Для входа на форум нажмите здесь
Новые комментарии
Патчноуты (KR) - общая тема
Автор темы: Torik
Дата создания: 03.11.2015 10:45
Аватар для Bullen
Survivor
Регистрация:
26.01.2009
GoHa.Ru II Степени Разбойник
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
Шапочки:
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
эт типо клиент корейский вскрыли?

※ Гоховский сервер в Discord. Вступай! Подписывайся на канал с новостями - автоматический постинг на ваш сервер!

Настройка стрима - гайды, статьи и руководства
※ Нужна помощь по настройке трансляции? Вам сюда!
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
Date: 2015 - 12 -24

Skills
- Heal should now once again correctly heals the correct value when multiple tiles are overlapped.

Team Names
- A message is now displayed when a party is created with a duplicate name that already exists.
- The problem when creating/changing the team name and the character limits did not apply has now been fixed.

Gameplay
- The respawn timers on the 2nd and 4th floors of the mage tower have been changed.
- The world map should now show recommended hunting areas whilst it is open.

Quests
* If the description of the quest has more than 99 characters, the Quest UI should be shown.
* Some quests have had their scene animations corrected.
* Players should now be able to correctly proceed with the party quests:
--Into the Hands (3)
--주교 우르보나스의 행방(6)
* Bosses not being aggressive on Steele Road map should now be fixed.

UI
  • - Items that increased skill level of players skills should now work correctly.
  • - When buying items from the marketplace, a message will now state that the potential has decreased.
  • - Cloth,Leather & Plate mastery tool-tips have been updated.
    • When using the Gem Strengthening system you will now be prompted to confirm the action after pressing enhance when using high tier items for extraction.



Channels
- Maps over LV100 Now have increased to 3 channels. ( From 1)

Issues
The bug affecting the 'Stack Stockade' will be fixed in tomorrows maintenance.


Из основного - 3 канала в локациях 100 уровня

※ Гоховский сервер в Discord. Вступай! Подписывайся на канал с новостями - автоматический постинг на ваш сервер!

Настройка стрима - гайды, статьи и руководства
※ Нужна помощь по настройке трансляции? Вам сюда!
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
Вроде сегодня одни исправления в патче.

Если после патча в игру не заходит, то нужно удалить файл:
Nexon\TreeOfSavior\release \ release.revision.txt

Потом попытаться снова зайти в игру

※ Гоховский сервер в Discord. Вступай! Подписывайся на канал с новостями - автоматический постинг на ваш сервер!

Настройка стрима - гайды, статьи и руководства
※ Нужна помощь по настройке трансляции? Вам сюда!
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
KR Notice 2012 - 12 -31

Updates
  • Daily Quests have been added for the levels 100+
    • These quests can be taken from the receptionist in Fedimian
    • The quests can be repeated up to 5 times per day and reset at 6AM every day.
    • Quest rewards will be based upon the level of the player.
    • Level 100 - 135 = Lv.6 EXP Card
    • Level 136 - 165 = Lv.7 EXP Card
    • Level 166 - 185 = Lv.8 EXP Card
    • Level 186+ = Lv.9 EXP Card
  • Monsters in all regions have been granted a chance to drop EXP Cards and "Golden Anvil"
    • The level of experience cards are differential and depend upon the region where the monster is.
    • Golden Anvils can be used to enhance items that have 0 Potential.
  • Resale price of Orsha Warp Scrolls have changed (95Silver - > 100 Silver)
  • The spawn rate on the map "Miners Village" has been decreased.
  • The spawn rate on the map "Nuordian Falls" has been increased.
  • Instance/Dungeon UI has been changed.
  • Monsters using Physical Link will no longer connect the player with fireball / icewall
  • Token's bonus experience has been risen by 20%
    • A notification now is shown saying that a token is currently in use if attempting to use another.
  • Skill Resets and Basic Hair have been added to the TP Shop
  • Changed documentation about PCbang Experience
    • EXP Book, PCbang benefit & Token experience bonus all overlap.
  • Instance entry counter now resets at 6:00 AM ( From 0:00 )

Bug Fixes
  • Locations on the minimap displaying incorrectly for wide monitors have been fixed.
  • Some Achievements not giving rewards have been fixed. ( Clicking a button will fix this? ~ Chest)
  • Quest - "Following the light" Has been fixed where the quest was being completed prematurely
  • Quest - "Goddess Austeja's Situation" Problem where the quest progress abnormally terminated has been corrected.
  • Problem where the bonfire buff wasn't applying to players has been fixed.
  • Fixed problem where Dispeller scrolls was not activating when affected by certain skills. ( Javelin Throw, Lob Shield, Gae Bulg)

※ Гоховский сервер в Discord. Вступай! Подписывайся на канал с новостями - автоматический постинг на ваш сервер!

Настройка стрима - гайды, статьи и руководства
※ Нужна помощь по настройке трансляции? Вам сюда!
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема


Ну вы поняли, я думаю

※ Гоховский сервер в Discord. Вступай! Подписывайся на канал с новостями - автоматический постинг на ваш сервер!

Настройка стрима - гайды, статьи и руководства
※ Нужна помощь по настройке трансляции? Вам сюда!
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема

21 января вышел очередной патч для корейской версии игры. Были исправлены некоторые недочеты, а также добавлен новый контент. Небольшой обзор обновления вы можете прочитать ниже.

Новый контент


Team Battle League (Alpha). Добавлена командная PvP-лига. Матчи проходят 4 раза в день в режиме "Арена" - в 4-5 AM, 12-1 AM, 7-8 PM и 10-11 PM. Основное условие - ваш персонаж должен иметь 5 ранг или выше.

