(PASSIVE - Contempt for the Weak) Whenever Zed basic attacks an enemy below 50% health, he deals an additional 8% of their maximum health as magic damage. This effect cannot occur on a given target more than once every 10 seconds. (Q - Razor Shuriken) Zed and his shadow both throw their shurikens, each dealing 70/110/150/190/230 (+1.0 bonus AD) physical damage to the first enemy they pass through and 70% damage thereafter. Additional shurikens striking the same enemy deal 50% damage, but restore energy. [Cost: 75/70/65/60/55 Energy] [Cooldown: 6/6/6/6/6] [Range: 900.0] (W - Living Shadow) Zed's shadow dashes forward, remaining in place for 4 seconds. Reactivating this ability will cause Zed switch positions with his shadow.Zed's shadow will mimic his spellcasts. If both strike the same target, Zed restores 20/25/30/35/40 energy. Energy restore can occur only once per cast. [Cost: 40/35/30/25/20 Energy] [Cooldown: 22/20.5/19/17.5/16] [Range: 550.0] (E - Shadow Slash) Zed and his shadow both create a burst of shadow, dealing 60/90/120/150/180 (+.9 bonus AD) physical damage to nearby enemies. Zed's Slash reduces the cooldown of Living Shadow by 1 second for each enemy struck. The shadow's Slash slows enemies by 20/25/30/35/40% for 1.5 seconds.Overlapping Shadow Slashes striking the same enemy deal no additional damage, but slow 50% more intensely and restore energy. [Cost: 50/50/50/50/50 Energy] [Cooldown: 3/3/3/3/3] (R - Death Mark) Zed marks target champion for death. He then sinks into the shadows and dashes to them, dealing (100% of total AD ) physical damage and spawning a Living Shadow beyond them, which mimics his spellcasts and can be teleported to by re-activating this ability. After 3 seconds, the mark will detonate, dealing physical damage equal to 40/45/50% of all magic and physical damage dealt to the target by Zed and his shadows while the mark was active. [Cost: null] [Cooldown: 120/100/80]
Последний раз редактировалось evkOo; 13.11.2012 в 15:10.
Постоянно раньше были анечьки которые не умели пользоваться медведем, Мордеры не контролирующие трупака, лебланки не двигающие иллюзию, а теперь еще прозреваю наплыв Зедов у которых тень будет стоять без движения на месте каста.
Как результат вайн, что Зед "не тащит" => нерфить его не будут: ногебай@покаряй!
Уже давно пента для морды - довольно редкое достижение.
Добавлено через 43 секунды
Разве что если из энеми отожран только ад керри, а остальные бегают с доранами :Р
Если хочете использовать глагол, то спрягать его нужно правильно, а не как того захотит автор.
Проверяйте род обеих существительных для корректного написания собирательных местоимений в обоих формах.
Последний раз редактировалось SmolikOFF_renamed_754341_21092021; 01.11.2012 в 22:37.
Причина: Добавлено сообщение
Единственное что ты вносишь это свой анальный пожар.
НУ зачем ты так, человек хотел просто пошутить, но он забыл что не умеет.
Сообщение от Aissur:
Не уважаемый тролль, ( я в курсе, что ты на форуме из себя представляешь, а вот меня ты врят ли знаешь, т.к. этот акк твинк) твой пост уныл и мысли скучны. На будущее: Не стоит считать чужие доходы, а тем более откровенно лгать. Дабы ты от все правды не впал в кому, немного приоткрою завесу тайны. Одна мансарда моего дома стоит столько же сколько (да и то врятли) сколько твоя квартира целиком. Поэтому еще раз повторю... заткнись и попробуй добиться в будущем того, что я имею уже в свои 28+ лет.
Contempt for the Weak (Passive): Whenever Zed attacks an enemy below 50% Health, he deals an additional 8% of their maximum Health as magic damage. This effect has a short cooldown.
Razor Shuriken: Zed and his shadow both throw their shurikens, dealing physical damage to any target they pass through. Each Shuriken deals less damage to targets beyond the first.
Living Shadow: Zed’s shadow dashes forward, remaining in place for a short duration. Zed’s shadow will duplicate his spells. Activating Living Shadow again while his shadow is active will cause Zed to switch positions with his shadow. If both Zed and his shadow strike the same target with Razor Shurikens or Shadow Slash, Zed regains some energy and the target suffers an additional effect: Razor Shurikens deal additional bonus damage and the slow from Shadow Slash is dramatically increased.
Shadow Slash: Zed and his shadow both create a burst of shadow, dealing physical damage to nearby enemies. Zed’s Shadow Slash slightly reduces the cooldown of Living Shadow by for each unit struck. The shadow’s Shadow Slash briefly slows enemies.
Death Mark: Zed sinks into the shadows and dashes to his target, dealing physical damage. He also spawns a Living Shadow beyond the target, which duplicates his spells and marks the target. After 3 seconds, the mark will detonate, dealing physical damage based on the damage dealt to the target by Zed and his shadow while the mark was active. Zed can reactivate this ability to switch positions with this shadow.
Хорошие скиллы, мне нравится. Надеюсь он будет требовать хитро использовать скиллы, а не как талон с одной ротацией и бесполезен до откатов.
Хорошие скиллы, мне нравится. Надеюсь он будет требовать хитро использовать скиллы, е не как талон с одной ротацией и бесполезен до откатов.
Как талон он не будет в любом случае. У талона мана и он прокастер. У зеда - энергия, которой явно не будет хватать на все скилы разом. То есть Зед он не прокастер ни в коем разе.
Почему вдруг не будет хватать? У остальных хватает, а у него нет?
Вообще-то по дефолту ни у кого не хватает, всегда есть какое-то условие, которое нужно выполнить, чтобы энергии хватило. Но я имел ввиду другое, энергия восстанавливается слишком медленно и пред тобой всегда будет выбор, что использовать.
У Шена 200 энергии (без мастерис), суммарная стоимость скилов - 215 (на третьем уровне), чтобы хватило даже на один прокаст - нужно попасть дашем в цель. С ростом уровней стоимость скилов конечно падает, но все равно сделать QWE, подождать кд и снова сделать QWE ты шеном не сможешь. Энергии не хватит, даже с учетом попаданий дашем.
Кеннен тоже самое, 200 энергии, суммарная стоимость прокаста - 250. Ситуация аналогична шену, чтобы сделать полный пркоаст, нужно задеть кого-то Eшкой. На более поздних уровнях, даже с учетом ожидания кд, второй полный прокаст ты не сделаешь, из-за нехватки энергии. Аналогично сделав QWER, сделать QWE по откату кд ты не сможешь (без рун на энерджи реген).
Ли син - 200 энергии, полный прокаст 240 энергии. Чтобы его сделать, нужно между кастами втыкать автоатаки.
Скучаю по временам, когда описание скиллов умещалось в одну строку:
Places a bomb, that deals XX magic damage after a short delay.
У последних же героев описания скиллов такие объёмные, что возникает чувство, будто геймдезу дополнительно платят за каждое слово сверх нормы. Оттого и такие мемуары в описании.
При этом все три скилла практически никогда не нужны У этих персонажей энегрия вместо кулдаунов практически, просто он варьируется. Я нигде не писал, что мне нужно сделать qwe+r и опять qwe. Так ни один персонаж не может.