Для входа на форум нажмите здесь
Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Автор темы: Nature_renamed_562435_14022021
Дата создания: 25.10.2015 08:52
Старый 25.10.2015, 08:52
#1
Аватар для Nature_renamed_562435_14022021
Предводитель
Регистрация
04.04.2007
Чемпион
Награжден за: За победу в 2х конкурсах на GoHa.Ru Зомби мутанта
Награжден за: гЫх! Признанный автор
Награжден за: Ведение и создание стартовых гайдов по Warhammer Online Просветитель
Награжден за: За помощь форуму и посетителям раздела Warhammer Online
Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Компания Cloud Imperium Games Corporation сообщила, что вышел альфа-патч 1.3 для многопользовательского космосимулятора Star Citizen. Обновлена летная модель. Зона Area 18 в ArcCorp получила расширение.

Появилась область Galleria (она находится в стадии строительства, но ее уже можно исследовать). Изменился социальный интерфейс и добавлены новые эмоции. Также в ArcCorp теперь стоят багги Greycat, которыми можно управлять в пределах локации (их можно даже разбить).

Введены некоторые изменения баланса, касающиеся здоровья большинства кораблей и количества наносимого урона различными видами вооружений. В игру добавлено оружие Behring Combine Ballistic Cannon (Size 4).

Анимация персонажей была обновлена. Повреждения от 20mm баллистических патронов снижены на 3, но зато на 20 увеличен урон от 60mm баллистических патронов. Полный список изменений альфа-патч 1.3 для Star Citizen можно найти во втором сообщении.


(c) GoHa.Ru
Старый 25.10.2015, 08:52
#2
Аватар для Nature_renamed_562435_14022021
Предводитель
Регистрация
04.04.2007
Чемпион
Награжден за: За победу в 2х конкурсах на GoHa.Ru Зомби мутанта
Награжден за: гЫх! Признанный автор
Награжден за: Ведение и создание стартовых гайдов по Warhammer Online Просветитель
Награжден за: За помощь форуму и посетителям раздела Warhammer Online
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Hangar Module


Additions:


Environment
  • The Greycat Buggy has received an appearance, animation and handling overhaul.
  • The fish tank in all current Hangars has received appearance updates.
  • The elevator to Area 18 will now show all available instances of ArcCorp, how many people are present in each one, and how many people from your contact list are present.
  • There is now a “Loadout Selector” located in all player hangar’s that will allow players to select what load out they will move around the Hangar and ArcCorp with.
    • This replaces the random loadout functionality that could be cycled through on “F6”.
    • Aeroview – Loadout Selector is in the main hangar, against the wall behind you and to the right side as you spawn.
    • Selfland – Loadout Selector is to the platform to the right of your character when you spawn, next to the Electronic Access pod.
    • VFG Industrial – Loadout Selector is to the left of your characters when they spawn, across from the elevator to the overlook.
    • Revel & York – Loadout Selector is to the left of your characters when they spawn, next to the Holotable.
Balance/Tweaks:


Environment
  • The Selfland Hangar is in the process of receiving a full relighting pass to improve the overall look and atmosphere.

User Interface
  • The old default function of “F11” (maximize HUD) no longer has a function in game and has been removed.
  • “F6” key no longer provides in-game characters with a random loadout in the Hangar.
  • Camera free look can now be activated by “Shift+G”.
  • “Ctrl+F” is now the hotkey to disembark a ship.
    • This applies to all game-modes.
Fixes:


Ships
  • Fixed an issue where characters would not be properly aligned in the Retaliator when attempting to sit in the Retaliator pilot chair.
  • Fixed an issue where characters would appear outside of the Gladiator when attempting to sit down in the Gladiator pilot chair.
  • Fixed an issue where the pilot of a Vanduul Scythe would experience unusual camera shaking when looking around in-game.

Environment
  • Fixed an issue where the Revel & York hangar doors would sometimes snap back open without animation if repeatedly triggered.
  • Fixed several texture conflict issues in the Selfland Hangar.
  • Fixed an issue where character hands would appear to be broken when driving the Greycat buggy.

