Для входа на форум нажмите здесь
Paladins - Патч 29. Система достижений на подходе
Автор темы: Nature_renamed_562435_14022021
Дата создания: 14.07.2016 14:58
Старый 14.07.2016, 14:58
#1
Аватар для Nature_renamed_562435_14022021
Предводитель
Регистрация
04.04.2007
Регистрация
04.04.2007
Чемпион
Награжден за: За победу в 2х конкурсах на GoHa.Ru Зомби мутанта
Награжден за: гЫх! Признанный автор
Награжден за: Ведение и создание стартовых гайдов по Warhammer Online Просветитель
Награжден за: За помощь форуму и посетителям раздела Warhammer Online
Paladins - Патч 29. Система достижений на подходе
Завершился стрим с разработчиками командного шутера Paladins, посвященный патчу 29. И игрокам предстоит ожидать следующие изменения:

- Добавлена карта для одного человека - Shooting Range. Именно тут вы сможете попрактиковаться в стрельбе, оценить персонажей и т.д.
- Введена первая версия системы достижений.
- Немного усилено оружие Grohka и умение Shock Pulse.
- У Grover’а количество здоровья снижено с 3100 до 2750. Но зато команда увеличела его скорость атаки и урон (речь о топоре), и способность Axe Throw теперь наносит больше повреждений (также увеличена дальность – со 150 до 300).
- Kinessa больше не входит в режим боя, когда ее мины срабатывают на противниках.
- Здоровье Viktor’а снижено с 2000 до 1900. И его бонус на скорость движения больше не является мультипликативным.
- Cassie и Viktor обзавелись новыми скинами.

Полный список изменений патча 29 для Paladins можно найти во втором сообщении.


Приглашаем вас подписаться на наши Twitch и YouTube каналы

(c) GoHa.Ru
Старый 14.07.2016, 14:58
#2
Аватар для Nature_renamed_562435_14022021
Предводитель
Регистрация
04.04.2007
Регистрация
04.04.2007
Чемпион
Награжден за: За победу в 2х конкурсах на GoHa.Ru Зомби мутанта
Награжден за: гЫх! Признанный автор
Награжден за: Ведение и создание стартовых гайдов по Warhammer Online Просветитель
Награжден за: За помощь форуму и посетителям раздела Warhammer Online
Re: Paladins - Патч 29. Система достижений на подходе
General

  • Achievements
    • Champion Mastery
      • Champion Mastery I - 1 Champion at Mastery 5.
      • Champion Mastery II - 2 Champions at Mastery 5.
      • Champion Mastery III - 3 Champions.
      • Champion Mastery IV - 4 Champions.
      • Champion Mastery V - 5 Champions.
      • Champion Mastery VI - 6 Champions.
      • Champion Mastery VII - 7 Champions.
      • Champion Mastery VIII - 8 Champions.
      • Champion Mastery IX - 9 Champions.
      • Champion Mastery X - 10 Champions.
    • Friends Forever
      • Friends Forever Bronze - Play 5 hours with a player from your friends list in your party.
      • Friends Forever Silver - 10 hours.
      • Friends Forever Gold - 25 hours.
      • Friends Forever Platinum - 100 hours.
      • Friends Forever Diamond - 250 hours.
    • Double Kills
      • Double Kills Bronze - 10 Double Kills.
      • Double Kills Silver - 50 Double Kills.
      • Double Kills Gold - 100 Double Kills.
      • Double Kills Platinum - 200 Double Kills.
      • Double Kills Diamond - 400 Double Kills.
    • Teamed Up
      • Teamed Up Bronze - Play a match while in a party
      • Teamed Up Silver - 10 Matches.
      • Teamed Up Gold - 20 Matches.
      • Teamed Up Platinum - 50 Matches.
      • Teamed Up Diamond - 100 Matches.
    • Survivor
      • Survive more than 50 battles with less than 10% health.
    • Beta Player
      • Reach level 30 during the Paladins Beta.
    • Boom Headshot
      • Land 5 headshots in a row without missing.
    • Untouched
      • Win a Siege match where the enemy team scored no points.
    • Questions Later
      • Deal damage to every enemy champion in siege before any of them damage you.
    • From the Grave
      • Kill an enemy champion after they had already killed you.
    • Hard Carry
      • Kill more than 20 enemy champions in a single match.
  • Mode of the Week functionality
    • With CB29 we have introduced a new type of Queue, Mode of the Week. This queue will offer a new set of special rules each week which players will be able to participate in. Our first Mode of the Week will be Viktorious, every player will be Viktor in a game of Survival on the Skirmish map.
  • Updated to in-game HUD.
  • Training Matches will now end at 5 points instead of Nine.
  • Players below account level 13 will receive full rewards for Training matches.
  • Loadouts can no longer be saved if they do not have 12 points.
  • Burn card prompt (Press I) does not appear when you have autobuy off.
  • Fixed an issue where sometimes champion portraits would not load in the Champions screen.
  • Fixed an issue where the camera effect to indicate being hidden in Grass could get stuck on after dying.
  • Spectator - Fixed some fonts showing squares.
  • Fixed a bug where players could fire some abilities while mounted within the first few seconds of respawning.
  • Fixed a bug where players could reload while stunned.
  • Fixed health bars showing during Death Recap.
  • Fixed a typo when players attempt to save a loadout with less than 5 cards.
  • Fixed Redeem Code not giving proper feedback entering valid/invalid codes.
  • Cleaned up some minor inconsistencies with Loadouts page.