Команда состоит из 5 игроков. Скорее всего (неточности перевода) во время матча все персонажи становятся 200 уровнями для баланса. Рейтинговая система основывается на очках RP. Данная система пока не доступна и появится в следующих обновлениях. В данный момент проводится тест командной лиги.






Подземелье 기원의 숲에 공허의 가시숲. Добавлено новое подземелье для 145 уровня и выше. Основная цель добавления: балансовая правка в прокачке до 150 уровня. Карта и направление прохождение вы можете посмотреть на скриншоте ниже.





Игровой магазин. В игровой магазин было добавлено несколько новых вещей. Среди них - сундук для восстановления, свиток зачарования и новые костюмы.

Сундук для восстановления (Emergency kit) восстанавливает 5 единиц у параметра Durability (прочность) у оружия. Стоимость - 3 TP.


Следующий предмет вызвал много споров среди корейский игроков. В игровой магазин был добавлен свиток зачарования (Enchant scroll). При использовании данного свитка у вашего кастомизированного головного убора может появится до 3 рандомных свойств (к примеру, физический урон, урон от заклинаний, HP, SP, скорость движения, скорость атаки и так далее). Стоимость свитка - 8 TP.


Новые свойства у головных уборов


Свиток зачарования

Ранее IMC GAMES заявляли, что не будут добавлять в магазин подобные предметы, которые могут влиять на баланс в игре. Именно из-за этого сейчас проходят многочисленные споры и "форумные баталии" на различных ресурсах. Однако, есть информация о том, что данный свиток можно получить с боссов, которые находятся в подземельях, то есть игроки смогут заполучить свиток зачарования как в игре, так и с помощью игрового магазина. Хорошо это или плохо - решать вам.

Естественно, игровой магазин также пополнился новыми костюмами. Скриншоты ниже.


크리스티나. Стоимость - 129 TP. Только женский вариант. Класс: Archer



팔라딘 추종자. Стоимость - 129 TP. Только мужской вариант. Класс: Archer




Новый скрытый класс RuneCaster. RuneCaster доступен архетипу Wizard на 6 ранге и является скрытым классом в игре. Чтобы открыть данный класс, вам необходимо будет выполнить квест. Подробнее о новом классе вы можете прочитать здесь.





Другие обновления и исправления


- Добавлена система автоматического поиска группы для миссий;
- Добавлена новая опция для скриншотов, скрывающая интерфейс игры - Alt + A;
- Был переделан интерфейс почта для писем от IMC для различных подарков, etc;
- Был увеличен опыт с боссов с миссий;
- Боссы теперь не отбегают от вас во время битвы;
- В гильдию теперь можно принимать с помощью команды в чате - /guild invite;
- Были удалены сундуки (Treasure chests);
- Различные балансовые правки в классах;

  • Corsair's Jolly Roger has been altered so that the pillage function no longer applies in quest scenarios.
  • Fletchers will be allowed to use Crossbows with their skills.
  • Sorcerer's Summon Servant buffs will no longer count towards a player's maximum buff limit.
  • Peltasta has had the following attributes added:
    • Langort: Strengthening
    • Langort: Blocking
  • Priest has a new attribute added - Exorcise : Duration
  • Cannoneer's Skill damage has been increase & Cooldowns reduced.
  • Musketeer's Headshot, Snipe, Covering fire damage has been increased.
  • Musketeer's covering fire will be changed to deal 2 hits per step.
  • Doppelsoeldner's Zornhau Skill now can inflict an impact debuff.
  • Doppelsoeldner's Zucken Skill now inflicts additional damage to enemies suffering from the impact debuff.
  • Small Arrows (Fletcher ones?) Deal Additional damage to enemies under the Corruption debuff.
  • Falconer's Hanging shot now allows the user to use the Quarrel Shooter 'Running Shot' skill whilst flying.
  • Falconer's Call: Obtain attribute has been modified so that potions obtained using this skill have a resale value of 0.
    • : Believe it says the same applies to the alchemist skills, but i will leave to correct in a few hours{
      회복아이템은 계속 습득 가능하며, 알케미스트처럼 재료아이템도 획득되도록 변경됩니다.}
  • Warlock's Dark Theurge & Invocation have been altered so that the dark spheres vanish after hitting a target based upon skill level.
  • problem with Caprisun set & regular hits with sacrament buff not applying has been corrected.


  • It will no longer be possible to stand on bosses heads.
  • Problem with some skills not triggering when cast has been fixed.
  • Party failed to create problem has been fixed.
  • Sapper: Punji Stake falling damage not applying has been fixed.
  • Dievdirby: Carve Ausurine Statue effects have been fixed.
  • Party members will now not be shown as 'logged out' when changing maps.
  • Problem where Ice Wall & Fireball were attacking companions has been corrected.
  • Collection names being cropped if it potentially overlapped the UI has been fixed.
  • Adventure journal showing abnormal counts of item drops has been fixed.
  • When recieving the cure buff, a problem where Impale was not being cured has been fixed.
  • When changing into a monster, the problem where the keyboard & controller slots were overlapping has been fixed
  • Fixed an issue where when a player is hit by a monster they retained the 'white' effect.
  • Cryomancer's Frost Pillar & Psychokino's Raise not applying effects to other characters has been fixed.
  • Fixed a problem where monsters item drops didn't appear in the item page in the adventure journal.
  • Fixed problem where if you are in a guild & party, the name of the party was unable to be displayed.
  • Necromancer's Gather Corpse causing frame-drops when cast has been fixed.
  • Damage Increase not applying to daggers that had been fine tuned has been corrected.
  • Adventure journal main tab showing unchanging percentages on exploration has been corrected.
  • Hunter's Pointing skill causing problems with companions attacks has been corrected.
  • When Sadhu uses Out of Body in a wall, the problem where the astral body becomes stuck has been corrected.
  • On the map 'Penitence Route of Great Cathedral' - The priest Roana will no longer appear when conversing with the priest Alisha
  • A problem with Psychokino's Gravity Pole skill animation stopping has been corrected.
  • Fixed a problem with Alchemist's Dig not giving scrap materials.
  • Fixed a problem where Squire's Food Table sign was not spawning correctly.
  • Gravity Pole's
  • If the player casting Energy Blast is knocked down, they will no longer cast it when they stand back up.