User Interface
  • Fixed an issue where client framerate would drop when the cursor hovered over scrolling text.
  • Fixed an issue where rapidly switching between different sections in the game menu would sometimes lock out access to device cycling.
Arena Commander Module:


Additions:


Gameplay
  • The groundwork for Interior physics grids has gone live!
    • The Avenger, 300 series, Auroras (all Variants) and Non-Racer Mustangs will allow you to exit your seat while in flight as a result.
    • However because the full mechanics are not yet in place, your character may clip out of your ship or be in zero-G while on the ship.

Components
  • The Behring C-788 Ballistic Cannon has been added to the game.
    • This gun uses a S4 mount and fires at 2.2 shots per second.
  • Size 4 fixed mounts that can replace the Hornet and Cutlass Turrets have been added to accommodate the Ballistic Cannon.
    • The Size 4 fixed mount replaces the existing gimbal turret.
  • Apocalypse Arms WarSeries SZ4 Mass Driver has been added to the game on Voyager Direct.
    • This gun uses a S2 mount and fires at 0.7 shots per second.
Balance/Tweaks:


Gameplay
  • Missile explosions and impact have received minor adjustments to improve both look and feel.
  • Increased the health of all ships.
  • Increased overall shield strength of all ships to reduce alpha damage and bring up survival.
  • Missile damage has been increased slightly to keep pace with health and improve effectiveness.
  • Missile lock time has been adjusted.
  • Energy weapon velocities have been increased across the board to be faster then ballistics.
    • Damage of energy weapons has been reduced slightly to compensate.
    • Our philosophy here is that as energy weapons do no damage until shields are down, it takes more hits by energy weapons to do real damage and accuracy is thus more important.
  • Ballistic weapons have received a corresponding buff to their potential range so that they can potentially hit targets that are farther away.
  • Shield penetration for Ballistic weapons reduced from 70% to 60%.
  • Overall missile tracking has been decreased slightly.

Components
  • Plasma bolt range decreased by 30% for the Vanduul “Wrath” Plasma Cannon.
  • Neutron bolt speed increased by 20% for the Vanduul “War” Neutron Cannon.
  • The effectiveness of the chaff countermeasure has been increased.
  • Reduced the power plant of the F7C-M Super Hornet by 25% to make the selection and use of weapons with high power drain more meaningful.
  • The “Wrath” Plasma cannon has had damage increased, heat pool increased and coolant increased.
  • Reduced rate of fire for the Tarantula GT-870.
  • Damage for 20mm ballistic ammo has been reduced by 3.
  • Damage for 60mm ballistic ammo has been increased by 20.

Ships
  • The Cutlass has received a minor tweak to its thruster gimbals to improve maneuverability.
  • The following ships and all variants have received an update to their shield meshes and animations to better align with their ship models.
    • Avenger, Gladius, Mustang, Cutlass, 300 Series, M50, Gladiator, Glaive.
  • Increased the power draw of the M50’s engine.
  • Decreased the strength of the M50’s power plant.
    • These two changes are to ensure that the choice of mounting a weapon with high power drain vs one with low power drain on the m50 will have a meaningful impact on performance and speed.
  • Interacting character animations have been updated for all flight-ready ships.
  • Rotational acceleration and boost have both been increased on the Cutlass.

Environment
  • The following ships and all variants have received tweaks to their thruster audio:
    • Avenger, Gladius, Hornet, 300 series, M50, Glaive, Scythe

User Interface
  • “Look Ahead” mode is now turned on by default. It can be toggled on and off by “Right-ALT+M”.
  • The Weapon Gimbal Lock is now on “Left-CTRL+G”.
Fixes:


Gameplay
  • Fixed an issue where players would not be removed Arena Commander for being idle unless all players in the match were idle.
  • Fixed an issue during the Tutorial – Chapter 3, where the missiles would sometimes not track the target correctly, particularly when firing all missiles simultaneously.
  • Fixed an issue where weapons fire could appear offset from the weapon muzzle, when the ship was firing while moving.
  • Fixed an issue where a ships target could be lost when increasing distance from target, despite target still being in sensor range.#

Components
  • Fixed an issue where projectiles fired from ship weapons would sometimes remain protruding out of the weapon they had been shot from or otherwise collide with the firing weapon, causing damage or display issues.
  • Fixed an issue where gimbaled thrusters were not always rotating visually.
  • The “War” Plasma Cannon for the Vanduul Scythe is now correctly designated by the in-game Hangar HUD as the “Wrath” Plasma Cannon.

