Показать сообщение отдельно
Аватар для Neekopol
Goha.sq|BF
Регистрация:
25.09.2009
Медаль "1К лайков" Победитель конкурса
Награжден за: Победитель конкурса GIGABYTE Заслуженный модератор
Награжден за: Заслуженный модератор форума! GoHa.Ru - 10 лет
Просветитель
Награжден за: За публикацию интересных и полезных тем и статей Стрелок
Re: Tom Clancy's The Division - обсуждение игры
https://tomclancy-thedivision.ubisof...the-division-2
Болтовки отдельно, ДМРки отдельно.
Цитата:
Rifles will be an all new category and will include all semi-automatic and burst-fire rifles. There are several reasons that we decided to introduce this category, the main one being the balancing perks.

Не будет большь магазов на +121% и царских зажимов с эмочки.
Цитата:
This means that there won't be any +121% magazines in the sequel.

Моды на оружие будут различаться калибрами, т.ч. один магаз и надульник не получится крутить между 9мм/5.56мм/5.45мм/7.62мм.
Цитата:
However, not every mod will fit every weapon. Different weapons have different caliber, and of course, the same goes for muzzle attachments and magazines.
И исчезнут обязательные для всего оружия модули, чтобы было ИНТЕРЕСНЕЕ модифицировать оружие.
Цитата:
The reason for this change is that some mods were seen as must-have upgrades on all weapons, which lead to the modding experience becoming less interesting.
Ну конечно, из всех модулей сделать только 3-4 с наилучшей комбинацией параметров, а остальные сделать мусором. Массив/Юбисофт умные, теперь всё будет мусором, останется только выбирать что менее мусорное нацепить в конкретной ситуации.


С талантов уберут минимальные требования по статам, и введут активацию талантов как следствие каких-либо действий. А-ля вы быстрее перезаряжаетесь если вам подожгли очко, или лучше откат скиллов если весь эквип в адиках. Убрано стремление к эффективности, теперь всё ради фана и ИНТЕРЕСА
Цитата:
n The Division 2, the talent system will be completely reworked and you will have all new talents. In the first game, weapon talents have two types of requirements – a minimum amount of main stats and some kind of action to activate the talent. For the sequel, we have reworked the requirements system to make the creation of builds more interesting and creative.
For The Division 2, we want talents to play a bigger role in your builds, and make the assemblage of a build more fun. Therefore, the requirements for a talent will be able to be pretty much anything. For example, having a gear piece with a particular brand, a certain attribute, or having a specific weapon type equipped. The only restriction is that each talent will have a gameplay theme and the weapon's requirements will be connected to that theme. This will give you a greater understanding of how the talent can be used, and whether it fits your playstyle or not.

Но это не точно.
Цитата:
Even though talents as a feature is confirmed, any talents, bonuses, or stats shown before the game's release are subject to change.

as you think
so you are
Сообщение от SoftEx:
будьте бдительны: посылайте нахуй, а не в поиск.
3 пользователя оценили это сообщение: Показать