Для входа на форум нажмите здесь

Вернуться   GoHa.Ru > Форумы > Новые Игры > Conan Exiles

Ответ
 
Опции темы
Старый 15.02.2017, 21:25   #1 
huxor
huxor сейчас на форуме

 Аватар для huxor

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 4,198
Всего лайков: 26
Регистрация: 07.05.2010
Просветитель
Награжден за: За вклад в развитие раздела Conan ExilesПризнанный автор
Награжден за: За гайды и статьи по Conan ExilesGoHa.Ru I Степени
Lightbulb Тестовая ветка l Патчи



Сегодня была запущена тестовая версия Conan Exiles. Именно на нее сперва будут поступать патчи и обновления прежде, чем попасть на главную версию игры.
Играть можно на официальных серверах, так и на приватках или у себя в локальной сети.


Патчи/обновления находящиеся на тестовой ветке будут проходить своего рода фильтрацию, это поможет избежать в будущем ошибок, эксплоитов и багов, а так же дисбаланса, именно поэтому, когда обновление перейдет на главную, то может отличаться от того, что было на тестовом.




Для того, чтобы попасть на тест, необходимо:
  1. Открыть библиотеку игр
  2. Выбрать игру и правой кнопкой мыши щелкнуть по ней
  3. Выбрать Свойства
  4. Перейти на вкладку Бета-версии
  5. В выпадающем окне выбрать testlive
Дальше пойдет скачивание файлов, после чего можно запускать.


Вскоре разработчики запустят testlive форум, куда будут публиковать патчи.




P.S. Для того, чтобы вернуться на "главную", повторите тот же порядок действий, но в выпадающем окне выберите опцию "Отказаться - выход из всех бета программ".
__________________
Критика хороша тогда, когда точно знаешь, что тебя не попросят сделать то же самое, но гораздо лучше.
Старый 15.02.2017, 21:43   #2 
apple_man
Guest

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: n/a
Re: Тестовая ветка l Патчи

Открываем ветку для тех, кто решил стать "бета-тестером" предстоящих патчей. Сюда я буду выкладывать патчноуты, которые предназначены для тестирования, а в основную ветку будут идти патчноуты для релизной версии игры. Здесь можете так же обсуждать находки в будущих версиях игры.
Старый 17.02.2017, 01:29   #3 
huxor
huxor сейчас на форуме

 Аватар для huxor

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 4,198
Всего лайков: 26
Регистрация: 07.05.2010
Просветитель
Награжден за: За вклад в развитие раздела Conan ExilesПризнанный автор
Награжден за: За гайды и статьи по Conan ExilesGoHa.Ru I Степени
Re: Тестовая ветка l Патчи

Testlive Patch Notes (16.02.2017)

Changelog:

Performance and Tech Fixes
  • The game should now start up more quickly

General Bug Fixes and Improvements
  • Explosive jars should no longer be stackable on top of each other!
  • Character Rubberbanding has been reduced
  • Placeables should no longer lose items stored inside them
  • Server browser: History filter is back and should work correctly!
  • Dropping multiple items from inventory should no longer turn them invisible
  • Using "Loot All" option on corpses and loot bags should now work correctly
Balance and Gameplay Fixes
  • Waterskins can once again be refilled from the river
  • Inverted Wooden Roof Wedge and Stonebrick Frame now require Journeyman Craftsman instead of Master Craftsman
  • Hyenas and spiders are now less dangerous
  • Two-handed hammer fast attacks have been temporarily disabled
  • Caves close to the starting area no longer cause Corruption
Mods
  • If you activate a mod that requires a restart then the game will inform you
  • Renamed DevKit button to "Conan Exiles Dev Kit".
  • Fixed Crash when opening the shortcut bar in the Dev Kit
  • Fixed broken mods loading after last patch
__________________
Критика хороша тогда, когда точно знаешь, что тебя не попросят сделать то же самое, но гораздо лучше.
Старый 14.03.2017, 20:21   #4 
apple_man
Guest

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: n/a
Re: Тестовая ветка l Патчи

Testlive Patch Notes (10.3.2017)
THE DECAY SYSTEM:

A proper version of the decay system has been deployed on Testlive. Here's a quick summary of how this works:
There are two stages of "abandonment". When a building enters stage 1, anybody can destroy it using the radial menu. When an object enters stage 2, it is immediately removed from the server.
You can look at a building and see how long it has until it is considered abandoned.
An owner being within 200 meters of it resets the timer.
Please let us know what you think of this system. Thank you!