Ships
  • Fixed an issue with one of the third-person camera views for the Aurora (all variations) where it would sometimes be clipped inside the hull of the ship.
  • There should no longer be a visible gap between the bottom of the rear door and the floor of the Cutlass (all variants).
  • Fixed an animation problem where character hands would sometimes clip through the turret controls for the Gladiator when sitting down.
  • Fixed an issue where the Vanduul Glaive would occasionally land with the front of the ship pointed upward.
  • Fixed an issue with the Vanduul Glaive, where the boost would not work due to it having no fuel.
  • The pilot seat for the Avenger is no longer missing textures.
  • Fixed an issue where the 300 series, Avenger and Hornet (all variations) would sometimes tilt backwards when landing.#
  • Fixed an issue where the Aurora LN was missing green paint on the side and upper intakes.
  • Fixed an issue where the Hornet engine audio, for both acceleration and boost, was sub-audible at most volumes.
  • The Vanduul Glaive name no longer appears as “@vehicle_NameVNCL_Scythe_Glaive” in Arena Commander, and instead shows the proper label.
  • The M50 no longer jerks erratically to the left or right when boosting.
  • Fixed an issue where the Mustang Beta could not enter landing mode.

Technical
  • Fixed a black screen that would occur when joining a Lobby while GIM services were down.
    • Added the ability for the Lobby to return an error if a client attempts to join while GIM is down.
  • Fixed an issue where clients would sometimes get stuck on a loading screen, if they are connecting to an instance that no longer exists.
  • Fixed an issue where pressing X to respawn in Arena Commander would sometimes cause the client to crash if the character died by colliding with an asteroid.
  • Fixed an issue where the client could black screen if the lobby service was not able to communicate with the instance manager.
  • Fixed one lobby issue where the player Host would see a different map and rule for a match in the UI then the players would.#
    • This would happen when a host created a game, left, and entered or created a new lobby.
  • Fixed an issue where players would complete a match, return to lobby, and be unable to ready-up for a new match.#
    • This was due to the players in the group remaining in a “in match” state in GIM.

User Interface
  • Fixed an issue where players would be unable to trigger respawn if they died while interacting with the HUD.
  • Missiles no longer have a graphical glitch where they retain a small portion of the firing ships interface.
  • The ship HUD will no longer sometimes detach from the helmet upon initial spawn or after colliding with an object.
  • The character helmet will no longer separate from the rest of the character due to inertia, causing issues with the ship HUD.
    h1. Social Module:
Additions:


Gameplay
  • ArcCorp, Area 18 is expanding.
    • The new Galleria area is currently under construction, but available for exploration.
  • New emotes have been added to the game.
    • /agree, /angry(1-3), /attention, /blah(1-2), /bored (2), /bow(1-6), /burp, /cheer(1-8), /chicken, /clap (5-7 are new), /come(1-4), /cry, /dance(1-6), /disagree(1-3), /failure, /flex(1-3), /flirt, /gasp(1-5), /gloat(1-4), /greet, /laugh(1-3), /point(1-4), /rude(1-3), /salute(1-2), /sit, /sleep, /smell(1-2), /threaten(1-2), /wait(1-2), /wave(1-2), /whistle(1-2)
  • Some new and existing emotes now include (temporary) audio dialog.
  • The maximum character capacity for Area 18 has been increased to 36.
    • The limit will expand up to 40, if you are attempting to join an instance with players from your contact list.
  • Fully functional Greycat Buggies have been added around ArcCorp.
  • The Greycat Buggies in ArcCorp can explode and be destroyed when they impact at high speed.
  • Both drivers and passengers of Greycat Buggies in ArcCorp can be killed if the buggy is destroyed due to high speed impact.
    • Killed characters will be revived by our highly-trained staff at the Area 18 Medical Unit.
  • Players will now be removed from Area 18 due to inactivity after 15 minutes.
    • An inactivity warning will be displayed 1 minute prior to removal.
  • Falling out of the terrain will now kill players, and revive them in the Area 18 Medical Unit.

