Для входа на форум нажмите здесь

Вернуться   GoHa.Ru > Форумы > ММО Игры > Архив > H1Z1 > Новости H1Z1

Ответ
 
Опции темы
Старый 21.04.2017, 14:37   #1 
Nature
Предводитель Nature вне форума

 Аватар для Nature

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 25,004
Всего лайков: 460
Регистрация: 04.04.2007
Отправить сообщение для Nature с помощью ICQ Отправить сообщение для Nature с помощью AIM Отправить сообщение для Nature с помощью MSN Отправить сообщение для Nature с помощью Yahoo
Чемпион
Награжден за: За победу в 2х конкурсах на GoHa.RuЗомби мутанта
Награжден за: гЫх!Признанный автор
Награжден за: Ведение и создание стартовых гайдов по Warhammer OnlineПросветитель
Награжден за: За помощь форуму и посетителям раздела Warhammer Online
H1Z1: King of the Kill - Патч за 20 апреля. Доски лидеров были сброшены

Многопользовательский симулятор выживания H1Z1: King of the Kill получил обновление. Сброшены доски лидеров и Топ-10 матчей каждого бойца. Обновилась система начисления опыта. Выдана награда за третий сезон.

Введены пинговые ограничения для системы выбора регионов. То есть если ваш пинг в регионе будет превышать 150 мс, то тогда вы попросту не сможете выбрать его. Внесены правки в звуковую составляющую игры. Например, звук попадания в голову стал громче. На близких дистанциях снизился визуальный эффект разрушения экипировки.

Больше не получится быстро встать из положения лежа с помощью свободного обзора. И теперь вы не можете уничтожать забор голыми руками, если член вашей команды имеет при себе топор. Устранен эксплойт, позволяющий скрывать деревья и кустарники.

Теперь члены одной команды не смогут столкнуться в воздухе (речь о парашютах). Больше чувствительность мыши не будет меняться после броска гранаты. Более детально описание изменений патча для H1Z1: King of the Kill удастся найти вот тут.


Приглашаем вас подписаться на наши Twitch и YouTube каналы

(c) GoHa.Ru
Старый 21.04.2017, 14:37   #2 
Nature
Предводитель Nature вне форума

 Аватар для Nature

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 25,004
Всего лайков: 460
Регистрация: 04.04.2007
Отправить сообщение для Nature с помощью ICQ Отправить сообщение для Nature с помощью AIM Отправить сообщение для Nature с помощью MSN Отправить сообщение для Nature с помощью Yahoo
Чемпион
Награжден за: За победу в 2х конкурсах на GoHa.RuЗомби мутанта
Награжден за: гЫх!Признанный автор
Награжден за: Ведение и создание стартовых гайдов по Warhammer OnlineПросветитель
Награжден за: За помощь форуму и посетителям раздела Warhammer Online
Re: H1Z1: King of the Kill - Патч за 20 апреля. Доски лидеров были сброшены

Читать далее  +
Pre-season 4 is coming!

  • Leaderboards and Top 10 have been reset.
  • Kill scores and tier thresholds have all been updated.
  • Pre-season 3 awards will be granted during the update, so as soon as you log in when the servers are back online, you will see those rewards in your inventory.
  • See more details here.
Region Selection Updates

  • Region locking is now on and being enforced at 150ms. If your connection to a data center (other than your default home region) is higher than that, then you will notice that the selection is locked and you will be unable to play on that server. This is being done for the fairness and integrity of all games to ensure a consistent and predictable experience.
  • Region select should no longer default to a different region than either your best connection or previous selection.
  • Some minor visual bugs were addressed.
7 Day Trade Locks

  • The changes to trade locks are part of this update. The 7 day ban will only be applied to the item when you first receive it from the game. If you acquire it via a trade, then it will not be applied again on those trades. This should be retroactive to all items currently in your inventory and not start from the time the update goes live.
Tuning:

  • Impact sounds on targets were tuned to make it more obvious when you hit a head/helmet versus armor/body. We did not want to add another visual indicator that a player would need to learn to make that distinction, audio is a much better way to do that. Another goal was to ensure a two tap to the head is a satisfying experience as many of you talked about.
  • Armor breaking visual effect has been scaled down at closer distances. We made this change based on player feedback and our goal was to prevent the effect from being distracting by going into the area of the screen occupied by the reticle.
  • Lowered the sound effect volume and frequency for vehicle damage states. Another change based on player feedback. Overall, we feel like this is a good change to the game for the majority of players, so you will still hear it, just a lot less often and more subdued when it does happen.
  • Re-tuned pistol and hunting rifle recoil to be consistent with pre-patch values. We inadvertently changed the recoil on pistols with the last content update, this is fixing it back to the way it was.
  • Incoming hit-markers when in a vehicle should show the correct red color when the bullet grazes the vehicle then hits the player. We are still showing the white ones as it is valuable information to a player, but the red hit is much more emphasized now so it doesn’t get missed.
Exploits addressed:

  • Removed a way to hide trees and shrubbery in-game.
  • Removed a way to bypass the prone animation using Inspect.
  • Removed ability to break fences with fists when a nearby teammate is carrying an axe.
Bug Fixes:

  • Removed collision from parachutes to prevent tangling with nearby teammates. This should also fix a case where players could fall off their parachutes to death after colliding.
  • Players who are running and come to a quick stop should no longer hear extra footsteps.
  • Fixed an issue where ADS after using a throwable could use a sensitivity other than your ADS setting.
  • The airdrop crate smoke flare should render at a longer distance to make it easier to locate the crate.
  • Group HUD should correctly display damage and deaths caused by the toxic gas.
  • Passenger names in moving vehicles should be significantly smoothed out.
  • Client should properly close when clicking the red “X” to close it before title menu appears.
  • Team game winners should no longer see the Solo end-screen if their teammates have exited the match.
  • Cleaned up the AK-47’s reload animation while prone.
__________________
Ответ

Метки
daybreak game company, h1z1: king of the kill, mmo, survival

Вернуться   GoHa.Ru > Форумы > ММО Игры > Архив > H1Z1 > Новости H1Z1
Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.


(c) GoHa.Ru 2003-2018
Рейтинг@Mail.ru