General Bug Fixes and Improvements
  • EXPLOIT FIX: Removed collision from Thrall placement preview
  • Weapons now display armor penetration values
  • Armor pieces now show armor value and knockback defense in their tooltips
  • Fixed a bug causing the gamepad GUI navigation indicator in the inventory GUI to sometimes be stuck.
  • Chat window should now be scrollable with pressing up and down
  • Certain female characters should no longer have male voices
  • It is no longer possible to walk on the water in the northern rivers
  • Fixed visual issues with two female hairstyles
  • Sloped roofs now allow other pieces to be attached on top of them
  • Fixed potential crash when Summoning avatars
Server Settings
  • Added "decay" system for abandoned buildings on a server. *Please read above for details.
  • Added ability for server admins to broadcast a message to players via the console
    • USAGE:
      • BroadcastMessage message : will send a message to all players
      • PlayerMessage "playername" message : will send a message to a specific player.
      • "playername" parameter should be surrounded by quotation marks, and should either match character name or Steam ID.
      • examples:
        • BroadcastMessage Hello everyone
        • PlayerMessage "eternalrefrigerator2" Hi nice username
  • Server admins are now able to teleport to a specific player on a server with the "TeleportToPlayer" console command
  • Added server Message of the Day system
  • Added Server Setting "FriendlyFireDamageMultiplier". If set to 0, players in the same clan cannot deal damage to one other.
  • Fixed updating of server settings so that the right values are set on server and read on the client. This should fix the server settings showing wrong on server list.
  • Added Server setting with start time and an end time in which it will be possible for players to summon Avatars


На Тестовый сервер было установлено новое обновление!
Была установлена система гниения построек. Вот ее краткий обзор:
Существует два этапа гниения:
  • Любой игрок может уничтожить постройку через контекстное меню
  • Постройка полностью удаляется с сервера
Вы сможете посмотреть на здание, и увидеть на каком этапе гниения оно находится.
Владелец сбрасывает таймер гниения в радиусе 200 метров.
Пожалуйста, дайте нам знать, что вы думаете о данной системе.
Общие исправления и улучшения:
  • Убрано столкновение рабов при его размещение.
  • Оружие теперь отображает уровень бронепробития.
  • Уровень брони теперь показывается в сплывающей подсказке.
  • Окно чата теперь можно корректно прокручивать.
  • Некоторые женские персонажи больше не имеют мужские голоса.
  • Исправлена визуальная проблема с новыми прическами.
  • К крышам теперь можно прикреплять другие части.
  • Исправлен сбой при вызове Аватара.
Настройки сервера:
  • Добавлена система гниения построек на сервере.
  • Добавлена возможность трансляции сообщений для игроков.
    — Сообщение будет отправлено всем игрокам.
    — «PlayerName» сообщение будет отправлено конкретному игроку.
    — Параметр «PlayerName» должны соответствовать имени персонажа или Steam ID.
  • Администраторы теперь могут телепортироваться к конкретному игроку при помощи команды «TeleportToPlayer».
  • Добавлен сервер Настройка «FriendlyFireDamageMultiplier». Если установлено значение 0, игроки в одном клане не смогут наносит урон друг другу.
  • Исправлена проблема настроек сервера, теперь обновления показываются правильно.
  • Добавлена настройка позволяющая выбрать время возможности вызова Аватаров на сервере.
Старый 14.03.2017, 20:21   #5 
apple_man
Guest

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: n/a
Re: Тестовая ветка l Патчи

Testlive Patch Notes (14.03.2017)
A new patch is out! Please restart your games and update your servers to make sure you're on the latest version.
Changelog:

TL;DR (Patch Highlights)
  • EXPLOIT FIX: Fixed a case where you could respawn inside rocks
  • EXPLOIT FIX: Fixed the rock-jump exploit
  • Fixed a server crash related to database initialization
  • Server admins can now specify the amount of friendly fire (guild mates hurting guild mates)
  • Female characters have stopped taking testosterone and should now sound like females
  • Fixed bonfire cook thralls becoming invisible after server restart
  • It is no longer possible to walk on the water in the northern rivers
  • You can now place religion structures in local play
  • Fixed player bodies not being lootable under water
  • Shields should last longer in combat
Performance and Tech Fixes
  • Optimized server memory usage for pathfinding data
  • Game client now uses less memory for the GUI
  • Fixed a server crash related to database initialization
Server Settings
  • Added ability for server admin to broadcast messages to players on the server
  • Added ability for server admin to teleport to a specific player
  • Added ability for server admin to set a Message of the Day
  • Server admins can now specify the amount of friendly fire (guild mates hurting guild mates)
  • Added a server setting to modify player damage
  • Added server setting that modifies the durability of items
  • Admins can now use certain commands which are deactivated on the server (remove buildings on PvE server etc)
  • Added a new serer setting for BuildingDamageMultiplier
  • Fixed some cheat commands not requiring admin
  • ServerSettings window now shows local time on server
Server browser
  • Made gui functionality and filter for servers where VAC is disabled
  • Various usability improvements to the server browser
  • Various fixes to how server settings are set on server and read on client.
  • This should fix the server settings showing wrong on server list.
General Bug Fixes and Improvements
  • Chat window should now scroll properly
  • Newly added keybindings or redefined keybindings should now update and save correctly
  • Sloped roof should now be easier to place out when building
  • Fixed a case where logging out with fists equipped would break the character and require a game restart..
  • Weapon armor penetration value can now be seen on the inventory screen
  • Armor knockback resistance value can now be seen on the inventory screen
  • Fixed a case of thralls not having the correct visuals
  • Female characters have stopped taking testosterone and should now sound like females
  • Fixed thralls having collision when attempting to place them out
  • Fixed a case of mass-squint eye sickness on male NPCs
  • Chipping rocks on dedicate servers should now look visually correct
  • Thralls can no longer be reclaimed when dying
  • Black rocks in starting desert area now have correct collision
  • Added knockbacks to Elephants
  • Added knockback to Ostrich
  • Added knockback for Dragons
  • Projectile hits should now correctly trigger when colliding with the ground
  • Dust button should set time of day correctly in the Admin Panel
  • NPCs can no longer walk into water when stepping back from player
  • Added knockback anims and montages for dragon
  • Floating npc at start with Bat Demon
  • Fixed bonfire cook thralls becoming invisible after server restart
Balance and Gameplay fixes
  • T2 and T3 fence foundations now properly respect collision rules
  • It is no longer possible to walk on the water in the northern rivers
  • You can now place religion structures in local play
  • Added stronger hit confirm to arrow hits, both to object hit and to crosshair
  • Crossbows should now fire consistently
  • Characters will no longer become unplayable and require a restart if knocked back during the Surrender emote
  • Fixed player bodies not being lootable under water
  • Shields should last longer in combat
  • Fixed a case where javelin/spear will not throw until second attempt
  • Tweaked throwing weapon trajectories
  • Inventory items will no longer disappear when swapping the last item in a lootbag and the player inventory.
  • EXPLOIT FIX: Fixed a case where you could respawn inside rocks
  • EXPLOIT FIX: Fixed the rock-jump exploit
Visual Improvements
  • Fixed various floating assets
  • Fixed problems with geometry LODs for certain assets
  • Optimized various art assets to improve performance
  • Various fixes to player armor
  • Fixed issues with stretching female hairstyles
  • Hyenas should now become visibly bloody when hurt in combat
  • Updated physics sand mask to fix visual glitches
Text and Localization
  • Polish characters are now supported on the item action buttons in the inventory
Known Issues
  • Changing server password requires restart to take effect
Старый 14.03.2017, 21:45   #6 
Markel
Маньяк Markel вне форума

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 813
Всего лайков: 39
Регистрация: 29.03.2006
Ник: Redrick
Просветитель
Награжден за: За публикацию полезной информации по игре Conan Exiles
Re: Тестовая ветка l Патчи

Цитата:
Сообщение от apple_man Посмотреть сообщение
Testlive Patch Notes (14.03.2017)
^^ оно не на лайве уже?
__________________
Redrick / Conan Exiles
Старый 14.03.2017, 22:14   #7 
apple_man
Guest

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: n/a
Re: Тестовая ветка l Патчи

Цитата:
Сообщение от Markel Посмотреть сообщение
^^ оно не на лайве уже?
Я не смог понять, в чем разница, но что есть, то есть) Изначально был на тесте установлен, видимо несколько часов на проверку дали просто и сразу релизный выкатили патч)))
Старый 15.03.2017, 08:23   #8 
Markel
Маньяк Markel вне форума

