but your Life per Second no longer heals you. (Stack several items to get up to 1000 Life per Second and deal 10,000 damage per second… Still not a big enough bonus to matter on Inferno?) Blocked attacks heal you and your allies for the amount blocked. Last edited by Altal; 11.10.2013 at 17:08. Reason: Добавлено сообщение |
|
![]() |