PDA

X Для форума GoHa.Ru теперь доступен мобильный стиль. Подробнее...

Просмотр полной версии : Path of Exile Patch Notes


Yupy
18.08.2011, 14:16
Версия 0.9.1

Ссылка (http://pathofexile.com/forum/view-thread/3495) | Обсуждение (https://forums.goha.ru/showthread.php?t=637051)

Мы ожидаем, что патч будет установлен завтра (24 часа с этого момента). Возможно это будет завтрашним утром (до 4 часового эвента) в случае необходимости. Описание патча возможно будет меняться.

Версия 0.9.1

Особенности игры:

Добавлена первая версия нового пользовательского интерфейса. Ожидается еще больше настроек и улучшений.
Добавлен квест капитана Fairgraves в Ship Graveyard.
Добавлена поддержка временных лиг.
Глобальные чаты разделены по лигам. Теперь вы можете разговаривать только с людьми из вашей лиги в глобальным чате. Это должно облегчить поиск партий и профессий. В конечном счете глобальный чат возможно будет еще разделен.
Добавлен дружественный изгнанник в Twilight Strand.
Магические и редкие монстры боссы теперь выделены эффектами, чтобы их было проще заметить. В последствии будут добавлены специальные эффекты для их особенностей.
Удалены отображение ДПС для навыков . Система работала не верно, и будет добавлена после исправления.
Изменена иконка Support Gems и изменен текст для описания их функции более понятным способом.
Обновлено эффект для Freezing Pulse и Ice Spear.
Зона Coves сделана более интересной.
""/online" отображает число людей в онлайн.
"/whois name" покажет вам информацию о персонаже.
Добавлено еще несколько экранов загрузки и увеличена их детализация.
Продолжается улучшение анимации, озвучки мировых зон и эффектов заклинаний.



Исправление ошибок:

Исправлена ошибка, которая произошла, если вы убиваете Shield Crab на уровне 6-20 Maelstrom of Chaos.
Исправлена ошибка при работе Detonate Dead.
Исправлена ошибка, которая позволяла использовать Shield Charge очень быстро.
Исправлен вылет, которая имеет место, около Templars и Rangers.
Исправлена ошибка, которая может привести к получению множества опыта или предметов с монстров, когда игроки находятся в группе.
Исправлено поведение Ground Slam на близком расстоянии.
Исправлена производительность в дождь в Maelstrom of Chaos в районе пляжа.
Восстановлен большой ларец в Merveil's Lair.
Убрана возможность кастовать Cold Snap в запрещенных местах.
Исправлена ошибка, при которой случайные декорации будут блокировать двери.
Glacial Hammer теперь не мешает выпадению предметов с убитых монстров.
Исправлены случайные генерации очень большого Terraces уровня.
Исправлена проблема с Flicker Strike, так что он будет теперь телепортировать каждый раз.
Fixed a bug that would cause animations to visually click when returning to idle.
Звук не будет повторять бесконечно при выходе из игры
.


Баланс:

Уменьшен шанс выпадения экипировки (не наличности/свитков/фласок/гемов), но повысил шанс выпадения магиических/редких предметов в качестве компенсации.
Увеличено количество опыта и восстановления заряда фласок на +75% за каждого дополнительного члена партии.
Увеличена редкость Mirror of Kalandra.
Oak сделан тяжелее.
Увеличена трудность всех монстров на 5%.
Увеличен размер стека Armour Shards и Jeweler's Orbs.
Уменьшен урон и точность стреляющих монстров.
Увеличен шанс, что монстр изменит цель, когда он получают повреждения от 12,5% до 20%.
Изменены два свойства фласок, которые срабатывают при критическом ударе, теперь восстанавливается определенное количество зарядов (а не весь флакон). Старые версии фласок восполняют только 1 заряд на данный момент. В более поздних патчах мы подберем более правильное количество.



Баланс умений:

Изменены местами требуемый уровень и награда за квест для гемов Spark и Fireball. Fireball стал более низкого уровня и доступен для Ведьмы в Tarkleigh.
Увеличен урон Spark.
Уменьшен урон и область Freezing Pulse.
Увеличен урон Glacial Hammer.
Уменьшена продолжительность Viper Strike на низких уровнях.
Уменьшен урон от Flicker Strike на низких уровнях.
Уменьшен урон Sweep на низких уровнях.
Увеличены урон и радиус атаки Cleave.
Увеличение стана и сбивание с ног от Shield Charge.
Добавлен небольшой случайный эффект отталкивания для Leapslam.
Split Arrow теперь стреляет дополнительными стрелами на более высоких уровнях.
Изменен рассчет урона для Shock Nova так, что область поражения вокруг игрока работает лучше. Теперь гораздо важнее иметь врагов на максимальном расстоянии.
Raised Zombies теперь не исчезает со временем.
Увеличен урон Elemental Hit на более высоких уровнях.