(c) Chimera-Syber

※ Гоховский сервер в Discord. Вступай! Подписывайся на канал с новостями - автоматический постинг на ваш сервер!

Настройка стрима - гайды, статьи и руководства
※ Нужна помощь по настройке трансляции? Вам сюда!
Последний раз редактировалось Chimera-Syber; 22.01.2016 в 13:53.
Аватар для Stuart
Писaтель
Регистрация:
11.11.2012
Зомби мутанта
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
Правильно я понял,
свиток может дать либо 1 либо 2 либо 3 чанта сразу?
Или можно на шапку до 3 свитков использовать?
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
Не использовал этот свиток. Вроде бы, используешь свиток - на вещи появляется от 1 до 3 рандомных свойств. Как-то так.

※ Гоховский сервер в Discord. Вступай! Подписывайся на канал с новостями - автоматический постинг на ваш сервер!

Настройка стрима - гайды, статьи и руководства
※ Нужна помощь по настройке трансляции? Вам сюда!
Аватар для lamas_renamed_644635_24012024
Маньяк
Регистрация:
19.12.2008
Зомби мутанта
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
свитки для шапок - не есть хорошо.
и убрали сундуки... это все? или только те для которых не нужны были ключи?
Аватар для Cursed_renamed_942549_17032023
Писaтель
Регистрация:
28.08.2012
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
сгнило деревце, жаль игра была хорошая
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
Сообщение от lamas:
и убрали сундуки... это все? или только те для которых не нужны были ключи?
Treasure chests will be deleted after being claimed from the relative achievements.

※ Гоховский сервер в Discord. Вступай! Подписывайся на канал с новостями - автоматический постинг на ваш сервер!

Настройка стрима - гайды, статьи и руководства
※ Нужна помощь по настройке трансляции? Вам сюда!
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
Добавлено в описание обновления от 21 января:

Новый скрытый класс RuneCaster. RuneCaster доступен архетипу Wizard на 6 ранге и является скрытым классом в игре. Чтобы открыть данный класс, вам необходимо будет выполнить квест. Подробнее о новом классе вы можете прочитать здесь.


※ Гоховский сервер в Discord. Вступай! Подписывайся на канал с новостями - автоматический постинг на ваш сервер!

Настройка стрима - гайды, статьи и руководства
※ Нужна помощь по настройке трансляции? Вам сюда!
Аватар для Bullen
Survivor
Регистрация:
26.01.2009
GoHa.Ru II Степени Разбойник
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
восстановление прочности из шопа - абсолютно дисбалансный итем
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
Сообщение от Bullen:
восстановление прочности из шопа - абсолютно дисбалансный итем
ну как, возможно. Но он стоит 3 TP, а на аккаунте накапливается 5 TP (аля монеты руру в АА).

※ Гоховский сервер в Discord. Вступай! Подписывайся на канал с новостями - автоматический постинг на ваш сервер!

Настройка стрима - гайды, статьи и руководства
※ Нужна помощь по настройке трансляции? Вам сюда!
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
Патч от 28 января


1. Изменения для обладателей бонусов с токена.
- Торговать между собой могут только те игроки, которые имею бонус с токена.
- В течение действия бонусов с токена (30 дней), вы можете совершить до 30 торговых операций.
- Не зависимо от количества переданных вещей, 1 сделка будет считаться как 1 торговая операция.
- Серебро не передается.

2. Все игроки получают итем "Stat Reset" (сбор характеристик).
- После профилактики данный предмет можно получить в игровой NEXON-почте.
- "Stat Reset" можно забрать с почты до 11 февраля 2016 года.

3. Изменено начисление опыта в группе;

1) Общий бонус к опыту в группе.
- 2 игрока (180%)
- 3 игрока (220%)
- 4 игрока (280%)
- 5 игроков (350%)

- Бонус "Unique Class" (бонус за уникальный классс) также будет применяться к группе.
- Если в группе 3 разных класса, то будет действовать бонус +10% к опыту.
- Если в группе 3 разных класса, то будет действовать бонус +50% к опыту.

Пример:
(Archer, Warrior, Cleric, Wizard) - группа из 4 разных классов.

2) Изменения в автоматическом подборе группы
- Бонус за уникальный класс не будет применяться к той группе, которая создана с помощью автоматического подбора.
- Группы, созданные с помощью системы автоматического подбора для прохождения подземелий в составе 5 игроков, будут получать бонус в 600% к опыту
- Если другие игроки покинули группу, то бонусу к опыту будет 120%
- Подобный 600% бонус к опыту будет доступен каждому игроку 1 раз день.
* Однако, бонус действует, если группы равномерно распределены.

4. Изменения в гильдийной системе
- Основание гильдии стоит 1,000,000 серебра (было 9,000,000)
- Гильдийная башня стоит 100,000 серебра (Гильдийная башня будет стоять 7 дней).
- Во время войны вы можете расформировать гильдию.

6. Была добавлена компенсация для предмета "Cube"
-(플람미두스Plamidus Cube, Ritheris Cube.

7. Изменения в монстрах для следующий территорий:
- В Myrtiki Farm увеличено количество монстров.
- В Cranto Coast увеличено количество монстров.

