Для входа на форум нажмите здесь
Официальное заявление касаемо дисконнектов от игрового сервера в последние недели

30.10.2019 10:51
#1
Официальное заявление касаемо дисконнектов от игрового сервера в последние недели
Ссылка на первоисточник - https://page.onstove.com/epicseven/g...2/view/4213399

Quote:
Hello Heirs!
This is GM Dominiel.

Foremost, we would like to apologize for any inconvenience that this issue may have caused.

An issue has been discovered on the Global Server, where a pop-up containing the text, ‘disconnected from the server’ is displayed when players are playing contents such as Labyrinth, Abyss, Hall of Trials, Guild War, etc. After the pop-up displays, players are disconnected and redirected to the lobby.

We are currently looking into this issue, however, it is taking us longer than expected to identify the cause. Once again, we apologize for any inconvenience caused due to this issue.

We will do our best to resolve this as soon as possible. Once it has been resolved, we will notify you by updating this notice.
Если коротко на "великом и могучем": приносят свои извинения за "неудобства".

Они наконец-то заметили, что на сервере Global "эпизодически" появляется окошко с надписью ‘disconnected from the server’.

Проблема взята на контроль, ищут причину происходящего. Но сроки решения проблемы пока точно указать не могут.
#2
Re: Официальное заявление касаемо дисконнектов от игрового сервера в последние недели
Originally Posted by nORb Dragon:
Они наконец-то заметили,

#3
Re: Официальное заявление касаемо дисконнектов от игрового сервера в последние недели
Originally Posted by Vermynt T:
Вчерашний их ответ мне на тикет на тему дисконнекта на ГВ.

#4
Re: Официальное заявление касаемо дисконнектов от игрового сервера в последние недели
пора ограничиться 1 пунктом