We anticipate deploying this tomorrow (24 hours from now). It might be the following morning (before the 4 hour league) if needed. This list of patch notes will change as we finish the patch

Version 0.9.1

Features:

Added the first version of the new new user interface. Many more tweaks and improvements are coming.
Added the Captain Fairgraves quest to the Ship Graveyard.
Added support for temporary leagues.
Separated global chat by league. Now you can only talk to people in the same league with global chat. This should make it easier to find parties and trades. Eventually global chat will need to be even further segregated.
Added a friendly exile in the Twilight Strand.
Magic and rare boss monsters now have effects to make them easier to notice. Eventually there will be special effects for their mods as well.
Removed DPS display for skills. It was wrong and will be added again when it's correct.
Changed Support Gems to have a different icon and made the text on them state their function in a more clear way.
Updated effect for Freezing Pulse and Ice Spear.
Made the Coves area more interesting.
"/online" now states the number of people online.
"/whois name" will show you information about a character.
Added some more loading screens and increased their detail.
Continued improvement of animations, sounds, world areas and spell effects.
Added the first version of the new new user interface. Many more tweaks and improvements are coming.
Added the Captain Fairgraves quest to the Ship Graveyard.
Added support for temporary leagues.
Separated global chat by league. Now you can only talk to people in the same league with global chat. This should make it easier to find parties and trades. Eventually global chat will need to be even further segregated.
Added a friendly exile in the Twilight Strand.
Magic and rare boss monsters now have effects to make them easier to notice. Eventually there will be special effects for their mods as well.
Removed DPS display for skills. It was wrong and will be added again when it's correct.
Changed Support Gems to have a different icon and made the text on them state their function in a more clear way.
Updated effect for Freezing Pulse and Ice Spear.
Made the Coves area more interesting.
"/online" now states the number of people online.
"/whois name" will show you information about a character.
Added some more loading screens and increased their detail.
Continued improvement of animations, sounds, world areas and spell effects.



Bug Fixes:

Fixed a crash that occured if you kill a Shield Crab on level 6-20 of the Maelstrom of Chaos.
Fixed a crash involving Detonate Dead.
Fixed a bug that allowed Shield Charge to be spammed really fast.
Fixed a client crash that occurs when playing near Templars or Rangers.
Fixed a bug that could cause massive experience or item gain from monsters when partied.
Fixed the behaviour of Ground Slam so that you don't miss things really close to you.
Fixed the performance of the rain in the Maelstrom of Chaos beach area.
Restored the large chest in Merveil's Lair.
Disabled the abiltiy to cast Cold Snap on invalid locations.
Fixed a bug where arbitrary doodads would block doors.
Glacial Hammer now doesn't prevent item drops from slain monsters.
Fixed occasional very large Terraces levels.
Fixed a problem with Flicker Strike so that it'll now teleport each time.
Fixed a bug that would cause animations to visually click when returning to idle.
Sound should not repeat endlessly when exiting the game.
Fixed a crash that occured if you kill a Shield Crab on level 6-20 of the Maelstrom of Chaos.
Fixed a crash involving Detonate Dead.
Fixed a bug that allowed Shield Charge to be spammed really fast.
Fixed a client crash that occurs when playing near Templars or Rangers.
Fixed a bug that could cause massive experience or item gain from monsters when partied.
Fixed the behaviour of Ground Slam so that you don't miss things really close to you.
Fixed the performance of the rain in the Maelstrom of Chaos beach area.
Restored the large chest in Merveil's Lair.
Disabled the abiltiy to cast Cold Snap on invalid locations.
Fixed a bug where arbitrary doodads would block doors.
Glacial Hammer now doesn't prevent item drops from slain monsters.
Fixed occasional very large Terraces levels.
Fixed a problem with Flicker Strike so that it'll now teleport each time.
Fixed a bug that would cause animations to visually click when returning to idle.
Sound should not repeat endlessly when exiting the game.



Balance:

Reduced the drop rate of equipment (not currency/scrolls/flasks/gems), but upped the rate of magic/rare items to compensate.
Increased the rate of experience gain and Flask charge recovery to +75% per additional party member.
Increased rarity of Mirror of Kalandra.
Made Oak harder.
Increased difficulty of all monsters by 5%.
Increased the stack size of Armour Shards and Jeweler's Orbs.
Reduced damage and accuracy of ranged enemies.
Increased the chance that monsters will change targets when they receive damage from 12.5% to 20%.
Changed the two Flask mods that deal with critical strikes to only refill a certain number of charges (rather than the entire flask). Old versions of these flasks will only refill 1 charge for now. In a later patch we will reroll the value on these to make it correct.
Reduced the drop rate of equipment (not currency/scrolls/flasks/gems), but upped the rate of magic/rare items to compensate.
Increased the rate of experience gain and Flask charge recovery to +75% per additional party member.
Increased rarity of Mirror of Kalandra.
Made Oak harder.
Increased difficulty of all monsters by 5%.
Increased the stack size of Armour Shards and Jeweler's Orbs.
Reduced damage and accuracy of ranged enemies.
Increased the chance that monsters will change targets when they receive damage from 12.5% to 20%.
Changed the two Flask mods that deal with critical strikes to only refill a certain number of charges (rather than the entire flask). Old versions of these flasks will only refill 1 charge for now. In a later patch we will reroll the value on these to make it correct.



Skill Balance:

Swapped Spark and Fireball in terms of skill levels and quest rewards. Fireball is now lower level and available to Witches from Tarkleigh.
Increased damage of Spark.
Reduced damage and collision size of Freezing Pulse.
Increased damage of Glacial Hammer.
Reduced Viper Strike duration at lower levels.
Reduced damage of Flicker Strike at lower levels.
Reduced damage of Sweep at lower levels.
Increased damage and attack range of Cleave.
Increased stun and knockback on Shield Charge.
Added a small occasional knockback effect to Leapslam.
Split Arrow now fires additional arrows at higher levels.
Changed the damage equation for Shock Nova so that the deadzone immediately around the player works better. It's now much more important to have enemies at maximum range.
Changed Raised Zombies to not decay over time automatically.
Increased damage of Elemental Hit at higher levels.

Рейтинг@Mail.ru