чтож пока преимуществом перед Кадзухой вижу только вайфу фактор
в остальном хуже
конечно по бафам звучит, как примерно то же самое, однако ощущается раскаст дольше
по сути стоит брать, если вы хотите её кидать в тиму вместе с Кадзухой, но уж ни как не на замену ему
ЗЫ по тестам подумал "какая же имба Нина"
Сообщение от MikeNew:
Вменяемый человек, не наркоман, в гаче ничего покупать не станет.
ой, им завезли нормальную кошко-жену, которая даже мяукает по-японски, с ушками, хвостиком, красивыми глазами и длинными ногами - а они носы воротят.
ну если бы можно было сдать своего с0 Казаха и получить с0 Шило - вопросов нет
ну или если бы она вышла до Казаха
а так они оба персы на одну кнопку и дальше сидеть в кармане + у тебя уже есть прокачанный и одетый перс
ну я вот кинул в банер 40 круток - не выпало
типо она стоит того, чтобы испытать удачу, но даже выиграть 50/50 мне жалко, я уже не говорю про гарант
Сообщение от Monstrila:
латексная кукла с молнией - хуже выглядит...
хз мне нравится
Сообщение от MikeNew:
Вменяемый человек, не наркоман, в гаче ничего покупать не станет.
Эта кошка-жена выглядит, так же как и многие персы Натлана, сбежавшими из корейских игр-поделок при том, что даже в них дизайн лучше.
Вот вроде спокойный и комплексный дизайн Часки был, а потом ей "дуру-пушку" присунули. Мне страшно за других персонажей, которые ПОКА выглядят нормально.
Хорошо там, где меня нет. Но я уже в пути. (c)Годвилль
в нашем переводе сильно облажались
вместо нация тусовщиков - нация войны
конечно вас 500 лет е6ёт бездна, т.к. вы вместо тренировок и подготовки армии (что кстати делают фатуи) - веселитесь и тусуетесь
Сообщение от MikeNew:
Вменяемый человек, не наркоман, в гаче ничего покупать не станет.
имхо фатуев представили слишком мало , могу вспомнить только забытый отряд в разломе , катарину тамже и жрицу в инадзуме , ну и мальчик для битья чайлд
а ещё балбеса что хочет отлынивать в фонтейне
<--join my religion “If your hate could be turned into electricity, it would light up the whole world.” Nikola Tesla
Добавлено через 3 минуты
Еще подтянут электро реакции остальные до уровня дендро-электро + с ними "разбит" (физ урон при ударе тяжелыми атаками по замороженному)
Цитата:
Изменение урона реакций.
Улучшение в обновлении 5.2.
+Сверхпроводник:
Множитель 0.5 → 1.5 (200%)
++Разбит:
Множитель 1.5 → 3 (100%).
+Заряжен:
Множитель 1.2 → 2 (66.7%).
+Перегрузка:
Множитель 2 → 2.75 (37.5%).
Добавлено через 7 минут
Высота полета Часки по сравнению со Странником
и дальность
Последний раз редактировалось MoG; 10.10.2024 в 08:12.
Причина: Добавлено сообщение
вот вчерась 4 года было и НИ РАЗУ так и не было в одной десятке 2 персонажа 5* (или хоть чего-нибудь).
я так за 4 года и не могу сказать - "я видел в этой игре всё".
КОГДА уже это случится?!
Ты просто мало копишь Я вот как накопил 400+ в том году чтоб все на архонта вылить сразу - мне 3 леги в десятке и дали. А до этого даже двух не было никогда.
Добавлено через 3 минуты
Слева до, справа после фикса
90 лвл, 0 мс
90 лвл, 1000 мс
Добавлено через 3 минуты
Это получается что снова можно попробовать Сайно с Еланью
Ну и в целом Мона/Барбара + Лиза снова в деле
Последний раз редактировалось MoG; 10.10.2024 в 08:21.