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 813
Всего лайков: 39
Регистрация: 29.03.2006
Ник: Redrick
Просветитель
Награжден за: За публикацию полезной информации по игре Conan Exiles
Re: Тестовая ветка l Патчи

Вот бы "THE DECAY SYSTEM" выкатили, почистили заброшенные остовы строек..
__________________
Redrick / Conan Exiles
Старый 21.03.2017, 08:32   #9 
Markel
Маньяк Markel вне форума

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 813
Всего лайков: 39
Регистрация: 29.03.2006
Ник: Redrick
Просветитель
Награжден за: За публикацию полезной информации по игре Conan Exiles
Re: Тестовая ветка l Патчи

Testlive Patch Notes (20.03.2017) http://steamcommunity.com/app/440900...9956021494121/

Система окраски (одежды)
  • Представлены несколько типов новых ингредиентов, применяемых для крафта краски
  • Краска делается в миксере

Активирована система Руин (разрушения)
  • Постройки становятся заброшенными (abandoned) если спустя некоторое время владелец не логинится и не посещает их.
  • Постройку в заброшенном состоянии может разрушить любой игрок (посредством радиального меню)
  • Постройка в заброшенном состоянии спустя время исчезнет самостоятельно
  • С помощью ремонтного молотка можно увидеть когда постройка перейдет в состояние "заброшенной".
  • Большим строениям надо больше времени на то, что бы перейти в заброшенное состояние.
  • При установке на фундамент, определенные конструкции проживут гораздо дольше.
  • Ряд конструкций (колесо боли, сундук, малый колодец) не клаймят землю и не переходят в состояние "заброшенный".

Ребаланс оружия
  • Оружие теперь наносит повреждения в соответствии с уровнем на котором оно становится доступно.
  • Добавлено 8 единиц оружия различных типов для разных этапов игры (старта, середины развития, эндгейма)

Ребаланс требований рецептов
  • Убраны зависимости из некоторых цепочек, что бы позволить Вам более свободно тратить очки навыков.
  • Каждые 10 уровней вы будете получать бонусные очки навыков.
__________________
Redrick / Conan Exiles
Старый 21.03.2017, 13:38   #10 
Unter
Unter вне форума

 Аватар для Unter

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 22,955
Всего лайков: 420
Регистрация: 21.03.2006
GoHa.Ru - 10 летПросветитель
Награжден за: Раздел Age of ConanЗаслуженный модератор
Награжден за: Руководитель раздела AoC
Re: Тестовая ветка l Патчи

Интересно
__________________
Старый 21.03.2017, 14:42   #11 
huxor
huxor сейчас на форуме

 Аватар для huxor

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 4,198
Всего лайков: 26
Регистрация: 07.05.2010
Просветитель
Награжден за: За вклад в развитие раздела Conan ExilesПризнанный автор
Награжден за: За гайды и статьи по Conan ExilesGoHa.Ru I Степени
Re: Тестовая ветка l Патчи

Больно здорово они там урон апнули...
__________________
Критика хороша тогда, когда точно знаешь, что тебя не попросят сделать то же самое, но гораздо лучше.
Старый 22.03.2017, 08:40   #12 
apple_man
Guest

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: n/a
Re: Тестовая ветка l Патчи

TESTLIVE FIXES 21.3.2017

General Bug Fixes and Improvements
  • Fixed a client crash related to placeables
  • Fixed a server crash related to Altars of Set
  • Tweaked various dye colors
  • Players who got their equipped armor looted while offline no longer show the old armor and are naked
  • Fixed a case where language settings were not saved properly
  • Name tags for clanmates now show in green
  • Spiders properly inflict poison on players
  • Harvesting cactus with bare hands now gives cochineal and plant fiber
  • Yoggite torso, hands, legs, and feet gear can now be dyed like other armor
  • Dyes now have more consistent weights
  • Glass flasks should no longer duplicate when filling them with water
  • Fixed a case where using 3rd dye option would reset the dye color
  • Doors can be placed in door frames again
  • Fixed feat requirements for steel weapons
  • Adjusted level and cost of Steel Mace
  • Fixed thralls sometimes standing in a weird pose at crafting stations
  • Repair hammer now properly updates decay state when looking at different buildings
  • Crafting stations with artisan thralls now get the correct crafting speed bonus on 2nd item in crafting queue
  • When the last player in a clan leaves, they will take ownership of all remaining buildings
Known Issues
  • On local play if you use dyes on an equipped armor piece you must re-equip it before the color change becomes visible
  • Ruins system: Buildings may sometimes incorrectly show as decayed and abandoned
  • Ruins system: Buildings may sometimes display the wrong time remaining until they become abandoned
Старый 22.03.2017, 10:45   #13 
Markel
Маньяк Markel вне форума