8. Добавлен новое подземелье "Blue Fortress" (240 уровень)
- Подземелье доступно в Inner Enceinte District.

9. Опыт с боссов увеличен для всех миссий (включая The Catacombs)

10. Монстры класса лучник и маг получили уменьшение в 25% урона с дальней атаки/магической атаки.

11. Изменения в альфа версии Team Battle League
- Рейтинг обновляется каждый понедельник в 00:00 по корейскому времени.
- Battle Leagues 'EXP Cards' (карты на опыт) можно купить в специально магазине лиги 1 раз в день.
- Изменен интерфейс Team Battle League.
- The Battle League NPC & статя переместили ко входу в Fedimian.
- Теперь показывается иконка класса того игрока, за которым идет наблюдение в режиме зрителя.
- Исправлена проблема, когда неверно отображался уровень зрителей.
- Исправлено отображение иконки ранга.
- Исправлен баг с "Warp to Quest floating".
- Теперь доступны для использования всевозможные зелья.
- Список других фиксов:
Companions not fighting back has been fixed.
Using fragments was impossible.
Turning properties ON/OFF not working has been fixed.
Pain Barrier not preventing Gust's knock-back effect.
Being unable to mount companion if it died in the first round.
Being killed under a Catapult charge skill causing an abnormal animation upon death.
Being unable to pick-up Rocks ( Quarrel Shooter ).
Carve Ausrine skill not working at all.
Invincibility status lasting longer than normal.
Keel Hauling Skill not working.
Wearing a shield didn't increase block rate of the player.


12. В игровой магазин был добавлен набор из 20 свитков зачарования.

5. Class-Specific Balancing will be documented below!

[Archer]
- Twin Arrow Skill has been changed and now has an Overheat of 5, The cooldown has also been reduced from 20s to 7s.

[Quarrel Shooter]
- Running shot is now available for all weapon stances.
- Attribute - Rapid Fire: Critical Chance (Circle 1) Has been added.

[Ranger]
- High Anchoring Skill cooldown is reduced from 20s to 15s.
- Critical Shot Skill damage increased from 101.5 + 20 per skill level to 131.5 + 29.2 per skill level.
- Time-Bomb Skill cooldown is reduced from 43s to 10s.
- Barrage now can be used up to 3 times before cooldown applies.
- Steady Aim Skill has been revamped and now does the following:
- Steady Aim cooldown changed from 65s to 25s
- Increases skill damage by 3% per skill level.
- Decreases SP cost of skills by 10% + 1% per skill level.
- Lasts for 10s + 1s per skill level.
- Attribute - High Anchoring: Critical Chance (Circle 1) Has been added.

[Wugushi]
- Needle Blow Skill damage increased from 194.2 + 40.9 per skill level to 254.2 + 56.9 per skill level.
- Needle Blow cooldown Reduced from 25s to 20s.
- Needle Blow poison damage frequency changed from 0.8s to 0.5s.
- Wugong Gu Skill will be affected by physical damage, Damage Increased from 252.8 + 73.9 per skill level to 302.8 + 88.9 per skill level.
- Needle Blow, Wugong Gu Skills poison duration has been reduced.
- Wugong Gu cooldown reduced from 30s to 25s.
- Wugong Gu Skill will be changed so that the poison-over-time damage is the same as the initial tick of other poison damage skills.
- Throw Gu Pot damage changed from 204.2 + 41.8 per skill level to 414.2 + 91.8 per skill level.
- Throw Gu Pot Skill hitbox increased.
- Throw Gu Pot Skill has been changed to a Throwing Skill.
- Jincan Gu damage changed from 393.7 + 85.1 per skill level to 593.7 + 145.1 per skill level.

[Scout]
- Flare Shot Skill damage will be increased from 90% attack and 0 damage to 90% attack and 152.1 + 34 per skill level.

[Fletcher]
- All skills Have had SP Costs Reduced, Skill damage has also been increased.
- Broadhead Arrow SP Consumption Reduced from 28 + 4.7 per skill level to 22 + 4 per skill level.
- Broadhead damage changed from 364.2 + 96.8 per skill level to 470.2 + 113.8 per skill level.
- Bodkin Point sp cost changed from 31 + 4.9 per skill level to 25 + 4.2 per skill level.
- Bodkin Point damage changed from 434.2 + 99.8 per skill level to 564.2 + 121.8 per skill level.
- Barbed Arrow sp cost changed from 31 + 4.9 per skill level to 25 + 4.2 per skill level.
- Barbed Arrow damage changed from 434.2 + 112.8 per skill level to 582.2 + 119.8 per skill level.
- Crossfire sp cost changed from 33 + 5.2 per skill level to 27.5 + 4.5 per skill level.
- Crossfire damage changed from 324.2 + 91.8 per skill level to 474.2 + 111.8 per skill level.
- Magic Arrow sp cost changed from 35 + 5.3 per skill level to 30 + 4.6 per skill level.
- Magic Arrow damage changed from 100% attack and 0 damage to 100% attack and 320 + 91 per skill level.
- Singijeon sp cost changed from 37 + 5.7 per skill level to 0 + 5 per skill level.
- Singijeon damage changed from 100% attack and 795 + 213 per skill level to 200% attack and 1395 + 314 per skill level.
- CrossFire Skill hitbox has increased.