Skins

  • Mount
    • YouTube - Onyx Stallion
  • Cassie
    • Vampire Slayer Champion skin
    • Demon's Bane Weapon skin
  • Viktor
    • Twitter - Viktor Skin - Charcoal
    • Facebook - Viktor Weapon - Matte



Maps

  • NEW - Shooting Range map in Training queue
    • We have added a Shooting Range that players can use to practice their aim or test anything they might be curious about. This will allow players to become familiar with new characters and weapons in a non-competitive environment.
  • Collision improvements for Enchanted Forest and Glacier Keep.



Champions - Balance/Updates/Fixes

  • General
    • Ultimates no longer reset when changing out Loadouts during matches.
    • A clarity pass has been made to descriptions on all cards for Androxus, Barik, Bomb King, Cassie, Drogoz, and Evie.

  • Androxus
    • General
      • New weapon texture and Ultimate treatment.
    • Revolver
      • Increased maximum range from 200 → 300.
      • Adjusted damage falloff at further ranges.

  • Barik
    • Expose
      • [Turret] Your Turret releases a pulse every {4/3/2/1}s that reveals Stealthed enemies within 40 units.

  • Bomb King
    • General
      • Increased Health from 1850 → 2050.
    • Sticky Bombs
      • Now longer knock enemy targets up upon exploding.
    • Cards
      • Flare
        • Reduced reveal duration from {2/4/6/8}s → {1/2/3/4}s.

  • Drogoz
    • Dragon Punch
      • Fixed sound and fx persisting after respawn.

  • Evie
    • General
      • New face and presentation
      • The old Evie lives and is what we will ship with this patch. The team will keep looking at Evie and see if we can find a new approach that everyone loves. -HirezStew
    • Ice Block
      • Fixed Evie able to rotate using left-click, during right-click ice block attack.
    • Cards
      • Break Free
        • No longer grants immunity to Status Effects, just crowd control.
      • Safeguarded
        • Now scales in duration from 1.5s → {1/2/3/4}s.
        • No longer scales in maximum damage taken from {40/30/20/10}% → 20%.

  • Grohk
    • Lightning Staff
      • Increased damage from 40 → [COLOR="#008080"] 60.
      • Reduced maximum overheat from 75 → 30.
      • Increased range from 100 → 120.
      • Fixed a bug where Grohk could interrupt overheat by using an ability.
    • Shock Pulse
      • Increased initial projectile range from 100 → 200.
      • Increased bounce range from 34 → 75.
      • Reduced Cooldown from 10s → 6s.
      • Reduced mark duration that allows Lightning Staff to bounce between targets following a Shock Pulse from 5s → 3s.