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 813
Всего лайков: 39
Регистрация: 29.03.2006
Ник: Redrick
Просветитель
Награжден за: За публикацию полезной информации по игре Conan Exiles
Re: Тестовая ветка l Патчи

Цитата:
Сообщение от apple_man Посмотреть сообщение
Players who got their equipped armor looted while offline no longer show the old armor and are naked
Молодцы!
Багнутый армор сильно перекашивал геймплей - нет доп веса, нет страха потерять (радости приобрести), не надо тратить ресурсы на ремонт после боя.
Фикс давно обещали, посмотрим как будет работать.


Цитата:
Сообщение от apple_man Посмотреть сообщение
Name tags for clanmates now show in green
Странный фикс на фоне окраски. Имена отображаются когда буквально нос к носу столкнешься. Ну, пусть будет.


Цитата:
Сообщение от apple_man Посмотреть сообщение
Harvesting cactus with bare hands now gives cochineal and plant fiber
кошинель это красная, багряная краска. Запомнить.
__________________
Redrick / Conan Exiles
Старый 22.03.2017, 17:12   #14 
huxor
huxor сейчас на форуме

 Аватар для huxor

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 4,198
Всего лайков: 26
Регистрация: 07.05.2010
Просветитель
Награжден за: За вклад в развитие раздела Conan ExilesПризнанный автор
Награжден за: За гайды и статьи по Conan ExilesGoHa.Ru I Степени
Re: Тестовая ветка l Патчи

Цитата:
Сообщение от Markel Посмотреть сообщение
Молодцы!
Багнутый армор сильно перекашивал геймплей - нет доп веса, нет страха потерять (радости приобрести), не надо тратить ресурсы на ремонт после боя.
Фикс давно обещали, посмотрим как будет работать.
На фоне древнего молота с уроном 160 и пробиванием брони 60%, можно и голым бегать.
__________________
Критика хороша тогда, когда точно знаешь, что тебя не попросят сделать то же самое, но гораздо лучше.
Старый 22.03.2017, 22:13   #15 
Niacrinel
Писaтель Niacrinel вне форума

 Аватар для Niacrinel

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 57
Всего лайков: 0
Регистрация: 01.10.2012
Игра: AoC/CE
Сервер:
Ник: Неконан/Gwaydone
Гилд.: Ferrata
Re: Тестовая ветка l Патчи

Цитата:
Сообщение от huxor Посмотреть сообщение
На фоне древнего молота с уроном 160 и пробиванием брони 60%, можно и голым бегать.
В коже все бегать будут с таким уроном и пробиванием,голым как-то не комильфо
__________________
Старый 28.03.2017, 00:21   #16 
apple_man
Guest

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: n/a
Re: Тестовая ветка l Патчи

Testlive Patch Notes (27.03.2017)
A new patch for TestLive is out! Please restart your games and update your servers to make sure you're on the latest version.
Patch Notes
  • (NEW) Added the trebuchet siege weapon to help you tear down enemy walls and fortifications!
  • Added siege GUI for trebuchet where you can add counterweights, place resources and craft siege ammunition
  • The Yellow Lotus potion should now work correctly
  • Visual improvements to admin panel. Also when spawning items it will default to 1 item, but if you hold SHIFT, it will spawn a full stack.
    You can also type in a custom value, if you'd like.
  • Tweaked dodge so that you can no longer dodge while moving in a forward direction
  • NPC dialogue GUI overhaul
  • Breath GUI overhaul
  • Bedrolls should now work properly as spawn points in small buildings with low ceilings
  • NPCs should be more likely to respawn if players have built their buildings too close
  • Added Kushite tier 4 armorer thrall as rare spawn to Dogs of the Desert capital
Known issues
  • Placing buildings inside cliffs still cause performance issues in some scenarios. We are working on further optimizations.
  • Problems with placement of gates, stairs and sloped roofs. We are testing a potential fix.
__________________
1 пользователь оценил это сообщение: Показать
Старый 28.03.2017, 08:29   #17 
Markel
Маньяк Markel вне форума