[Cannoneer]
- All skills after-cast delay is reduced. Skill damage has also been increased.
- Cannon Shot cooldown changed from 10s to 5s
- Cannon Shot damage changed from 100% attack and 1447 + 363.43 per skill level to 150% attack and 1847 + 363.43 per skill level.
- Shoot Down cooldown changed from 10s to 5s.
- Shoot Down damage changed from 100% attack and 1553 + 390.37 per skill level to 150% attack and 1853 + 390.37 per skill level.
- Siege Burst damage changed from 100% attack and 1859.36 + 359.12 per skill level to 150% attack and 2159.36 + 359.12 per skill level.
- Cannon Blast damage changed from 100% attack and 2232 + 450.38 per skill level to 300% attack and 2832 + 470.38 per skill level.
- Cannoneer Damage will increase even further based upon ATK of the Cannon.

[Hunter]
- Coursing Skill will now render the target unable to move.
- Coursing, Retrieve Skills during their use, the companion will constantly 'bite' the target dealing some damage.
-
- Snatching Skill will now cause also cause a bleeding effect to the target.
- Coursing Now deals 132.2 + 30.2 Damage per skill level.
- Snatching now deals 143.5 + 32 Damage per skill level.
- Retrieve now deals 209.6 + 65.2 Damage per skill level.
- Rush Dog Skill damage has been increased from 100% attack and 343.56 + 57.24 damage per skill level to 150% attack and 453.56 + 89.24 per skill level.
- Attribute - Coursing: Enhance (Circle 1) Has been added.
- Attribute - Snatching: Enhance (Circle 1) Has been added.
- Attribute - Rush Dog: Enhance (Circle 1) Has been added.
- Attribute - Retrieve: Enhance (Circle 2) Has been added.
- Rush Dog, Snatching, Retrieve Skills will be changed to activate relative to the characters direction.

[Sapper]
- Attribute - Claymore: Aerial-Type (Circle 1) Has been added.
- Attribute - Detonate Trap: Aerial-Type (Circle 1) Has been added.

[Rogue]
- Capture Skill cooldown has been reduced from 5 minutes to 3 minutes.

[Musketeer]
- Damage of All skills will be increased.
- Covering Fire damage changed from 100% attack and 230 + 38.32 per skill level to 150% attack and 430 + 108.32 per skill level.
- Head Shot damage changed from 150% attack and 1629 + 401.23 per skill level to 300% attack and 2229 + 431.23 per skill level.
- Snipe damage changed from 200% attack and 2293 + 601.2 per skill level to 400% attack and 3193 + 701.2 per skill level.
- Penetration Shot damage changed from 100% attack and 789 + 200.13 per skill level to 150% attack and 1189 + 200.13 per skill level.
- Butt Stroke damage changed from 781 + 213.23 per skill level to 881 + 213.23 per skill level.
- Bayonet Thrust damage changed from 894.1 + 245.9 per skill level to 994.1 + 245.9 per skill level.
- Attribute - Headshot: Stun (Circle 1) has been added.
- Attribute - Snipe: Stun (Circle 1) has been added.

[Cataphract]
- Impaler Skill cooldown has been reduced from 50s to 40s.
- Earth Wave Skill cooldown has been reduced 17s to 12s.
- Steed Charge Skill cooldown has been reduced 13s to 8s.
- Doom Spike Skill cooldown reduced 25s to 20s.
- Rush Skill cooldown has been reduced 50s to 40s.

[Fencer]
- Attaque Composee Skill SP Consumption reduced from 42 sp to 35 sp.
- Flanconnae Skill SP Consumption reduced 36 sp to 30 sp.

[Corsair]
- Pistol Shot being affected by the main-hand weapon damage has been corrected.

[Dragoon]
- Dragontooth Skill cooldown reduced 25s to 20s, Skill damage has also increased from 287.33 + 34.71 per skill level to 337.33 + 39.71 per skill level.
- Serpentine Skill cooldown reduced 27s to 22s, Skill damage has also increased from 329.12 + 39.34 per skill level to 439.12 + 48.34 per skill level.
- Gae-Bolg Skill cooldown reduced 35s to 30s, Skill damage has also increased from 1523.29 + 237.23 per skill level to 2223.29 + 397.23 per skill level.
- Dragon Soar Skill cooldown reduced 24s to 20s, Skill damage has also increased from 215.43 + 57.33 per skill level to 385.43 + 77.33 per skill level.

[Cryomancer]
- Ice Pike Cooldown Reduced from 25s to 20s.
- Gust will no longer knock-back stationary monsters.
- Ice Blast Skill trigger range has been increased.
- Ice Wall will now damage nearby enemies upon its creation ( 102.2 + 35 per skill level).

[Psychokino]
- Psychic Pressure Cooldown Reduced from 30s to 25s, Damage has been increased from 130.8 + 39.36 per skill level to 160.8 + 52.36 per skill level, SP Consumption is also reduced Psychic Pressure sp cost changed from (variable) to 1% per second.
- Telekineses Cooldown Reduced from 40s to 30s, Skill Damage has also been increased from 172.08 + 47.04 per skill level to 160.8 + 57.04 per skill level.
- Magnetic Force Cooldown Reduced from 40s to 25s, Skill Damage has also been increased from 303.48 + 77.16 per skill level to 433.48 + 107.16 per skill level.
- Gravity Pole Cooldown Reduced from 45s to 30s, Damage has now been added to the skill ( 452.01 + 121 per skill level ), SP Consumption is also reduced.
- Raise Cooldown Reduced from 60s to 50s.

[Necromancer]
- Flesh Cannon Skill Cooldown reduced from 30s to 20s, Skill damage has also increased 354 + 103 per skill level to 524 + 143.3 per skill level.
- Flesh Cannon Skill Damage is applied faster, The skill effect range has been increased.
- Flesh Hoop Skill Cooldown reduced from 35s to 25s, Skill damage has also increased from 312.3 + 93 per skill level to 512.3 + 123.4 per skill level.

[Alchemist]
- Combustion Skill is changed so as to be not applicable to drop items of other characters.