Причина: Добавлено сообщение
ну ты учти, что это при игровых условностях, а по лору ситуация иная
так где только мы с ними не месились по сюжету, я уже не говорю об открытом мире, т.е. их вполне себе дох уя
(у китайцев всегда так, когда лор перетекает в реальность типо в истории там армии по 10 лямов с каждой стороны эпично сходятся, а на деле в игре или сериале - 100 на 100 землекопов)
Сообщение от MikeNew:
Вменяемый человек, не наркоман, в гаче ничего покупать не станет.
Прям как в ZZZ - последний оплот человечества защищают фурри и малолетки.
ну не
в ЗЗЗ, как раз очень реалистичный сюжет
мы не герои
мы не спасем мир
мы нелегальные проводники, причём буквально - мы нелегально водим и выводим народ из каверн
городов целых там так-то дох уя и мест действий ещё больше
это не тот пост-апокалипсис когда остался один город и люди как-то выживают
да и в целом насколько помню там меньше 10 лет. как вся эта движуха началась
Сообщение от MikeNew:
Вменяемый человек, не наркоман, в гаче ничего покупать не станет.
имхо фатуев представили слишком мало , могу вспомнить только забытый отряд в разломе , катарину тамже и жрицу в инадзуме , ну и мальчик для битья чайлд
а ещё балбеса что хочет отлынивать в фонтейне
во втором летнем ивенте была охрененная сюжетка с отрядом фатуев
ну не
в ЗЗЗ, как раз очень реалистичный сюжет
городов целых там так-то дох уя и мест действий ещё больше
это не тот пост-апокалипсис когда остался один город и люди как-то выживают
5.2 v1 Chasca (Chasca) c0 life actual test sharing
Chasca Practical Tests link
First stacked armor, my friend measured, personal test is not necessarily accurate, the part about the reaction all rely on the recording screen to stare at the frame.
The following are all c0 Chasca, the test service still need a few days to get the back of the Constellation. A full E just can hit 4 rounds Operation is very wheelchair, just need to keep pointing and holding the left button, the storage is full will automatically launch. AoE performance has not been tested, the main single target measured the application and coloring order.
Dyeing mechanism, first of all, the Talents probability of dyeing the third bullet, as long as you bring a full 3 Fire-Water Electro Ice teammates are sure to dye, the probability of influencing what color is dyed, such as with Fire-Water Ice, the third bullet is the probability of Fire-Water Hydro Ice 1/3, but certainly not Anemo; with the Fire-Fire-Water, the third bullet is the probability of Fire Pyro 2/3, the probability of Anemo 1/3.
The coloring order of the 4th, 5th, and 6th bullets is random, uncontrollable, and has nothing to do with teammate order.
Not every round is independently attached, suspected to have an application are the first, third and fifth rounds (or maybe the sixth, trigger a little Swanderer at the end but 5 and 6 are all Wanderer elements, when 1 life comes you can solidify if it's the fifth round or not). Examples given are Staining (in firing order, fill in later and shoot first) Hydro Ice Fire Fire, which only sees Wandero, Vaporize and Swrozen not Frozen; Fire Water Ice Water, which only Melt and Vaporize not Vaporize; and Ice Water Fire-Water, which only Melt.
Chasca sent to AoE. link
Test results save flow: send
Chasca's logic is that you aim at an enemy before you put a round into that enemy. Then you continue on to that enemy and put another round on him. You load by aiming at whichever enemy you uploaded a round to, and your round fires to hit whomever it corresponds to when it fires. The range is almost single, and hitting the twin dragon lizards in Enkanomiya doesn't affect the other one.
Example: teammates with water, fire and ice, the camera to the Cryo Dragon Lizard heard 3 sound upload sound effect and then turn to the Electro Dragon Lizard and then heard 3 sound upload sound effect and then automatically fired, after loading the first shot, the next thing that happens is that the Thunder Dragon Lizard bursts with DMG (the last three rounds), and the Ice Dragon Lizard bursts with Hydro Anemo Wind Wind DMG (the first three rounds, and the third randomly dyed Hydro when it was loaded), and how many enemies damage to how many times it is discounted!
Chasca, OUT, go ahead and try to hit Electro-Charged Overloaded against AoE!
#hgygg5fg
Q: My friend can only do 3 shots in real life.
A: Holding down the center of the normal attack is four shots, and at the end of it, you can also charge an attack without charging it.