  • Grover
    • General
      • Fixed Autumn leaves not showing correct color.
      • Reduced Health from 3100 → 2750.
    • Axe
      • Reduced attack speed from 1.3s → 1.0s.
      • Increased damage from 400 → 450.
    • Axe Throw
      • Increased range from 150 → 300.
      • Increased damage from 400 → 450.
    • Nature's Demise
      • Reduced Cooldown from 10s → 8s.
      • Nature's Demise now reveals the closest enemy to Grover rather than the enemy champion with the lowest current Health.

  • Kinessa
    • Oppressor Mines
      • No longer force her into combat when mines trigger on nearby enemies.

  • Pip
    • Potion Launcher
      • Increased explosion radius from 10 → 13 units.
      • Increased bonus damage over distance from 1% → 1.5% increased damage for every 3 units the Potion Launcher projectile travels.
      • Increased projectile speed from 190 → 250.

  • Ruckus
    • General
      • Addressed Minigun floating in air on death.
      • Increased movement speed from 365 → 380.
    • Minigun Rework
      • Ruckus will now have both miniguns out at all times.
      • Ruckus will now spin up his miniguns, gradually increasing their attack speed up to cap, but has reduced movement while his miniguns are spinning.
      • Increased range from 200 → 300.
    • Dual Fire Rework
      • Dual Fire has been reworked to Spin Up.
      • Spin Up has no Cooldown, and while active Ruckus will keep his miniguns spinning but won't fire. This way, Ruckus can maintain a full spin but does not consume ammo while doing so.

  • Skye
    • Hidden now removes all sticky bombs attached to Skye.
      NEW Dismantle
      • [Smoke Screen] Smoke Screen stuns Deployables for {2/4/6/8}s.

  • Viktor
    • General
      • Reduced Viktors Health from 2000 → 1900.
      • The movement speed bonus will no longer be multiplicative. This will reduce Viktors sprint speed when stacked with other movement speed bonuses.
    • Hustle
      • No longer able to sprint while Crippled.
    • Barrage
      • Fixed sometimes showing incorrect Ultimate %.



Card Art

  • Burn Card - Huntsman
  • Burn Card - Illuminate
  • Viktor - On the Move
  • Viktor - Hot Potato
  • Viktor - Scramble
  • Viktor - Compensator



Burn Cards - Balance/Updates/Fixes

  • Burn Cards
    • Added 6th spot in each row
    • NEW Huntsman
      • When in grass you gain 30% movement speed, lasts 1s after leaving grass.
    • Resilience
      • Now also reduces the impulse of Knockbacks by 40%.
___________
Оригинал.

Старый 14.07.2016, 16:51
#3
Аватар для mAxzik
Вейняша
Регистрация
21.03.2013
Регистрация
21.03.2013
Лекарь
Re: Paladins - Патч 29. Система достижений на подходе
Лучше Овервотча будет
Старый 14.07.2016, 17:48
#4
Аватар для Libre Insignia
bruh
Регистрация
11.01.2014
Регистрация
Игра
11.01.2014
GW2
Космос Герой пустоши
Награжден за: За участие в остановке конвоя в спецпроекте по Rage 2 Знаток
Награжден за: За интересные статьи и переводы Знатоку игры Albion Online
Награжден за: За участие в конкурсе по игре Albion Online
Агент GoHa.Ru
Награжден за: Настоящий Агент - За успехи в охоте на клонов Агента 47
Re: Paladins - Патч 29. Система достижений на подходе
Да, игра отличная, только когда же она из стадии "закрытого теста" выйдет
Старый 14.07.2016, 17:53
#5
Аватар для Mervin_renamed_1246872_05072020
Писaтель
Регистрация
11.05.2016
Регистрация
Адрес
Игра
Сервер
11.05.2016
Симферополь - Москва
Tera,С9,WOW
Арун,EU,
ВКонтактеВКонтакте SteamSteam
Re: Paladins - Патч 29. Система достижений на подходе
Сообщение от mAxzik:
Лучше Овервотча будет
Чипуху сморозил сейчас...


