Для входа на форум нажмите здесь

Вернуться   GoHa.Ru > Форумы > Single & Multiplayer > Аркады и Шутеры > Новости - Аркады и Шутеры

Ответ
 
Опции темы
Старый 14.02.2019, 13:13   Nikita_Ivch - куратор темы     #1 
Nikita_Ivch
Маньяк Nikita_Ivch вне форума

 Аватар для Nikita_Ivch

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 802
Всего лайков: 133
Регистрация: 17.09.2018
Ubisoft тизерит австралийских оперативников для Rainbow Six: Siege в забавном видео

Моззи и Гридлок выглядят странной парочкой


Ubisoft показала новых оперативников для Rainbow Six: Siege — австралийцев Гридлока и Моззи. Они появились в забавном ролике, который не особо информативен, но весел. Обычно новых бойцов показывают суровыми и брутальными, в мрачных и серьезных трейлерах, но тут все иначе.

Оперативников добавят в новом сезоне — Burnt Horizon, который посвящен Австралии. Полноценно его представят 17 февраля на Six Invitational. А выйдет он, если взглянуть на прошлые года, скорее всего, в начале марта. PC-игроки могут надеяться на предварительное тестирование.

Помимо бойцов Burnt Horizon принесет новую карту — Аутбэк. Это придорожная заправка с кафе где-то в глубинке Австралии, на которой расположился ядерный конвой. При ее создании Ubisoft опиралась на карты Орегон и Клуб. Подробнее можно узнать здесь.

Старый 14.02.2019, 13:50   #2 
Wraithlord
Мастер Wraithlord вне форума

 Аватар для Wraithlord

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 5,716
Всего лайков: 316
Регистрация: 30.03.2010
Ник: dSkySymph
РазбойникGoHa.Ru - СтарожилГерой пустоши
Награжден за: За участие в остановке конвоя в спецпроекте по Rage 2
Re: Ubisoft тизерит австралийских оперативников для Rainbow Six: Siege в забавном видео

Антитеррор 2019 в глазах юбисофт.Просто 100 килограммовая жируха.
__________________
Старый 14.02.2019, 14:01   #3 
Sapph1re
Предводитель Sapph1re вне форума

 Аватар для Sapph1re

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 15,586
Всего лайков: 1,974
Регистрация: 08.05.2008
Steam
Jack-o'-lantern
Награжден за: Участник хэллоуинского шабашаПросветитель
Награжден за: За вклад в развитие форума ГВИНТ: Ведьмак на GoHa.RuПобедитель конкурса
Награжден за: За 2 место в викторине "Один день в средневековье"GoHa.Ru - 10 лет
Re: Ubisoft тизерит австралийских оперативников для Rainbow Six: Siege в забавном видео

Хрень какая-то, я надеялся на креатив с перестрелкой в перевернутом виде
Цитата:
Сообщение от Wraithlord Посмотреть сообщение
Просто 100 килограммовая жируха.
Ну зато можно не носить с собой дверной таран
Старый 14.02.2019, 14:15   #4 
dsv123
Гигант мысли dsv123 вне форума

 Аватар для dsv123

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 418
Всего лайков: 13
Регистрация: 20.10.2008
Игра: сессионки
Ник: Scav
GoHa.Ru III Степени
Re: Ubisoft тизерит австралийских оперативников для Rainbow Six: Siege в забавном видео

это трансгендер, а не жируха
Старый 14.02.2019, 16:29   #5 
Medy
Маньяк Medy сейчас на форуме

 Аватар для Medy

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 925
Всего лайков: 65
Регистрация: 20.04.2015
GoHa.Ru III Степени
Re: Ubisoft тизерит австралийских оперативников для Rainbow Six: Siege в забавном видео

Цитата:
Сообщение от Wraithlord Посмотреть сообщение
Антитеррор 2019 в глазах юбисофт.Просто 100 килограммовая жируха
это Маори баба
Старый 15.02.2019, 00:42   #6 
OpuoH
Старожил OpuoH вне форума

 Аватар для OpuoH

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 1,350
Всего лайков: 53
Регистрация: 24.11.2007
Игра: DnD Online
Рейдер пандемии
Награжден за: Эксперт по выживанию при пандемии COVID-19Герой пустоши
Награжден за: За участие в остановке конвоя в спецпроекте по Rage 2GoHa.Ru II СтепениАгент GoHa.Ru
Награжден за: Настоящий Агент - За успехи в охоте на клонов Агента 47
Re: Ubisoft тизерит австралийских оперативников для Rainbow Six: Siege в забавном видео

Designer's Notes: Pre-Season

We have a few changes that will have an impact on gameplay. We are currently in the process of making tweaks and adjustments to some of the high impact Operators, while we continue reworks for Operators like Lion in the background.
These changes will come with the Y4S1 patch, and will be available on the Y4S1 Test Server. Please note that not all changes are final, and we will monitor feedback during the Test Server.
ASH