Character
  • Character rigs and animations have all been updated.

User Interface
  • There is a new loading screen when taking the elevator from the Hangar to ArcCorp’s Area 18.
  • The chat UI has received a graphical overhaul.
    • New features for the chat interface include multiple tabs for conversation management, private conversations, and a contacts list that can be extended or retracted into the UI.
    • Owners of a private conversation can kick players from their conversations.
    • Chat setting buttons have been added to the chat interface, but are not currently active.
    • Contacts must still be added or removed via the Contacts List (Hotkey – “F11”).
  • Players can now both copy chat from the chat roll, and copy/paste into the chat UI.
  • Using the “Up” arrow key while the chat entry field is in focus will now display your previous message.
  • The new default hotkey for the contact list is now “F11”.
  • When using Augmented Reality, shop items will now have a blue highlight when targeted.
  • “Left-ALT+Space” key now enables use of the Mouse and locks the character in place, allowing use of buttons, tabs and other in-game functionality.
Balance/Tweaks:


Gameplay
  • /stand has been changed to /atease.

Environment
  • The G~Loc liquor cabinets have been updated to have bottles from in-universe brands.
  • There are new commercials scattered through the billboards and screens in ArcCorp.
  • The following shops in Area 18 have received updates to their facades and external appearance: Casaba Outlet, TDD Jobwell, Cubby Blast, AstroArmada.
  • Characters can no longer climb over the bar at G~Loc.

User Interface
  • Augmented Reality has received some minor adjustments to its animations and appearance.
  • Augmented Reality has been moved to the “F10” hotkey.
  • The “L” key no longer opens the contact list. The new default hotkey is “F11”.
  • Character names in Augmented Reality will now transition in and out of view based on range at a smoother, more gradual rate.
Fixes:


Environment
  • Several spelling errors on the “Shooting Range” sign in Cubby Blast have been fixed.
  • Fixed a number of texture conflicts and lighting bugs in ArcCorp.
  • The “Exit” sign in Cubby Blast has been fixed so it overall more visible and no longer disappears on low graphic settings.
  • A number of collision problems around ArcCorp have been fixed, around AstroArmada, G~Loc, Dumper’s Depot and the Medical Unit.
  • Fixed an issue with the incinerator fan behind Casaba having detail and graphical errors on low graphics settings.
  • Fixed an issue with some of the posters in G~Loc clipping through the wall.
  • Fixed several issues with the collision of the railings in the Area 18 Jobwell.
    • Characters should no longer pop through the railings by running against them.
    • The arms of characters should no longer clip through the railing.
  • Fixed an issue with one of the Medical Unit desks lacking collision.

Technical
  • Fixed an issue where clients would crash on entering ArcCorp if SLI was enabled.
  • Fixed an issue where players could end up in a phantom lobby after the original host departed, and never receive additional players.

User Interface
  • Entering an invalid command in chat will now display an error – “Command Invalid, type /help for list of valid commands.”
  • Using the up arrow while the chat entry field is in-focus will no longer take away focus.
  • Updated the advanced keybinding options and keyboard keymap image in the game menu to now show the Social Module features.
______________
Оригинал.


Старый 25.10.2015, 09:39
#3
Аватар для Vasiliy Lanov
Кораблетопитель
Регистрация
15.03.2012
Регистрация
Адрес
Игра
15.03.2012
Москва, Russia
Microsoft Word
GoHa.Ru - Старожил Признанный автор
Награжден за: За отличный гайд по Star Citizen
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Ща ворвутся парни из раздела E:D, в лице TopolM например, и попытаются включить вентилятор.
Старый 25.10.2015, 09:50
#4
Аватар для Zikis
Мастер
Регистрация
12.11.2010
Регистрация
Игра
12.11.2010
MTGa
Разбойник
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Мм, смарт на балконе...гоночки на смарте...понятно
Ааа, это наверное отдельный модуль такой "смарт на балконе", по цене смарта
Поехали
Старый 25.10.2015, 09:53
#5
Аватар для LCF_HeLL
Ук всего Дука
Регистрация
04.07.2013
GoHa.Ru III Степени Зомби мутанта
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Чем больше она разрабатывается, тем меньше космосима :/
Старый 25.10.2015, 11:15
#6
Аватар для Topol-M
Elite
Регистрация
23.07.2006
Регистрация
Игра
Гильдия
Инфо
23.07.2006
Elite: Dangerous
Empire
King
GoHa.Ru - 10 лет Космос
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Сообщение от Vasiliy Lanov:
Ща ворвутся парни из раздела E:D, в лице TopolM например, и попытаются включить вентилятор.
Ты сам произвел ритуал моего призыва жалкий смертный.