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 813
Всего лайков: 39
Регистрация: 29.03.2006
Ник: Redrick
Просветитель
Награжден за: За публикацию полезной информации по игре Conan Exiles
Re: Тестовая ветка l Патчи

Цитата:
Сообщение от apple_man Посмотреть сообщение
NPCs should be more likely to respawn if players have built their buildings too close
скрестил пальцы


Цитата:
Сообщение от apple_man Посмотреть сообщение
(NEW) Added the trebuchet siege weapon to help you tear down enemy walls and fortifications!
надо пробовать


Цитата:
Сообщение от apple_man Посмотреть сообщение
Added Kushite tier 4 armorer thrall as rare spawn to Dogs of the Desert capital
найти бы общий список спавна именных рабов..
__________________
Redrick / Conan Exiles
Старый 30.03.2017, 14:35   #18 
apple_man
Guest

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: n/a
Re: Тестовая ветка l Патчи

Testlive patch notes (30.03.2017)
A new patch for TestLive is out! Please restart your games and update your servers to make sure you're on the latest version.
[h2]Patch notes[/h2]
  • Gates can now be placed properly
  • Gate doors can now be placed properly
  • Fence foundations should snap correctly
  • Religion and lore NPCs should respawn correctly
  • NPC camps now ignore landclaim and should always respawn
[h2]Known Issues[/h2]
  • Spawning in thralls from the admin panel gives you broken thralls
__________________
1 пользователь оценил это сообщение: Показать
Старый 05.04.2017, 00:45   #19 
apple_man
Guest

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: n/a
Re: Тестовая ветка l Патчи

Testlive Patch Notes (04.04.2017)

Patch Notes
  • (New) Added a new dungeon, "The Dregs"!
  • Added new armor set which requires crafting ingredients from the new dungeon
  • Re-enabled 2H hammer secondary attack
  • Disabled 2H spear secondary attack
  • Further tweaks to NPC camps to allow them to respawn despite players building close by
  • Bedrolls now let players respawn correctly
  • Upgrading foundations will no longer destroy the placeables on top
  • Fixed a case where stackable items (arrows) in a container would disappear on server restart
  • Fixed a client crash when having a thrall in your inventory and attempting to dye an armor piece
  • It is no longer possible to build floating buildings which lack the necessary stability
  • Imps, ostriches, and other non-humanoids no longer go bonkers if you hit them with a truncheon
Known Issues
  • Gate exit (shortcut) after the boss fight is not working as intended. For the time being, you will need to exit the dungeon the same way you entered.
  • The Dregs is currently only accessible on dedicated servers.
Старый 20.04.2017, 23:39   #20 
apple_man
Guest

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: n/a
Re: Тестовая ветка l Патчи

Testlive Patch Notes (20.04.2017)
A new patch for TestLive is out! Please restart your games and update your servers to make sure you're on the latest version.
Emotes!
  • Added 50+ emotes to the game
  • Players now start with a basic set of emotes upon finishing character creation. These are available from the radial menu
  • Players can learn additional emotes by exploring the game world
General Bug Fixes and Improvements
  • EXPLOIT FIX: When falling through the world, you can no longer exploit to raid bases in an unintended way
  • Thralls will no longer attack new clan members who just accepted an invite
  • Repair hammer now works as intended outside open raid times if this is enabled on the server
  • Exploding jars now damage containers correctly
  • The mouse wheel can now be used to scroll the gui chat window
  • Fixed a case where the shortcut bar could become full before all slots were used
Known Issues
  • Summoning a 2nd avatar from a different god than the 1st avatar will crash the server. Please do not use avatars on Testlive. We are working on a fix.
Старый 21.04.2017, 08:13   #21 
Markel
Маньяк Markel вне форума

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 813
Всего лайков: 39
Регистрация: 29.03.2006
Ник: Redrick
Просветитель
Награжден за: За публикацию полезной информации по игре Conan Exiles
Re: Тестовая ветка l Патчи

Цитата:
Сообщение от apple_man Посмотреть сообщение
Added 50+ emotes to the game
жгут, это то, чего не хватает стримящим китайцам, когда они в закрытой комнате выносят всё в пыль.