Старый 14.07.2016, 19:37
#6
Аватар для Газон Засеян
Шаурма
Регистрация
30.05.2016
Регистрация
30.05.2016
Зомби мутанта Игрок Revelation. Проверено GoHa.Ru.
Re: Paladins - Патч 29. Система достижений на подходе
Хз чё там в овервотче-не играл.Эта игра нравится,но некоторые правки баланса порой просто вводят в ступор.
Стример с канала хайрезов в .29 обещал героя-черепаху типа Пуджа. Походу нае*ал.
Старый 14.07.2016, 19:39
#7
Аватар для rogue
ждунишка
Регистрация
16.12.2010
Регистрация
16.12.2010
Медаль "1К лайков" GoHa.Ru - 10 лет Танк Герой пустоши
Награжден за: За участие в остановке конвоя в спецпроекте по Rage 2
Игрок Revelation. Проверено GoHa.Ru. Знатоку игры Albion Online
Награжден за: За участие в конкурсе по игре Albion Online
Re: Paladins - Патч 29. Система достижений на подходе
Сообщение от Mervin:
Чипуху сморозил сейчас...
купил овервоч и хватило на неделю игры меня)
а вот паладинс поигрываю до сих пор
Старый 14.07.2016, 20:08
#8
Аватар для Mervin_renamed_1246872_05072020
Писaтель
Регистрация
11.05.2016
Регистрация
Адрес
Игра
Сервер
11.05.2016
Симферополь - Москва
Tera,С9,WOW
Арун,EU,
ВКонтактеВКонтакте SteamSteam
Re: Paladins - Патч 29. Система достижений на подходе
Сообщение от rogue:
купил овервоч и хватило на неделю игры меня)
а вот паладинс поигрываю до сих пор
Может на первое время и да. Но ИМХО, клон Овера на лицо. Уж лучше в Овервотч поиграть. Меня хватает на Овер до сих пор.
На вкус и цвет конечно, все оттенки разные


Старый 14.07.2016, 21:33
#9
Аватар для Teo
Teo
Предводитель
Регистрация
01.11.2008
Регистрация
01.11.2008
GoHa.Ru - 10 лет Лекарь Просветитель
Награжден за: За вклад в развитие раздела Quake Champions
Re: Paladins - Патч 29. Система достижений на подходе
Сообщение от Mervin:
Может на первое время и да. Но ИМХО, клон Овера на лицо. Уж лучше в Овервотч поиграть. Меня хватает на Овер до сих пор.
На вкус и цвет конечно, все оттенки разные
кто играл и играет в паладинов с альфы, ещё с зимы - тот прекрасно понимает, что никаким клоном тут и не пахнет - режимы, карты и система скиллов-карт изменялись слишком много раз. Более того, даже у нас на форуме есть те, кому паладины зашли намного больше овервоча. Ну и народ устал напоминать похоже, что палы были и анонсирваны создателями Смайта, Трайбса и Агенды раньше овера Из местных карт собираются деки, меняющие и геймплей за персонажей и уже это как минимум интересная фишка и добавляющая оригинальности игрокам и уникальности персонажам

Старый 14.07.2016, 21:47
Аватар для Mervin_renamed_1246872_05072020
Писaтель
Регистрация
11.05.2016
Регистрация
Адрес
Игра
Сервер
11.05.2016
Симферополь - Москва
Tera,С9,WOW
Арун,EU,
ВКонтактеВКонтакте SteamSteam
Re: Paladins - Патч 29. Система достижений на подходе
Сообщение от Teo:
кто играл и играет в паладинов с альфы, ещё с зимы - тот прекрасно понимает, что никаким клоном тут и не пахнет - режимы, карты и система скиллов-карт изменялись слишком много раз. Более того, даже у нас на форуме есть те, кому паладины зашли намного больше овервоча. Ну и народ устал напоминать похоже, что палы были и анонсирваны создателями Смайта, Трайбса и Агенды раньше овера Из местных карт собираются деки, меняющие и геймплей за персонажей и уже это как минимум интересная фишка и добавляющая оригинальности игрокам и уникальности персонажам
Сейчас что-то уникальное придумать сложно.
Пока то что я видел на видео, я вижу просто Овервотч, только графика менее привлекательна, и героев меньше.
Я же говорю, на вкус и цвет.
Я не говорю, что Овер лучше чем Паладины. У каждой игры есть своя аудитория.


