Леталити
* Adhesive Corrosives - Corrosive Grenade reduces the movement speed of all targets by 30% for 6 seconds. (просто исправлена опечатка в слове Grenade)
Медицина
* Tactical Medicine - Consuming a Tactical Advantage with a healing ability increases all healing done by 3% for 6 seconds. This can only occur once every 10 seconds. (в новой версии зачеркнутое - удалено)
Утилиты
* Hit and Run - Striking a target with Shiv grants Hit and Run, increasing your movement speed by 50% for 3 seconds. Additionally, the final shot of Series of Shots and Penetrating Blasts knocks back the target if they are within 10 meters. (подчеркнутое - новое. То ли баг, то ли хз, но это скиллы Снайпера...)
Консилмент
* Shadow Operative Elite - Increases your effective stealth level by 2 and reduces all area effect damage taken by 30%. In addition, when you activate Exfiltrate, you dodge all incoming attacks for 1.5 seconds. (ну это ожидаемо было, т.к. есть еще утилитка на -30% АОЕ-урона)
Медицина
* Surgical Probe - стоит 15 энергии и значительно усилен выдаваемый хил
* Kolto Injection - снижена цена с 25 до 24 и ослаблен хил
* Tox Screen - вроде бы усилен хил
* Patient Studies - Increases the speed at which Kolto Waves and Diagnostic Scan channels by 30%. Diagnostic Scan criticals restore 2 energy.
* Kolto Waves - Heals up to 8 allies that remain within 8 meters of the targeted area for <<1 health over the channel duration. Depletes 3228 energy over the duration of the channel.
* Surgical Precision - Increases the healing dealt by Surgical Probe by 20%5% and increases the max stack limit of Tactical Advantage by 1. In addition, Surgical Probe immediately re-grants Tactical Advantage once every 10 seconds.
* Recuperative Nanotech - Heals up to 3 (было 4) allies within 10 meters for <<1 over 6 seconds. И вроде бы чуть-чуть усилен хил.
* Prognosis: Critical - Increases the critical chance of Diagnostic Scan by 25% and Kolto Waves by 10% (раньше и шанс Kolto Waves на 25% увеличивался)
* Durable Meds - Increases the healing dealt by Kolto Probe and Recuperative Nanotech by 10%. Additionally increases the duration of Recuperative Nanotech by 3 seconds and reduces the energy cost of Kolto Probe by 5.
* Accomplished Doctor - Increases the critical healing bonus of Kolto Injection, Kolto Infusion, Recuperative Nanotech, Surgical Probe, and Kolto Waves by 30%20%
* Medical Therapy - Increases the healing dealt by periodic effects by 10%3%. In addition, the energy cost of Recuperative Nanotech is reduced by 5, and targets affected by Recuperative Nanotech are invigorated for 45 seconds. Invigorated targets receive 3% more healing from all sources.
* Medical Consult - Increases the critical chance of Kolto Probe by 5%3%. Additionally, Kolto Infusion makes its target resistant for 45 seconds. Resistant targets have their elemental and internal damage reduction increased by 3%.
Утилиты
* Infiltrator - Increases movement speed by 15% and effective stealth level by 23
* Med Shield - Your Shield Probe heals you for 5% of your maximum health when it collapses (раньше значение хила зависело от хил.павера)
* Endorphin Rush - Adrenaline Probe now immediately restores 1615 additional energy. (вот как они вычисляют, что 16 - это перебор, а 15 - самый збс ???)
* Revitalizers - Stim Boost now additionally grants Revitalizers, restoring 5% (было 4%) of total health every 3 seconds and reducing damage received by 20% for the duration
* Hit and Run - Striking a target with Shiv grants Hit and Run, increasing your movement speed by 50% for 3 seconds. Additionally, the final shot of Series of Shots and Penetrating Blasts knocks back the target if they are within 10 meters. (точно - баг был в предыдущем патче)
* Imperial Weaponry - Carbine Burst deals 15%25% more damage and costs 10 less energy (я этот скилл на панель поставлю только когда будет +100% урона и не зависеть от ТА, как и любой адекватный Опер - в БВ вообще с головой не дружат?)
* Escape Plan - Reduces the cooldown of Escape by 30 seconds, Shield Probe by 5 seconds (было 4), and Infiltrate by 60 seconds
Леталити
* Cut Down - Increases the damage dealt by Lethal Strike, Overload Shot, Carbine Burst and Corrosive Assault by 5%. Additionally, after using Lethal Strike you gain Cut Down for 6 seconds, which increases the damage done of Corrosive Grenade and Corrosive Dart by 20%.
Консилмент
* Laceration - снижена цена с 15 до 10 и немного ослаблен урон
* Culling - Increases damage dealt by Laceration and Collateral Strike by 5%. In addition, when Collateral Strike damages a target, you recover 4 (было 8) energy
* Veiled Strike - ослаблен урон
* Surgical Strikes - Increases the damage dealt by Veiled Strike, Overload Shot and Backstab by 5%
* Waylay - Increases the damage dealt by Backstab by 5% and reduces its energy cost by 5
Общая Оперская пассивка
* Imperial Brew - Increases the damage dealt by Corrosive Dart and the healing done by Kolto Probe by 5% (было 10%)
Других патчей нету, кроме патча №1, но там просто полные изменения, что ждут нас всех в 3.0 Тема курируется! Правила придумываются на ходу
Последний раз редактировалось SilverWF_renamed_45896_12032020; 09.11.2014 в 01:44.
Imperial Weaponry - Carbine Burst deals 15% 25% more damage and costs 10 less energy (я этот скилл на панель поставлю только когда будет +100% урона и не зависеть от ТА, как и любой адекватный Опер - в БВ вообще с головой не дружат?)
а стелсеров чем из инвиза выбивать? Единственное нормальное изменение, кстати. Там сейчас дамаг как у шива примерно, а будет как у ласерэйшена. В пвп им только стелсеров выбивать, а вот на дэйликах кучки мобов бить сгодится.
гранатам? нет. просто аое по земле, как каст какой-нибудь аоешки типо шторма сорок. ну, по-крайней мере замораживающая и огненная с дотом.
Сообщение от SilverWF:
3 секунды после ваниша твой стелс ничем не сбить.
разве? как меня тогда время от времени после клоак скрина+евейжн выбивают всякими оверлоадами и аоешками.
хз, может конечно цепляют кончиком аое как раз на 4й секунде, но вроде нет.
Короч эксплозив пробку убирают, она только у снайпера инженера.
Забирают орбиталку, будет только у снайперов.
Гранату всем нерфят до сингл таргета.
Операм, чтобы компенсировать отсутствие орбиталки дадут пассивку, чтобы граната как и раньше била 5 целей
Получается, забрали орбиталку и эксплозив пробку. Вот это патч посоны
Дамаг порезали, пробку забрали... Про бурст напрочь забыть можно теперь. И, б*ять, в консилменте реген энергии нерфят. Они там в край е*анутые? Нет слов, одни эмоции...
Блин, до 2,7 в опере хоть как то можно было играть, уповая на проки и криты частые, но после такого опер пбсолютно бесполезен станет...
Я согласен, я говорил про опера до нынешнего состояния (без +30% китодамага ласерейта, с рандомным проком колятерала и перекатом, жрущим энергию). Даже в те времена за опера можно было бурстить при лаке на проки и криты. А то, что в 3,0 пивовары вывозят - это смерть для консилмента, ибо абсолютно бесполезен будет. Бурст забрали, дпс порезали. Еще перекат отобрать надо для занавеса.