[Dievdirbys]
- Carve World Tree will no longer apply a permanent silence debuff to enemies.
- Carve Laima's effects have been changed to also apply to aerial monsters.

[Kabbalist]
- When a monster leveled down, the experience and drop rate being wrongfully being decreased as a result will be corrected.

[Warlock]
- Dark Surge having an incorrect hit counter has been corrected.

[Monk]
Energy Blast will receive the following changes:
- Damage interval is applied faster from every 0.5s to every 0.3s.
- Damage proportion will increase as a result of faster intervals.
- SP Consumption of the skill will be changed from 6% - 0.2% per skill level to 30sp flat per second.
- The 'hitbox' for the skill has increased.

[Oracle]
- Oracle's Death Penalty is now a RANK 1 Debuff.

[Linker]
- Hangman's Knot not correctly pulling enemies together has been fixed.

[Falconer]
- Fixed the issue where Circling didn't apply to aerial enemies.

[The following skills now use secondary weapon attack power for damage calculations]
-Pistol Shot
-Backstab
-Concentrated Fire
-Caracole
-Limacon
-Retreat Shot
-Cannon Shot
-Shoot Down
-Siege Burst
-Cannon Blast


1. Unable to register recipes when right clicking them in the Adventure Journal.

2. Preventing the ability to set multiple functions to one key when assigning keyboard buttons.

3. Quest Fixes
- 'The Night star in the Night' Quest boss no longer drops trash items.
- Runecaster, Featherfoot, Krivis Masters Illustrations have been updated.
- 'Activating Obelisk(1)' Quest not delivering the torn diary after completion has been corrected.
- Daily Quest Monster Hunt difficulty reduced not being applied has been corrected.
- The quest reward & items 'Beyo Boots Laces', 'Beyo Boots' have been deleted from the game. (TN:These shoes gave +1 Movement Speed)

4. Inventory Corrections
- Phenomenon where Equipment changing causing the gear to spill into other item categories will be fixed.
- Opening the inventory should no longer cause heavy frame-rate drops on the client.

5. when wearing Watering Can or Vuvuzela, magic attack being wrongfully raised has been fixed.

6. Fixed problem where hitting ALT key would cause the chat-box to vanish when writing a message to the party.

7. Chat vanishing when changing locations will be fixed.

8. Liking Characters who are dead will no longer cause them to abnormally revive.

9. The Poison Spores in the Catacombs having abnormal HP will be corrected.

10. Other Characters HP/SP bars appearing incorrectly will be fixed.

11. Fixed Joypad input not working whilst under the effect of Transformation skill.

12. Allemeth Forest map has had the channel capacity increased.

13. Hair Accessories Hidden features have been added.

14. Fixed issue with Cubes not being registered when picked up.

15. Having many titles caused the UI to spill, has been changed so that it moves the other UI bits.

16. World Bosses abnormally gaining back health has been fixed.

※ Гоховский сервер в Discord. Вступай! Подписывайся на канал с новостями - автоматический постинг на ваш сервер!

Настройка стрима - гайды, статьи и руководства
※ Нужна помощь по настройке трансляции? Вам сюда!
Последний раз редактировалось Chimera-Syber; 28.02.2016 в 00:56.
Аватар для Nab_renamed_657677_22022021
Старожил
Регистрация:
03.03.2009
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
Сообщение от Chimera-Syber:
- Торговать между собой могут только те игроки, которые имею бонус с токена.
- В течение действия бонусов с токена (30 дней), вы можете совершить до 30 торговых операций.
- Не зависимо от количества переданных вещей, 1 сделка будет считаться как 1 торговая операция.


Чем больше такого идиотизма, тем меньше мне хочется играть в эту игру...
Аватар для valerkyn
Гуру
Регистрация:
22.10.2015
GoHa.Ru I Степени
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
Если дела к выходу евро будут без изменений, то мы не увидим ни одного сворда в игре. Все жутко вайнились из-за свордов, а получается, что это самый луз класс в игре, более того, который слишком зависим от пинга. Ну и самое смешное, что сворд является единственным персонажем со всеми, непонятно почему, любимым нонтаргет. К тому же в данжиках сворд больше похож на обузу или так... затычкой в пати для прилива экспы, пати свордов будет проходить данж в два раза дольше, чем пара клерик - линко-пиро.

Сорян, навеяно ночными походами в данжики и арены )

(пс) ну хоть утерли тому фрику который вечно заходил сюда поторолить типо ТОСвордмэн, и гнал про автоатаки, видать на ютубике дальше 50 лвла решил не смотреть.