Старый 14.07.2016, 21:48
Аватар для splinn
Предводитель
Регистрация
20.06.2013
Регистрация
Сервер
20.06.2013
ПК/PS5/Switch
Медаль "500 лайков" GoHa.Ru - Старожил
Re: Paladins - Патч 29. Система достижений на подходе
Сообщение от Teo:
кто играл и играет в паладинов с альфы, ещё с зимы - тот прекрасно понимает, что никаким клоном тут и не пахнет - режимы, карты и система скиллов-карт изменялись слишком много раз. Более того, даже у нас на форуме есть те, кому паладины зашли намного больше овервоча. Ну и народ устал напоминать похоже, что палы были и анонсирваны создателями Смайта, Трайбса и Агенды раньше овера Из местных карт собираются деки, меняющие и геймплей за персонажей и уже это как минимум интересная фишка и добавляющая оригинальности игрокам и уникальности персонажам
Пишешь слишком много букв, фанаты Овервотч не осилят твой текст.

по мне, так по динамике и общему геймплею - Паладинс и ОВ похожи.
Плюсы Паладинс - билдостроение и бесплатность. Минусы - мало героев. Отсутствие большого числа героев компенсируешь билдами.
Плюсы ОВ - много героев, минусы - никакого билдостроения и платность. Отсутствие билдов компенсируешь кол-вом героев.

Лично я выбрал Паладинов. Т.к. считаю, что Близарды не заслужили своим продуктом той цены, которую за него просят.
Старый 14.07.2016, 22:07
Аватар для Teo
Teo
Предводитель
Регистрация
01.11.2008
Регистрация
01.11.2008
GoHa.Ru - 10 лет Лекарь Просветитель
Награжден за: За вклад в развитие раздела Quake Champions
Re: Paladins - Патч 29. Система достижений на подходе
Сообщение от splinn:
Пишешь слишком много букв, фанаты Овервотч не осилят твой текст.

по мне, так по динамике и общему геймплею - Паладинс и ОВ похожи.
Плюсы Паладинс - билдостроение и бесплатность. Минусы - мало героев. Отсутствие большого числа героев компенсируешь билдами.
Плюсы ОВ - много героев, минусы - никакого билдостроения и платность. Отсутствие билдов компенсируешь кол-вом героев.

Лично я выбрал Паладинов. Т.к. считаю, что Близарды не заслужили своим продуктом той цены, которую за него просят.


Смайт на этом же этапе развития имел всего 9 персонажей. Ну и за эти полгода они столько экспериментов проводили, что я не могу вспомнить ещё таких же смелых разработчиков

Старый 15.07.2016, 11:10
Аватар для Neocronic
Адрес
Самара
Медаль "500 лайков" Рейдер пандемии
Награжден за: Эксперт по выживанию при пандемии COVID-19 Зомби мутанта GoHa.Ru - Старожил
Агент GoHa.Ru
Награжден за: Настоящий Агент - За успехи в охоте на клонов Агента 47 Дитя Предназначения
Награжден за: За победу в одном туре конкурса по игре "Ведьмак 3: Дикая охота"
Re: Paladins - Патч 29. Система достижений на подходе
По мне и овер и паладинс норм игры. Паладинс все же больше моба, нежели шутер.
Старый 15.07.2016, 12:19
Аватар для Jum13
Предводитель
Регистрация
08.11.2007
Регистрация
Игра
Гильдия
08.11.2007
New World
Borm in USSR
GoHa.Ru - 10 лет
Re: Paladins - Патч 29. Система достижений на подходе
Сообщение от mAxzik:
Лучше Овервотча будет
Ну для тех, кто привык к халяве - да

Victory? Victory you say? Not victory, master Obi-wan. The Clonic war begin.


Ваши права в разделе