  • Removed ACOG from R4-C
Ash is very popular, and very strong. Within the balancing team, we are challenging whether or not all Attackers have ACOGs by default, and feel as if Ash is a great place to learn what impact the removal of Attacking ACOGs will have. Also, her R4-C is currently picked 99% of the time, and this should help balance her weapon pick rate a bit more.
MAVERICK

  • Increase swap time between SURI Torch and weapons
His ability to quietly make a hole in a reinforced wall and quickly swap to a weapon to punish Defenders is difficult to counter, so we will be increasing the amount of time it will take for him to swap from the blowtorch to a weapon.
We investigated making the sound louder, but that will require audio work that we cannot complete right now, and is therefore on the backlog of potential future changes.
DOKKAEBI

  • After 18 seconds, phone calls from Dokkaebi will hang up on their own
  • Being in range of Mute jammers will prevent Dokkaebi from calling you
  • Walking into range of Mute jammers will hang up phone calls during the call
Our goal with these changes is to reduce the Defender’s frustration when playing against Dokkaebi. By introducing additional options for countering her Logic Bomb will offer more choice for Defenders.
CAPITAO

  • Increasing area of effect size
  • Reducing damage per tick from 19 to 12

We are introducing an improved propagation system that will make the area of effect not to go through objects. We have been working in this new version for a long time and, finally, we are able to see it in action with Capitao’s asphyxiating bolts.
This new system allows us to improve the area of effect and, consequently, to reduce the damage inflicted by the bolts. With these changes we want to shift Capitao back to his original intention, which is that of an area denial Operator. Currently, his asphyxiating bolts are being used almost like a frag grenade, so the damage reduction and area of effect increase should reduce the viability of these asphyxiating bolts being used as frag grenades.
We will also be using the Test Server to experiment with different methods for how the area of effect from asphyxiating bolts interacts with the environment. We are looking for ways to increase how dynamic this area of effect can be when encountering environments with variable heights. Here is an example:
CLASH

  • Removing Muzzle Brake on Machine Pistol
The Muzzle Brake on Clash’s Machine Pistol is the worst choice in all scenarios now that it is fully automatic, so we are removing it.
LESION

  • Reduced Gu Mines damage per tick from 8 to 4
Lesion is currently very strong, and we believe that it has to do with the total amount of damage that Gu Mines can inflict to player combined with preventing sprint and defuser planting actions. In order to minimize that, we are reducing the amount of damage that a single Gu Mine can do each tick.
BREACHING CHARGES

  • Deployment animation is much faster
  • Damage on Attacker’s side is reduced from 150 to 50
  • Damage area of effect on Defender side is increased
  • Lethal damage area of effect on Defender side is reduced
We wanted to make the breach charge safer and more comfortable for the attackers to use.
CURRENT STATUS

DEPLOYABLE SHIELD

We are reworking the Deployable Shield, which has always been difficult to place properly, and also offered very little insight into whether or not your body was protected. We are reworking how the Deployable Shield functions, and how it is used within the game.
SHIELD OPERATORS

We are aware that the current playstyle for ballistic shields heavily favors direct gunfights instead of teamwork and tactical positioning. We are looking to address it by slowing down the speed of aiming down sights while having a shield equipped.
LION

As mentioned in the intro, and in the Designer’s Notes from Y3S4.2, the Lion rework is in progress. More details at the Six Invitational!
GLAZ

We want to bring Glaz back to the original intention of being able to hold an angle or corridor and lock it down without becoming a very strong entry fragger.
BLITZ

We recognize that Blitz is one of the more frustrating Operators to play against. Increasing the amount of time required for him to aim down sights with his pistol is one of the ways we hope to alleviate this.
Additionally, we explored increasing the cooldown of his ability and tweaking how we detect flashes, but both of these changes will require extensive audio/code work, and are therefore on the backlog to look into for the future.
__________________
Старый 15.02.2019, 07:34   #7 
Tea_Maniac
Чаокакао Tea_Maniac вне форума

 Аватар для Tea_Maniac

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 11,176
Всего лайков: 288
Регистрация: 19.11.2009
GoHa.Ru - 10 летГерой пустоши
Награжден за: За участие в остановке конвоя в спецпроекте по Rage 2Победитель конкурса
Награжден за: За 2 место в конкурсе по Battlefield 1Знатоку игры Albion Online
Награжден за: За участие в конкурсе по игре Albion Online
Агент GoHa.Ru
Награжден за: Настоящий Агент - За успехи в охоте на клонов Агента 47
Re: Ubisoft тизерит австралийских оперативников для Rainbow Six: Siege в забавном видео

Цитата:
Сообщение от Medy Посмотреть сообщение
это Маори баба
мандинго всмысле?
__________________
#роскомпозор верни интернет!
Ответ

Метки
rainbow six siege, ubisoft, шутер

Вернуться   GoHa.Ru > Форумы > Single & Multiplayer > Аркады и Шутеры > Новости - Аркады и Шутеры
Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.


(c) GoHa.Ru 2003-2020
Рейтинг@Mail.ru