(ппс) на евро буду качать мушкетера, хотя сорколинкер тоже тема или все же монк переходящий в чумного
Аватар для Stuart
Писaтель
Регистрация:
11.11.2012
Зомби мутанта
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
зато сворды (какие именно - хз, но явно дефовые/танковые) хорошо стоят под пачкой/боссом
Аватар для nowas
Гигант мысли
Регистрация:
22.11.2012
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
Сообщение от valerkyn:
Если дела к выходу евро будут без изменений, то мы не увидим ни одного сворда в игре
а можно как-то поподробнее ? ты свордопроизводным играешь ...какой билд ..каие билды вссасывают или ваще все ? как там жирные пелта-роделеро выглядят ? вообщем побольше инфы интересно узнать ...взгляд изнутри так сказать ...по видео нифига не понятно
Аватар для TopUpdate_renamed_1212317_07042023
Гигант мысли
Регистрация:
08.08.2015
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
Ну вообще на iCBT2 мечники были в пве плане были довольно сильные, но их уже на корейском релизе спустили с небес.
Вообще на стримах icbt2 видел как Барб с двух картар строков убивал боссов, которых я арчером или визом пилил по минут 5. А уже на корейском релизе барбу надо было ударов 6-8 чтобы слить боссов.
А вообще конечно там надо смотреть ведь и у тех же визов есть довольно отстойные ветки для пве. Зато в пвп они сильные, к примеру криомансер.
Аватар для valerkyn
Гуру
Регистрация:
22.10.2015
GoHa.Ru I Степени
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
Сообщение от nowas:
а можно как-то поподробнее ? ты свордопроизводным играешь ...какой билд ..каие билды вссасывают или ваще все ? как там жирные пелта-роделеро выглядят ? вообщем побольше инфы интересно узнать ...взгляд изнутри так сказать ...по видео нифига не понятно
К сожалению все мечники сильно влетают от всех классов в плане как пвп, так и пве. Про пвп арену я думаю все ясно, свордов расстреливают, морозят, сжигают, контролят, как мясо, добежать до спота противников большое счастье, ударить кого так вообще праздник сравни новому году, если ты остался один на один с классом не свордопроизводящим то ты проиграл, нужно отметить, что в топ 50 арены нет ни одного сворда!! Дальше лучше, а именно пве, ты сворд и у тебя в пачке нет линкера, все плохо, ты тут не нужен, если ты в пачке с луками, ты уссышься бегать за мобами которые всегда будут агриться на лучников так как у тех урон намного выше чем у тебя, маги и сами все сделают без твоей помощи (особенно если это элементалист), НО у тебя есть в пачке линкер, к сожалению ты тут тоже не нужен вместо тебя возьмут настоящего дд, а не полутанка полу хз кто, остается быть танком полностью, но забудь про демаг, так как иначе ты не вытянешь, а если ты не будешь танчить то тебе в пачке нечего делать, считай, что ты бегаешь просто с ребятами которые что-то делают, а ты смотришь и диву даешься. Скажешь, а как себя чувствует пачка милишников с хилом, это просто часы убитого времени в данже, ну мажут они!! так как какой то "гений" придумал систему нонтаргет. Грустно конечно это, очень надеюсь на буст, но я даже не представляю, как бустить ? Вернуть, как было раньше у корсара, удара удар удар .... возможно
1 пользователь оценил это сообщение: Показать
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
Патч от 4 февраля


[Hoplite]
  • Stabbing cool-down has been reduced from 40 seconds to 20 seconds.

[Rodelero]
  • Slithering: Enhance has been moved to circle 3.
  • Shield Bash will be changed to Strike Property.

[Dragoon]
  • Gae-Bulg : When hit by physical attacks, Receive 15 % more damage, applies on the 2nd hit.
  • Gae-Bulg : Debuff skill duration is now calculated to be: [5 seconds + 0.5 * Skill Level] Seconds.

[Cryomancer]

The Freezing Duration for the following skills have been halved: ( NOTICE: THIS ONLY APPLIES TO BATTLE LEAGUE! )
  • Ice Wall
  • Ice Pike
  • Ice Bolt
  • Frost Pillar

[Thaumaturge]
  • Size Enlarge: Movement Speed, Shrink: Speed Increase attributes now ONLY apply to monsters.

[Wugushi]
  • A change has been made so that it's no longer possible to resist Wugushi's Poisoning effects.
  • Wugong Gu: Enhance attribute not applying increased damage on the poison has been fixed.

[Fletcher]
  • Crossfire : Enhance will affect the explosion damage by the skill [Crossfire]

[Bokor]
  • Attack speed of zombies will be increased.
  • AOE Defense Ratio of Zombies & Wheelchair Zombies will increase to 2.
  • AOE Defense Ratio of Large Zombies will Increase to 3.


[Peltasta]
  • Butterfly Skill damage has been corrected, The problem where the damage of the skill was being reduced in proportion to the the total number of hits has now been resolved.

[Sorcerer]
  • Cards have been removed from the Grimoire sockets.(This requires you to re-equip it from your inventory)
  • If you do not have the card when using the skill Evocation , The phenomenon where the bats remained alive will be changed.
  • Fixed a problem where after Using Joint Penalty before casting Evocation, it was receiving a damage penalty.
  • Fixed the problem where you could not drag enhanced cards to your inventory.
  • When waking up after previously casting Salamion, Summoning caused a Salamion to appear.
  • Fixed the issue where after removing an attached card when using the Grimoire, Evocation's Summoned Servants were duplicating.
  • Summoned pets will no longer consume heal tiles if they have full HP.
  • Summon Familiar injuring pets if they collide will be corrected.
  • It's no longer possible to change the card that matches the one attached to the card slot.
  • Fixed problem where the Strength of monsters equipped in a players Grimoire was higher than what was being displayed. The maximum strength of the monster stats are equipped with Grimoire did not change, The numbers displaying incorrectly on the UI will be fixed, however.
  • Fixed bug where sometimes your Summon Salamion would steal the name from your pet.
  • Fixed problem during the summoning State where if you used the skill [Isa] the summon would fail to summon.

[Scout]
  • FluFlu - Fixed a problem where fear wasn't applying, even when monsters lingered around the target area.

[Cleric]
  • When Re-entering Safety-Zone before the effect had ended, fixed the instance where re-entry reduced the amount of hits you could prevent.
  • If affected by the Lachrymator debuff whilst under the effects of the skill [Fade] , you will no longer abnormally retain the [Fade] skill effect if the duration of [Fade] ends

[Priest]
  • If you received additional damage under the effect of revive, a problem hass been fixed where Revive didn't correctly resurrect the target if they died.

[Pardoner]
  • Buy Spell Shop, Fixed the problem where purchasing a spell and moving to another map caused the buffs to disappear if you happen to receive those buffs again.