Сообщение от Soultaker:
В СС можно убить пилота, попав в него обзорку кокпита из тяжёлого кинетического оружия. Всем Илитистам сасаи. Сутки.

Цитата:
Донат во всем и везде в СС, а кто этого ещё не понял то поймет это после релиза. Наша корпа rds вложила более 10К $ и для того чтобы там тащить это очень скромные вложении хотя у нас со старта будет свой капитал, запомни все кто вложил много бабла получат на старте такой буст что хомякам которые купили игру просто за ними не угнаться никогда. В итоге они приползут раб силой к нам для обслуживания сартиров нашего капитала или для какой-то другой мелкой рабатенки, эта игра заточена изначально на донат, хотя все кто потратил по 45 $ тешут себя надеждой что все будет как в сказке.


Старый 25.10.2015, 11:21
#7
Аватар для Topol-M
Elite
Регистрация
23.07.2006
Регистрация
Игра
Гильдия
Инфо
23.07.2006
Elite: Dangerous
Empire
King
GoHa.Ru - 10 лет Космос
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Сообщение от LCF_HeLL:
Чем больше она разрабатывается, тем меньше космосима :/
Фи я думал дадут немного больше космоса в следующем дополнении..

Сообщение от Soultaker:
В СС можно убить пилота, попав в него обзорку кокпита из тяжёлого кинетического оружия. Всем Илитистам сасаи. Сутки.

Цитата:
Донат во всем и везде в СС, а кто этого ещё не понял то поймет это после релиза. Наша корпа rds вложила более 10К $ и для того чтобы там тащить это очень скромные вложении хотя у нас со старта будет свой капитал, запомни все кто вложил много бабла получат на старте такой буст что хомякам которые купили игру просто за ними не угнаться никогда. В итоге они приползут раб силой к нам для обслуживания сартиров нашего капитала или для какой-то другой мелкой рабатенки, эта игра заточена изначально на донат, хотя все кто потратил по 45 $ тешут себя надеждой что все будет как в сказке.


Старый 25.10.2015, 11:21
#8
Аватар для Maddevil
Забанен
Регистрация
25.01.2008
Регистрация
Игра
25.01.2008
D3/HotS/BF3/BF4
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Что может быть лучше, чем сырым октябрьским утром, зайти в тему SC на огонёк?
Старый 25.10.2015, 11:23
#9
Аватар для Topol-M
Elite
Регистрация
23.07.2006
Регистрация
Игра
Гильдия
Инфо
23.07.2006
Elite: Dangerous
Empire
King
GoHa.Ru - 10 лет Космос
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Люди ждут космоса, а они рисуют очередной ангар на планетке

Сообщение от Soultaker:
В СС можно убить пилота, попав в него обзорку кокпита из тяжёлого кинетического оружия. Всем Илитистам сасаи. Сутки.

Цитата:
Донат во всем и везде в СС, а кто этого ещё не понял то поймет это после релиза. Наша корпа rds вложила более 10К $ и для того чтобы там тащить это очень скромные вложении хотя у нас со старта будет свой капитал, запомни все кто вложил много бабла получат на старте такой буст что хомякам которые купили игру просто за ними не угнаться никогда. В итоге они приползут раб силой к нам для обслуживания сартиров нашего капитала или для какой-то другой мелкой рабатенки, эта игра заточена изначально на донат, хотя все кто потратил по 45 $ тешут себя надеждой что все будет как в сказке.


