FAQ: аккаунт, технические проблемы, клиент игры |
Автор темы:
Bersiwald_renamed_596767_04022021
Дата создания: 16.07.2012 09:15
|
FAQ: аккаунт, технические проблемы, клиент игры
ВНИМАНИЕ! Некоторая информация устарела! 1. Глобальные вопросы по Guild Wars 2 Когда выходит Guild Wars 2 ? 25 августа (8-11 часов по мск) для сделавших предпокупку игры, 27 августа для предзаказчиков и 28 августа для всех остальных. Какие минимальные требования у игры?
Пока что нет. О локализации ничего не известно, но надеемся, что рано или поздно она появится. На какие языки была переведена игра с оригинального английского? Полностью (текст и озвучка) - французский и немецкий. Частично (текст) - испанский. Где мне скачать официальное руководство (manual) по Guild Wars 2 ? Оно будет доступно после выхода игры на оф. сайте. 2. Вопросы и ответы по аккаунту (учётной записи) Нужно ли в Guild Wars 2 оплачивать ежемесячную подписку? Нет, после покупки игры вам НЕ потребуется оплачивать ежемесячную подписку. Где и когда можно будет присоединить аккаунт GW1 к аккаунту GW2 ? Это функция уже доступна на официальном сайте на странице управления аккаунтом. Какие данные я могу посмотреть/изменить на странице управления аккаунтом? Вы можете изменить имя аккаунта (адрес электронной почты), пароль, можете скачать инсталлятор игры и посмотреть IP-адреса, с которых заходили на аккаунт. Каким образом можно сделать апгрейд с Standard Edition/Digital Edition до Digital Deluxe Edition? Апгрейд будет доступен во внутриигровом магазине за 2000 кристаллов. 3. Вопросы и ответы по техническим проблемам Как связаться со службой поддержки? По адресу support.guildwars2.com. Когда я играл в бета-версию GW2, то испытывал серьёзные проблемы с производительностью... В релизной версии производительность игры будет значительно повышена. 4. Вопросы и ответы по установке и настройке клиента Где мне скачать клиент Guild Wars 2 ? Два варианта: с официального сайта (потребуется войти под своим логином) или по ЭТОЙ ССЫЛКЕ. Сколько весит клиент Guild Wars 2 ? Около 15гб (у всех игроков размер клиента разный). Смогу ли я обновить клиент с бета-версии до релизной? Нужно ли перекачивать его перед релизом? Да, клиент автоматически обновится до последней версии. Перекачивать его не потребуется (но если есть возможность, то лучше перекачайте заново старый клиент). После установки игры с диска (из розничного издания) как много придётся докачивать данных? Более 2.5 Гб. If you’re having technical issues, please visit http://support.guildwars2.com. The Guild Wars 2 Client Follow the instructions below to download the client. Once you’ve obtained the client, we recommend that you allow it to update overnight, as there will still be a large number of files that will need to be downloaded before you can play the game. Make sure that you have at least 15 GB of space available on your PC’s hard drive. German or French versions of the download instructions are available here: Download-Anweisungen: Deutsch Instructions de téléchargement en français Guild Wars 2 Installation Instructions We recommend that you begin downloading the client as soon as possible so you will be ready for the upcoming event.
If you would like to simply update Guild Wars 2 and have it exit after completion, follow these steps:
Note: You will not be able to play Guild Wars 2 using the Guild Wars 2 Update Only shortcut. You must use *Gw2.exe *or another shortcut without the -image command. Guild Wars 2 Repair Instructions If you are having problems running Guild Wars 2, the data archive may have become corrupted. Please follow these steps to verify and repair the archive:
F.A.Q. Q: I moved the .exe to a folder and launched it, but immediately crashed. What’s wrong? A: This could be caused by a number of issues, but here are a few things to check for:
A: Yes, this is perfectly normal. These files are the most up-to-date content files in the game, and are absolutely required to play. Q: What is a build, and why do they keep interrupting the game? A: A “build” is the technical term for a particular version of a game. Since Guild Wars 2 is currently being developed, newly updated versions are constantly being made available—on a typical day, there may be several new builds. Every time we distribute a new build, the game will automatically restart and download the new files. Q: My file “repairs” itself every time I crash. What do I do? A: If this happens, the most likely possibility is that your Gw2.dat file has somehow been corrupted, either while downloading an update or during the crash. Try re-downloading the Gw2.dat file (by moving or removing the existing file) and see if that fixes the issue. (This may take several hours.) If you’re still having problems, you may have hardware issues with your RAM or hard drive. There are a number of free programs, such as MemTest, to help you diagnose your system if this is the case. Q: My client gets stuck at “Connecting to ArenaNet…” while updating. What do I do? A: This is usually caused by a firewall, which may be blocking your ability to connect to the ArenaNet servers. We recommend disabling your firewall first and seeing if this fixes the issue. AVG Antivirus has also been known to cause problems by blocking Guild Wars 2 from connecting to our servers. If disabling your firewall doesn’t work, and you are able to access the Internet through other games or in a Web browser, you may need to re-download the game’s executable file or the Gw2.dat file (as it may be corrupted). Q: Media Center launches every time I launch Guild Wars 2. How do I stop it? A: Right-click the client shortcut and select “Properties.” In the command line, you should see “-mce” at the end. Delete this tag and then click “OK.” Q: A new patch just came through, and now I can’t log in. What should I do? A: After a patch, the game server can still take a minute or two longer to update and catch up to the new build. If a patch just went through, please wait a few minutes and try again. If the problem persists, you can visit http://support.guildwars2.com for more information.
Последний раз редактировалось Bersiwald_renamed_596767_04022021; 17.10.2016 в 10:34.
1 пользователь оценил это сообщение: Показать
|
Ваши права в разделе |
Быстрая навигация |