Для входа на форум нажмите здесь

Вернуться   GoHa.Ru > Форумы > ММО Игры > Guild Wars 2 > Вопросы и ответы, Гиды и советы, FAQ

 
 
Опции темы
Старый 16.07.2012, 09:15  
Рейтинг сообщения:
#1 
Bersiwald
 
Аватар для Bersiwald
 
Сообщений: 12,380
Регистрация: 16.02.2008
Игра: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Эксперт
Награжден за: За помощь посетителям и отличные гайдыGoHa.Ru - СтарожилДитя Предназначения
Награжден за: За победу в одном туре конкурса по игре "Ведьмак 3: Дикая охота"Ведьмак
Награжден за: За победу в двух турах конкурса по игре "Ведьмак 3: Дикая охота"
Признанный автор
Награжден за: За развитие раздела GW2Заслуженный Модератор
Награжден за: Заслуженный модератор раздела TES V: Skyrim
Exclamation FAQ: аккаунт, технические проблемы, клиент игры
Bersiwald
Bersiwald вне форума 16.07.2012, 09:15

ВНИМАНИЕ! Некоторая информация устарела!


1. Глобальные вопросы по Guild Wars 2


Когда выходит Guild Wars 2 ?
25 августа (8-11 часов по мск) для сделавших предпокупку игры, 27 августа для предзаказчиков и 28 августа для всех остальных.

Какие минимальные требования у игры?
  • Windows® XP Service Pack 2 или лучше
  • Intel® Core 2 Duo 2.0 Ггц, Core i3 или AMD Athlon 64 X2, или лучше
  • 2 Гб ОЗУ
  • NVIDIA® GeForce® 7800, ATI X1800, Intel HD 3000, или лучше (256 Мб видеопамяти и shader model 3.0 или выше)
  • 25 Гб свободного места на жестком диске
  • Широкополосное интернет-соединение
  • Клавиатура и мышь
Игра на русском языке?
Пока что нет. О локализации ничего не известно, но надеемся, что рано или поздно она появится.

На какие языки была переведена игра с оригинального английского?
Полностью (текст и озвучка) - французский и немецкий. Частично (текст) - испанский.

Где мне скачать официальное руководство (manual) по Guild Wars 2 ?
Оно будет доступно после выхода игры на оф. сайте.

2. Вопросы и ответы по аккаунту (учётной записи)

Нужно ли в Guild Wars 2 оплачивать ежемесячную подписку?
Нет, после покупки игры вам НЕ потребуется оплачивать ежемесячную подписку.

Где и когда можно будет присоединить аккаунт GW1 к аккаунту GW2 ?
Это функция уже доступна на официальном сайте на странице управления аккаунтом.

Какие данные я могу посмотреть/изменить на странице управления аккаунтом?
Вы можете изменить имя аккаунта (адрес электронной почты), пароль, можете скачать инсталлятор игры и посмотреть IP-адреса, с которых заходили на аккаунт.

Каким образом можно сделать апгрейд с Standard Edition/Digital Edition до Digital Deluxe Edition?
Апгрейд будет доступен во внутриигровом магазине за 2000 кристаллов.

3. Вопросы и ответы по техническим проблемам

Как связаться со службой поддержки?
По адресу support.guildwars2.com.

Когда я играл в бета-версию GW2, то испытывал серьёзные проблемы с производительностью...
В релизной версии производительность игры будет значительно повышена.

4. Вопросы и ответы по установке и настройке клиента

Где мне скачать клиент Guild Wars 2 ?
Два варианта: с официального сайта (потребуется войти под своим логином) или по ЭТОЙ ССЫЛКЕ.

Сколько весит клиент Guild Wars 2 ?
Около 15гб (у всех игроков размер клиента разный).

Смогу ли я обновить клиент с бета-версии до релизной? Нужно ли перекачивать его перед релизом?
Да, клиент автоматически обновится до последней версии. Перекачивать его не потребуется (но если есть возможность, то лучше перекачайте заново старый клиент).

После установки игры с диска (из розничного издания) как много придётся докачивать данных?

Более 2.5 Гб.

На английском  +

If you’re having technical issues, please visit http://support.guildwars2.com.

The Guild Wars 2 Client
Follow the instructions below to download the client. Once you’ve obtained the client, we recommend that you allow it to update overnight, as there will still be a large number of files that will need to be downloaded before you can play the game. Make sure that you have at least 15 GB of space available on your PC’s hard drive.
German or French versions of the download instructions are available here:
Download-Anweisungen: Deutsch
Instructions de téléchargement en français


