Update from the developers 02.02.2017
Greetings, Exiles!
First of all, we just want to thank everyone that has joined us on this amazing Early Access adventure – and there are a lot of you!
We’re on the second day of that adventure and we’ve already seen more than 40,000 concurrent players. We’ve been the Steam global top seller since we launched and also one of the most popular games on Twitch. This initial interest is incredibly humbling and we are very, very thankful.
As you already know, the magnitude of this initial traffic has also uncovered some issues that we are working hard on resolving. Yesterday we put out two patches and the team is working hard on cranking out the next one.
One of our main priorities right now is reducing server lag. There is no singular issue that is causing this, but a set of issues we need to resolve. During pre-launch testing we saw different performance profiles than now. Many variables are different, from hardware powering the servers to player behavior in game to server uptime. We are currently working hard to resolve the issues and get back to the performance we were observing pre-launch.
In the meantime, we wanted to share with you ahead of time some of the fixes that will be in the next patch that is currently going through QA:
- Removing network congestion from big buildings, reducing lag
- Disable random NPC taunts during combat
- Fixing an issue with some players getting stuck after character creation
- Adding a GUI to the server settings allowing server admins to ban players
- Fixing a bug where loading screens disappear (showing main menu or the world)
- Fixing incorrect settings on port values for servers, making it less likely you will be disconnected when entering a new server
- Adding a “Show full servers” checkbox to the server window
- Introduce a possible fix for building pieces not loading properly
- Graphics driver check on startup, encouraging you to update if needed
- Several other minor tweaks and improvements
Update from the developers 02.02.2017
Привет, Изгнанники!
Прежде всего, мы просто хотим поблагодарить всех, кто присоединился к нам на это удивительное приключение Early Access!
На второй день этого приключения мы уже увидели более 40000 одновременных игроков.
Как вы уже знаете, величина этого первоначального движения также раскрыли некоторые вопросы, для решения которых мы прилагаем все усилия. Вчера мы выпустили два патча, и команда упорно работает над следующим.
В этом абзаце разработчики говорят, что ведутся работы и ищут решения по уменьшению отклика сервера. Вот эти все "телепортации". Во время тестирования еще до запуска игры подобного не наблюдалось.
В то же время, мы хотели бы
поделиться с вами раньше времени некоторые из исправлений, которые будут в следующем патче, который в настоящее время проходит QA:
- Удаление перегрузки сети из больших зданий, уменьшая отставание
- Отключение случайных насмешки NPC во время боя
- Исправление проблемы с некоторыми игроками застревать после создания персонажа
- Добавление графического интерфейса пользователя в настройках сервера, позволяя администраторам серверов банить игроков
- Исправление ошибки, где экраны загрузки исчезают (показать главное меню или мир)
- Исправление неправильных настроек на значениях портов для серверов, что делает его менее вероятно, что вы будете отключены при вводе нового сервера
- Добавление "Показать полные серверы" флажок в окне сервера
- Introduce a possible fix for building pieces not loading properly
- Проверка графического драйвера при запуске, уведомляя вас о необходимости его обновления
- Несколько других незначительных настроек и улучшений
upd. Простите за перевод) но в целом понятно, вроде))