( Passive ) Moonsilver Blade - Gains Attack Speed. Every third strike cleaves for additional magic damage.
( Q ) Crescent Strike - Unleashes a bolt of lunar energy in an arc dealing 80/125/170/215/260(+0.8) magic damage. Afflicts enemies struck with Moonlight, revealing them for 3seconds.
Cost - 55 Mana | Cooldown - 10/9/8/7/6 Seconds
( W ) Pale Cascade -Creates three orbiting spheres that explode on contact with enemies dealing 20/36/52/68/84 (+0.2) magic damage. Lasts 4 seconds. Also gains a temporary shield that absorbs 55/80/105/130/155 (+0.45) damage. This shield is refreshed if the third sphere detonates.
Cost - 60/70/80/90/100 Mana | Cooldown - 10/10/10/10/10 Seconds
( E ) Moonfall- Draws in all nearby enemies and slows them by 35/40/45/50/55% for 2seconds.
Cost - 70 Mana | Cooldown - 26/24/22/20/18 seconds.
( R ) Lunar Rush - Becomes the living embodiment of the vengeful moon, teleporting to an enemy and dealing 100/160/220(+0.6) magic damage. Lunar Rush has no cooldown when used to teleport to an enemy afflicted with Moonlight.
Cost - 50/65/80 Mana | Cooldown - 20/16/12 Seconds
Не все создания ночи скрываются в тени. Несколько стремительных прыжков и противники уже молят о рассвете. Держась в стороне от людей солнца, Диана обратилась к холодной силе лунного света. Она бросается в бой, держа в руках свое серповидное лезвие, беспощадно обрушивая на своих врагов силу луны. Если вы в восторге от ночи, но никогда не прятались в тени, будьте уверены в том, что вам понравится этот рыцарь луны и ее стремление к мести.
Not all creatures of the night are the sort that lurk in the shadows. A select few leap headlong into the fray, leaving enemies begging for sunshine. Shunned by the people of the sun, Diana turned in isolation to the cold power of the moon’s glow. She hurls herself into the heat of the fight, wielding her crescent blade and unleashing lunar energy with merciless ferocity. If you’re awed by the darkness of the night, but never one to hide in the shadows, you’re sure to be drawn to this knight of the moon and her relentless pursuit of vengeance.
Ещё бы какой-нить дэбафф по аналогии с нинзями. Пикают Леону и её в одной тиме и происходит какой-нить пространственно временной коллапс и вот уже 6 vs 4.
Клинок Серебристой Луны (Пассивно): Диана обладает увеличенной Скоростью Атаки. Каждый третий удар наносит ближайшим врагам дополнительный магический урон.
Удар Полумесяцем: Диана взмахивает своим клинком, высвобождая заряд лунной энергии поражающей врагов Луносветом и наносящей перед взрывом урон по дуге.
Тускнеющий Каскад: Диана создает три летающие вокруг неё сферы, которые детонируют при контакте с врагами и наносят урон по области. К тому же она получает временный щит поглощающий урон. Если все три сферы детонируют щит обновляется.
Лунопад: Диана притягивает и замедляет всех окружающих противников.
Лунный Бросок (Ультим): Диана телепортируется к врагу и наносит магический урон. При телепортации к цели пораженной Луносветом, Бросок не имеет перезарядки.
седня на ПБЕ посмотрим скейлы, судя по всему будет очередной оффтанк с ап\ад скейлами вперемешку...
Добавлено через 3 минуты
также появилось немного инфы, про механику скиллов:
The Q, Crescent Strike, has a fixed arc to it in that the radius of the arc is constant. The farther away you target it, the more of an arc you're going to get.
We made a special targeting indicator for it, to help convey what's going on. But since it will always end up on your cursor it's not difficult to smartcast it either.
Добавлено через 1 минуту
Volty also chimed in by describing her role as "Fighter/Mage/Jungler", saying that both AP and Tank builds are viable, and revealing she uses mana as a resource. Similarly, Statikk shared his thoughts on her kit by saying "I played her a lot internally. She's an AP jungler".
чтд. АП нагибатор джанглер
Последний раз редактировалось evkOo; 27.07.2012 в 10:31.
Причина: Добавлено сообщение
R Lunar Rush (Ultimate): Diana teleports to an enemy and deals magic damage. Lunar Rush has no cooldown when used to teleport to a target afflicted with Moonlight.
In one of the threads, Volty highlighted how Diana's ultimate functions. Her Q ( and only her Q ) apply a moonlight effect, which is consumed when you cash R on the afflicted unit. This means an exchange would go something like:
1. Q an enemy
2. R to them, consuming the moonlight debuff when it hits.
3. Now you can either R them again ( since it is cooled down now ) or wait for Q to come back up to chain the effect again.
удар луносветом доставил
а так касательно ап джанглера - да вот ваще не факт, надо на скейлинги посмотреть
если там будет ченить 0.5 - она будет ад чаром с тринити
Добавлено через 23 секунды
Сообщение от timm:
еслиб перевели, как "поражающей врагов Лунным светом", тебе бы стало легче?
сейлор мун штоле ? хД
Последний раз редактировалось Alastariel_renamed_562214_27092019; 27.07.2012 в 17:52.
Причина: Добавлено сообщение