Mesmer Phantasmal Mariner: This phantasm now attacks more often, but does damage in line with its attack rate.
Illusionary Whaler: This phantasm now attacks more often, and now does a reasonable amount of damage.
Phantasms now initiate combat after .25 seconds instead of one second.
Feigned Surge: This skill is now a leap finisher.
Vortex: This skill now does pulsing damage after it is created, and is also an ethereal field.
Jab: Increased damage by 12.5%.
Evasive Strike: Increased damage by 25%.
Spinning Revenge: Recharge reduced from 15 to 12 seconds, and is also a whirl finisher.
Signet of Inspiration: Increased swiftness duration from five to ten seconds. This passive effect now works outside of combat.
Deception: Clones that use Winds of Chaos will now fire their projectile in a straight line, just as the mesmer’s Winds of Chaos does.
Decreased all Mantra cast times by one second. Shattered Strength: Increased to three stacks of might and ten second duration.
Prismatic Understanding: No longer affects the Prestige. Now grants a random defensive boon every three seconds while in stealth. (Protection, Aegis, or Regeneration) Critical Infusion: Vigor duration increased to five seconds. This can only trigger once every five seconds.
Blade Training: This trait is now applied to off-hand sword skills. Dazzling: Now inflicts five stacks of vulnerability for eight seconds. Phantasmal Warlock: Damage now matches the tooltip.
Phantasmal Duelist: Damage now matches the tooltip. Increased damage to match the lost damage from a previous bug fix.
Phantasmal Berserker: Damage now matches the tooltip.
Phantasmal Mage: Damage now matches the tooltip.
Temporal Curtain: Increased swiftness duration to 12 seconds.
с бустом поздравили с нерфом чего ж не поздравили?
Цитата:
Mesmer Portal. The Mesmer utility skill Portal now has a maximum # of times it can be used before it disappears. This means that 1 Mesmer can no longer send an infinite # of allies through a portal. The current # is 20, which may come down more later. We still want the Mesmers to feel cool for having such a powerful ability, but we also want to put a limit on the # of players a defending team needs to worry about coming out of 1 Mesmer Portal, especially in WvW.
для ВвВ месмер все меньше становится привлекательным и востребованным классом)
для ВвВ - это ппц какой нерф, но и заводить в портал 70-100 человек это слишком.
если б в портал месмера могли пройти только члены ВБ/клана - не вопрос) а так получается что из 20 человек половина будет рендомы из пуга) вот это смущает) надо на портал систему свой-чужой лепить)
если б в портал месмера могли пройти только члены ВБ/клана - не вопрос) а так получается что из 20 человек половина будет рендомы из пуга) вот это смущает) надо на портал систему свой-чужой лепить)
Хорошее предложение.
П.С. Когда мы бегали с порталами, пуги не знали где и еогда он откроется, поэтому очень редко они могли зайти в портал до тех, кто был в ВТ.
а что мешает первыми в портал пускать еще 5 месмеров чтобы они открыли еще 5 порталов? На 3 секунды дольше займет, чем раньше. Не в том направлении нерфят.
Nomatter | Burn | Still Alive | Tastiest | Want You Gone | Shooty | I Feel Pretty | Morta Rigor
а что мешает первыми в портал пускать еще 5 месмеров чтобы они открыли еще 5 порталов? На 3 секунды дольше займет, чем раньше. Не в том направлении нерфят.
так у них как раз проблема в том что теперь нужен не 1 мезмер,а 5 ! :).