Старый 25.10.2015, 11:28
Аватар для Daminion
Мастер
Регистрация
05.01.2013
GoHa.Ru - Старожил Зомби мутанта
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria


Добавлено через 38 секунд
Сообщение от Maddevil:
Что может быть лучше, чем сырым октябрьским утром, зайти в тему SC на огонёк?
а то))
Последний раз редактировалось Daminion; 25.10.2015 в 11:28. Причина: Добавлено сообщение
Старый 25.10.2015, 11:37
Аватар для Dalmar
Маньяк
Регистрация
21.10.2005
Регистрация
Игра
Гильдия
21.10.2005
Star Citizen
EXO
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Сообщение от TopolM:
Люди ждут космоса, а они рисуют очередной ангар на планетке
Люди которые ждут космоса уже получили его в Элите, нахер такой космос

https://forums.goha.ru/signaturepics/sigpic27082_15.gif
Старый 25.10.2015, 11:40
Аватар для Hinowi_renamed_758375_20022021
Знаток
Регистрация
28.07.2010
Регистрация
Игра
28.07.2010
Metal Gear
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
пустая большая лока с машинкой чтобы по ней ездить

т.е. если вас хомяки играющие в это уг засунуть в пустую комнату и разрисовать стены там вы будете безумно счастливы?
Старый 25.10.2015, 11:53
Аватар для intanto80
Мастер
Регистрация
30.10.2011
Регистрация
Игра
Сервер
Ник
Гильдия
30.10.2011
PlayStation4
PSNow
Консолобой
Консолохолопы
Танк
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Сообщение от Hinowi:
пустая большая лока с машинкой чтобы по ней ездить

т.е. если вас хомяки играющие в это уг засунуть в пустую комнату и разрисовать стены там вы будете безумно счастливы?
А в нее пока пока никто не играет, ее тестят, потому что как бы альфа тест.
Старый 25.10.2015, 12:03
Аватар для Vasiliy Lanov
Кораблетопитель
Регистрация
15.03.2012
Регистрация
Адрес
Игра
15.03.2012
Москва, Russia
Microsoft Word
GoHa.Ru - Старожил Признанный автор
Награжден за: За отличный гайд по Star Citizen
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Сообщение от TopolM:
Ты сам произвел ритуал моего призыва жалкий смертный.
Старый 25.10.2015, 12:03
Аватар для Hinowi_renamed_758375_20022021
Знаток
Регистрация
28.07.2010
Регистрация
Игра
28.07.2010
Metal Gear
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Сообщение от intanto80:
А в нее пока пока никто не играет, ее тестят, потому что как бы альфа тест.
ах да ....как ты говоришь .."в игру не играют, а тестят"....расскажу это своему психологу
Старый 25.10.2015, 12:05
Аватар для vpalmer
Предводитель
Регистрация
16.03.2012
Регистрация
Игра
16.03.2012
pinball, mahjong
Медаль "500 лайков"
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Сообщение от Hinowi:
пустая большая лока
даже в каком-нибудь кол оф дьюти самая маленькая карта больше раз пять, чем эта "галлерея форэва андер констракшн"

мой секрет вечной жизни и молодости - эликсир из слез сонибоев
Старый 25.10.2015, 12:06
Аватар для Urglot_renamed_639053_25082021
Маньяк
Регистрация
17.11.2008
Регистрация
Адрес
Игра
17.11.2008
Москва
Всякое...
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Я, конечно, это куплю. Но после релиза и десятка обзоров. А может, как раз после этого и не куплю.
Старый 25.10.2015, 12:13
Аватар для vpalmer
Предводитель
Регистрация
16.03.2012
Регистрация
Игра
16.03.2012
pinball, mahjong
Медаль "500 лайков"
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
в новости не указали как там дела со фпс модулем - "сенсация" он опять все еще не готов

Сообщение от Urglot:
А может, как раз после этого и не куплю.
в гражданском обществе криса таких придирчивых как ты - не ждут. он строит идеальное общество из идеальных граждан, которые не задают ненужных вопросов и на все выступления своего лидера отвечают ему искренним салютом, синхронно вскидывая лапки