Цитата:
Сообщение от apple_man Посмотреть сообщение
These are available from the radial menu
я пытаюсь сообразить, в какой момент Фанком принял решение о порте на консоли? -))


Цитата:
Сообщение от apple_man Посмотреть сообщение
EXPLOIT FIX: When falling through the world, you can no longer exploit to raid bases in an unintended way
ок, что с логофами и ф9?

Ну, и как-то мало для 2-3 недель работы. Обещали более быстрый темп.. (-
__________________
Redrick / Conan Exiles
Старый 28.04.2017, 14:29   #22 
apple_man
Guest

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: n/a
Re: Тестовая ветка l Патчи

Testlive Patch Notes (28.04.2017)
A new patch for TestLive is out! Please restart your games and update your servers to make sure you're on the latest version. Leave your feedback in this thread.

[h2]Patch notes[/h2]
  • Old foundations will no longer remain when upgrading to a higher tier
  • Chat should now scroll automatically
  • EXPLOIT FIX: You can no longer dodge through certain building pieces on logout/login
  • EXPLOIT FIX: Disabled player input while logging out
  • Players on PvE servers can now die of hunger/thirst/suicide/fall damage (for realz this time)
  • Fixed a problem which prevented you from harvesting bushes multiple times
Старый 08.05.2017, 23:29   #23 
apple_man
Guest

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: n/a
Re: Тестовая ветка l Патчи

Testlive Patch Notes (08.05.2017)

Patch Notes
  • NEW! Added several new placeables to existing feats
  • NEW! Added new feats which unlock new placeables
  • EXPLOIT FIX: Ocean plane replaced
  • EXPLOIT FIX: NPCs no longer die due to distance optimizations
  • EXPLOIT FIX: Low client framerate no longer boosts movement
  • EXPLOIT FIX: Certain console commands now require admin to be used
  • Stone meshes disappear correctly when fully harvested
  • Player is no longer knocked back after destroying an NPCs shield in combat
  • Fixed a client crash related to closing the chat window
  • Fixed a problem with adding to existing buildings after creating/joining a clan
  • Fixed an issue where triggering emotes would prevent the player from moving afterwards
  • Falcata can now damage T1 buildings
  • Fixed issues with extreme NPC tilting on uneven surfaces
__________________
1 пользователь оценил это сообщение: Показать
Старый 31.05.2017, 01:10   #24 
apple_man
Guest

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: n/a
Re: Тестовая ветка l Патчи

TestLive Patch Notes (30.05.2017)

Orbs!
  • New explosive weapon type: orb.
  • Four orb types: fire, poison, oil, water
  • Orbs can be crafted in the firebowl cauldron
General Fixes and Content
  • New avatar defences. Built at tier 3 altars and lasts for 48 hours
  • New drawbridge added
  • New crenelated walls added
  • New siege cauldron added. Uses tar as ammo and greets attackers with boiling tar
  • New elevators: vertical and horizontal
  • Building hitpoints have been increased drastically
  • Players are notified if a tier 3 altar is under construction
  • EXPLOIT FIX: Yoggite Cudgel crafting process changed, no longer gives Zeal in player inventory
  • EXPLOIT FIX: Updated collision mesh on many cliffs/rocks to disallow building inside them
  • Physics objects optimizations which improve server performance
  • Window frame collision mesh updated to match visual mesh [allows shooting through]
  • Camp fire is now cheaper
  • Leather weight now more consistent with other resources
  • Increased hitpoints of misc placeables
Known Issues
  • Siege cauldron boiling tar visual effects are still work in progress
__________________
1 пользователь оценил это сообщение: Показать
Старый 31.05.2017, 08:41   #25 
Markel
Маньяк Markel вне форума

Ответить с цитированием
Info
Сообщений: 813
Всего лайков: 39
Регистрация: 29.03.2006
Ник: Redrick
Просветитель
Награжден за: За публикацию полезной информации по игре Conan Exiles
Re: Тестовая ветка l Патчи

Надеюсь, на лайве окажется сегодня вечером. Ребаланс очень сильный.

//upd
В дискорде обсуждаем патч с человеком, играющим на тесте - ребеланснуто оружие, боги. Это помимо всех новых фишек.
__________________
Redrick / Conan Exiles

Последний раз редактировалось Markel; 31.05.2017 в 11:31.
Ответ

Вернуться   GoHa.Ru > Форумы > Новые Игры > Conan Exiles
Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.


(c) GoHa.Ru 2003-2018
Рейтинг@Mail.ru