Q: AoE is fast, you won't lose Scaling on AoE, but only on single target, you may be able to hit 5 shots on AoE, but only 3 shots on single target.
A: AoE and single targets are the same, they are all loaded one by one. The c0 is four shots and one more normal attack.
DeepL is trash
Posted by others
got it
First, my friend tested it, but personal testing may not be accurate, especially the reaction part, which relies entirely on recording and frame analysis. The following is all based on a C0 Chaska. It will take a few more days to unlock higher constellations in the test server. Each full E attack can shoot exactly 4 shots. The playstyle is very simple—you just need to hold the left mouse button, and it will automatically attack when fully charged. Group damage performance hasn't been tested yet, mostly focusing on single-target attachment and coloring order.
As for the coloring mechanism, the third bullet, which is determined by the talent's chance-based coloring, will always color if you have teammates with Pyro, Hydro, Electro, and Cryo. The probability only affects which color it becomes. For example, if you have Pyro, Hydro, and Cryo teammates, the third bullet has a 1/3 chance of being Pyro, Hydro, or Cryo, but it will never be Anemo. If you have Pyro, Pyro, and Hydro, then the third bullet has a 2/3 chance of being Pyro and a 1/3 chance of being Hydro.
The coloring order of the 4th, 5th, and 6th bullets is random and uncontrollable, unrelated to the order of teammates. Not every bullet has its own attachment; it seems that the 1st, 3rd, and 5th bullets (or maybe the 6th) have attachments. The 5th or 6th bullet might trigger a final Swirl. Once Constellation 1 is unlocked, it will confirm if the attachment is on the 5th bullet. The example provided shows coloring (in firing order, with the last loaded being fired first): Hydro, Cryo, Pyro, Pyro, showing Wet, Vaporize, and Swirl without Freeze; Pyro, Hydro, Cryo, Hydro showing Melt and Swirl without Vaporize; Cryo, Hydro, Pyro, Hydro showing only Melt.
Chaska’s group damage results link
Test result summary: Not good.
Chaska’s logic is that once you aim at an enemy, it will load a bullet for that enemy. Then, when you continue to aim at the same enemy, it will load another bullet. When you load bullets, it corresponds to which enemy you are aiming at, and the bullet will be shot toward that enemy. The range is almost single-target, so even against two Ruin Serpents in the Abyss, it won't affect both at the same time.
Example: If your teammates have Hydro, Pyro, and Cryo, and you aim at the Cryo Ruin Serpent, you'll hear 3 loading sounds, then turn to the Electro Ruin Serpent, hear another 3 sounds, and the shots will automatically fire. For the Electro Ruin Serpent, the last three bullets will deal Hydro, Pyro, and Cryo damage, while for the Cryo Ruin Serpent, the first three bullets will deal Hydro, Anemo, and Anemo damage (with the 3rd bullet randomly colored Hydro). The damage scales down based on how many enemies are hit.
Chaska is out. If you want to deal Overloaded or Electro-Charged damage to groups, look elsewhere.
#hgygg5fg
Q&A:
Q: My friend can only shoot 3 times in battle.
A: If you hold down the regular attack in between, you can shoot four times, and at the end, there's one more uncharged attack.
Q: The reload speed is faster in groups, and you don’t lose damage scaling in groups. In single-target situations, you lose damage, but in groups, you can shoot five times, while in single-target scenarios, it's only three.
A: The reload speed is the same in both single-target and group scenarios; it's always one at a time. For Constellation 0, it's four shots plus an extra regular attack.
Добавлено через 3 минуты
Пока выглядит как достаточно долгоиграющий чар со своим умением брать стихии от союзников, при этом переход в полет, боевка в нем и приземление обратно довольно плавно выглядят. На твинке Странник с сигной есть и играется он как будто похуже (но с другой стороны у него есть крутой уворот с атакой, который можно включить в комбу и забить на щиты)
Для начала 200 круток вложу, а потом уже буду смотреть по инфе о Мавиуке, кому из них больше отдать.
Последний раз редактировалось MoG; 10.10.2024 в 12:45.
Причина: Добавлено сообщение