мой секрет вечной жизни и молодости - эликсир из слез сонибоев
Последний раз редактировалось vpalmer; 25.10.2015 в 12:13. Причина: Добавлено сообщение
Старый 25.10.2015, 12:22
Аватар для CrazyImba
Гуру
Регистрация
11.03.2008
Регистрация
Игра
Сервер
Ник
11.03.2008
Dota2.ARK.ARMA3
Goha.ru
Орёл же
Знатоку игры Albion Online
Награжден за: За участие в конкурсе по игре Albion Online
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Сообщение от vpalmer:
в новости не указали как там дела со фпс модулем - "сенсация" он опять все еще не готов

в гражданском обществе криса таких придирчивых как ты - не ждут. он строит идеальное общество из идеальных граждан, которые не задают ненужных вопросов и на все выступления своего лидера отвечают ему искренним салютом, синхронно вскидывая лапки
За тобой уже выехали

GAME NET = ИГОР НЕТ
Устал от корейщины и казуала? Затекли пальцы от бессмысленного гринда? Очередной локализатор облажался? Альбион ждет!:D

------------------------------------------------------
Фанбои.Фанбои никогда не меняются....
Старый 25.10.2015, 12:34
Аватар для Pakostnyi
Регистрация
08.12.2009
Просветитель
Награжден за: За активное освещение MMORPG Mortal Online 2 на  форуме Медаль "1К лайков" Рейдер пандемии
Награжден за: Эксперт по выживанию при пандемии COVID-19 Победитель конкурса
Награжден за: Победитель конкурса по Resident Evil 3
Зомби мутанта GoHa.Ru - 10 лет Jack-o'-lantern
Награжден за: Участник хэллоуинского шабаша Признанный автор
Награжден за: За интересные и содержательные сообщения.
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Теперь ждём следующий патч 2.0

Старый 25.10.2015, 12:34
Аватар для vpalmer
Предводитель
Регистрация
16.03.2012
Регистрация
Игра
16.03.2012
pinball, mahjong
Медаль "500 лайков"
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Сообщение от CrazyImba:
За тобой уже выехали
это в апдейте такие новые премиумные скины в сс добавили в "социальном" модуле?
и почему один из них..босиком?

мой секрет вечной жизни и молодости - эликсир из слез сонибоев
Старый 25.10.2015, 12:34
Аватар для intanto80
Мастер
Регистрация
30.10.2011
Регистрация
Игра
Сервер
Ник
Гильдия
30.10.2011
PlayStation4
PSNow
Консолобой
Консолохолопы
Танк
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Сообщение от Hinowi:
ах да ....как ты говоришь .."в игру не играют, а тестят"....расскажу это своему психологу
Ну, учитывая, что игры еще нет, а есть альфа билд...
Старый 25.10.2015, 12:49
Аватар для vpalmer
Предводитель
Регистрация
16.03.2012
Регистрация
Игра
16.03.2012
pinball, mahjong
Медаль "500 лайков"
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Сообщение от Hinowi:
расскажу это своему психологу
ты решил к специалистам обратиться?

мой секрет вечной жизни и молодости - эликсир из слез сонибоев
Старый 25.10.2015, 12:54
Аватар для FinalRelease
Мастер
Регистрация
10.08.2009
Регистрация
Игра
Ник
10.08.2009
Team Fortness 2
ШЕХ
GoHa.Ru - Старожил
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Тёпленько тут.

У меня уже готов
Для тебя букет котов,
Очень свежие коты!
Они не вянут, как цветы.
Я несу букет котов,
Дай скорее вазу.
Очень свежие коты -
Это видно сразу!
Старый 25.10.2015, 12:58
Аватар для -Мак-
Откуда я знаю
Регистрация
15.02.2010
Берсеркер Победитель конкурса
Награжден за: Победитель конкурса экспертов по Lineage 2
Re: Star Citizen - Настало время исследовать область Galleria
Мне все больше кажется, что SC это развод для ждунов и тд. Ведь на те собранные деньги всех обещаний не реализуешь... А каждое видео напоминает инстанс метр на метр с лагами и проседающим фпс Как они вообще там собираются планеты и посадки вводить тогда?

Молодец, ты потратил больше 10 секунд своей жизни в пустую.

Ваши права в разделе