Guild Wars 2 Installation Instructions
We recommend that you begin downloading the client as soon as possible so you will be ready for the upcoming event.
  • Log in to your Guild Wars 2 account management page at https://account.guildwars2.com.
  • Navigate to the Download Client page by clicking the link on the left side of the page.
  • Click the Download link in the center of the page and, if prompted, choose the save location.
  • When the download is complete, navigate to the location on your computer where you downloaded the Gw2Setup.exe file.
  • Double-click the Gw2Setup.exe icon to launch the installer.
  • Click the red Install Guild Wars 2 button to choose the installation location.
  • After selecting an installation location, click OK to begin the installation process.
  • Click the appropriate region flag icon in the top-right corner of the Launcher to choose your language.
  • When the log-in fields appear, enter your account name and password and click LOG IN.
  • Once the installation has finished, click Play to begin your adventure!
Note: Be sure to keep your client updated throughout the week to ensure that you will be ready as soon as the event begins. To update the client, simply double-click the Gw2.exe icon. Any updates will be downloaded and applied automatically.
If you would like to simply update Guild Wars 2 and have it exit after completion, follow these steps:
  • Locate your Gw2.exe file.
  • Right-click the file and select Create shortcut.
  • Rename this new shortcut to Guild Wars 2 Update Only.
  • Right-click on the Guild Wars 2 Update Only icon and select Properties.
  • Locate the Target line and add -image to the end.
    Example: “C:\Games\Guild Wars 2\gw2.exe” -image
  • Click OK.
Double-clicking Guild Wars 2 Update Only will begin the update. Once the game has been fully patched, the client will exit back to Windows. When you are ready to play, simply double-click on Gw2.exe to start the game.
Note: You will not be able to play Guild Wars 2 using the Guild Wars 2 Update Only shortcut. You must use *Gw2.exe *or another shortcut without the -image command.
Guild Wars 2 Repair Instructions
If you are having problems running Guild Wars 2, the data archive may have become corrupted. Please follow these steps to verify and repair the archive:
  • Locate your Gw2.exe file.
  • Right-click on the file and select Create shortcut.
  • Rename this new shortcut to Guild Wars 2 Repair.
  • Right-click on Guild Wars 2 Repair and select Properties.
  • Locate the Target line and add -repair to the end.
    Example: “C:\Games\Guild Wars 2\gw2.exe” -repair
  • Click OK.

    Double-clicking Guild Wars 2 Repair will begin the repair process. The game will launch when it is complete.
Note: Keep in mind that the verification and repair process will run each time you double-click the Guild Wars 2 Repair shortcut. If you would like to play the game immediately without repairing the archive, double-click on Gw2.exe or another shortcut without the -repair command.


F.A.Q.

Q: I moved the .exe to a folder and launched it, but immediately crashed. What’s wrong?
A: This could be caused by a number of issues, but here are a few things to check for:
  • Are you an administrator on your computer?
    You may need administrator privileges to run the client or properly access the folder in which your game client is located.
  • Is the folder that contains the game “Read Only”?
    The client needs to add files to the folder when it patches in order for it to run properly. If the “Read Only” box is checked when you access the properties of the folder, uncheck it and try again.
  • Is the Gw2.dat file “Read Only”?
    Once the executable file accesses our servers, it will begin to download a Gw2.dat file that contains the game’s content. If your computer sets this as a “Read Only” file, be sure to clear the flag in the Properties menu.
Q: I’ve downloaded the client and now have to patch thousands of files. Is this normal?
A: Yes, this is perfectly normal. These files are the most up-to-date content files in the game, and are absolutely required to play.


Q: What is a build, and why do they keep interrupting the game?
A: A “build” is the technical term for a particular version of a game. Since Guild Wars 2 is currently being developed, newly updated versions are constantly being made available—on a typical day, there may be several new builds. Every time we distribute a new build, the game will automatically restart and download the new files.


Q: My file “repairs” itself every time I crash. What do I do?
A: If this happens, the most likely possibility is that your Gw2.dat file has somehow been corrupted, either while downloading an update or during the crash. Try re-downloading the Gw2.dat file (by moving or removing the existing file) and see if that fixes the issue. (This may take several hours.) If you’re still having problems, you may have hardware issues with your RAM or hard drive. There are a number of free programs, such as MemTest, to help you diagnose your system if this is the case.


Q: My client gets stuck at “Connecting to ArenaNet…” while updating. What do I do?
A: This is usually caused by a firewall, which may be blocking your ability to connect to the ArenaNet servers. We recommend disabling your firewall first and seeing if this fixes the issue. AVG Antivirus has also been known to cause problems by blocking Guild Wars 2 from connecting to our servers.
If disabling your firewall doesn’t work, and you are able to access the Internet through other games or in a Web browser, you may need to re-download the game’s executable file or the Gw2.dat file (as it may be corrupted).


Q: Media Center launches every time I launch Guild Wars 2. How do I stop it?
A: Right-click the client shortcut and select “Properties.” In the command line, you should see “-mce” at the end. Delete this tag and then click “OK.”


Q: A new patch just came through, and now I can’t log in. What should I do?
A: After a patch, the game server can still take a minute or two longer to update and catch up to the new build. If a patch just went through, please wait a few minutes and try again. If the problem persists, you can visit http://support.guildwars2.com for more information.

Последний раз редактировалось Bersiwald; 17.10.2016 в 10:34.
Просмотров: 14604
Ответить с цитированием
 

Вернуться   GoHa.Ru > Форумы > ММО Игры > Guild Wars 2 > Вопросы и ответы, Гиды и советы, FAQ
Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.


(c) GoHa.Ru 2003-2017
Рейтинг@Mail.ru