[Plague Doctor]
  • Healing Factor will no longer cause your HP/SP Regen to be 0
.


1. Были произведены некоторые изменения в системе автоматического поиска группы. Изначально поиск будет осуществлятся среди игроков близкого к вам уровня. Если через 5 минут группа не будет найдена, то поиск будет осуществляться среди игроков, которые несколько выше вас по уровню. К примеру, уровень вашего персонажа 100, в течение 5 минут ожидания поиск будет идти среди игроков 119 уровня (диапазон поиска - 20 уровней).
[Текущая миссия]
Поиск в пределах 20 уровней.

[Tenet Chapel]
Очередь до 5 минут - поиск в пределах 20 уровней.
Очередь после 5 минут - поиск в пределах 40 уровней.

[Другие подземелья]
Очередь до 5 минут - поиск в пределах 20 уровней.
Очередь после 5 минут - поиск в пределах 30 уровней.
2. Квесты
  • Исправлена проблема, когда монстры "Corrupted Pyran" не засчитывались в счетчике задач ежедневного квеста
  • Монстры с долгим респауном включены в ежедневные квесты
  • Групповые квесты сбрасываются в 6:00 AM
  • Теперь можно отключить кат-сцены при разговоре с NPC
  • Исправлен эффект при использовании квестовых предметов (клавиша V)

3. Гильдии
  • Теперь нельзя расформировать гильдию в течение войны
  • Война между гильдиями после ее объявления будет длиться 1 неделю
  • Война начинается через 1 час после объявления
  • В интерфейс гильдии были добавлены пункты "Enemy Guild Name" (Название вражеской гильдии) и "Remaining Duration" (Оставшееся время войны)
  • Через 1 час после начала, войну между гильдии можно будет отменить
  • Если ваша гильдийная башня была уничтожена, то новую можно будет поставить только через 24 часа
  • Будет показываться системное сообщение о начале войны, о конце войны и об уничтожении гильдийской башни
  • Были исправлены некоторые недочеты в интерфейсе гильдии

4. Боссы
  • У боссов Mirtis и Rexipher был поднят уровень с 265 до 275. Кроме того, им были добавлены новые способности
  • Босс Marnox (уровень 280) получит новую способность (KR Boss Name : 마군주 마르녹스)

5. Улучшения чата
  • Личный чат и чат группы получили возможность вызова всплывающего окна для них
  • Исправлена проблема с исчезновением чата при смене карты
  • Функция клавиши "TAB" была изменена на "SHIFT + TAB"

6. Другие изменения
  • [Предметы] У Wildling Bane исправлена ошибка с прочностью
  • [Предметы] У Laidake изменен параметр прочности
  • При смерти не уменьшается параметр прочности
  • Теперь появляется сообщение при достижении максимума в передаче вещей с помощью функции торговли
  • Исправлены ошибки с отображением некоторых предметов
  • Теперь при смерти показывается имя монстра, обозначенного как цель
  • Исправлена проблема, при которой при нажатии некоторых клавиш исчезал интерфейс
  • Исправлена проблема, при которой невозможно было поговорить с NPC из-за зомби или питомцев
  • Исправлена проблема с типом атаки "Pierce"
  • Исправлена проблема, при которой при отсутствии противника в карточной дуэли на экране появлось сообщение "-1 wins"
  • У монстров убрана способность "Magnetic Force"

7. Добавлены новые стили волос
  • Male : Olympic Wave / Noble Ponytail
  • Female : Firm-cut Short/ Long Noble

8. Добавлен "Fixed-Term Package" в игровой магазин.
  • Данный пакет можно купить в течение 50 дней (50,000 Nexon Cash)
  • Пакет содержит
    1. 500 TP
    2. 10 Свитков зачарования
    3. Головной убор "Popolion Doll" (Можно продать/Потенциал: 5)
    4. 150 TP (как подарок)
    5. TOS Mouse Pad
    6. TOS Puzzle 1,000PCS
    7. TOS OST
    8. TOS Artbook

※ Гоховский сервер в Discord. Вступай! Подписывайся на канал с новостями - автоматический постинг на ваш сервер!

Настройка стрима - гайды, статьи и руководства
※ Нужна помощь по настройке трансляции? Вам сюда!
Последний раз редактировалось Chimera-Syber; 09.03.2016 в 18:21.
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
11/02/2016 - Patch Notes

[Skill Balance Changes]

1. [ Cleric ] "Safety Zone: Block Count Increase" Attribute has been added.
- Learning Prerequisites : Cleric Circle 2 or Higher.
- Attribute Maximum Level: 20

2. [ Wizard ] When using [Reflect Shield], The number of reflections not being counted properly has been corrected.

3. [ Krivis ] - The [Divine Stigma] Skill has been changed so that it cannot be resisted.


[ Event ]

1. The 'Refresh' Event has ended.
- Cube Rewards have been changed back to 1 drop from 2.
- The additional experience gained from monsters for PC-Bang players has returned to normal rates. (60% > 30%)
- The bonus experience gained from monsters has returned to normal rates. (30% > 0%)

※ Гоховский сервер в Discord. Вступай! Подписывайся на канал с новостями - автоматический постинг на ваш сервер!

Настройка стрима - гайды, статьи и руководства
※ Нужна помощь по настройке трансляции? Вам сюда!
Re: Патчноуты (iCBT 2 и KR) - общая тема
Главный патчноут за сегодня - новая волна банов. Мой акк снова забанили)

※ Гоховский сервер в Discord. Вступай! Подписывайся на канал с новостями - автоматический постинг на ваш сервер!

Настройка стрима - гайды, статьи и руководства
※ Нужна помощь по настройке трансляции? Вам сюда!
Ваши права в разделе