Tech I Battleships
- +25% to cargo capacity
- +20% to maximum lock range
Attack Battlecruisers
Orthrus
- -100 power grid
- -15 maximum velocity
- +15 signature radius
Ferox
Machariel
- Gallente Battleship bonus per level: 7.5% to large projectile falloff (было 10%)
- +30 signature radius
- +1 mid slot
- -1 low slot
Drake Navy Issue
- Caldari Battlecruiser bonus per level: 10% to Heavy Missile and Heavy Assault Missile damage (было 4% to shield resistances)
- -1 launcher slot
Cyclone
- Minmatar Battlecruiser bonus per level: 7.5% to Heavy Missile Launcher and Heavy Assault Missile Launcher rate of fire (было 5%)
Eagle
- +12 maximum velocity
- +25 drone bandwidth
- +25 drone bay
Muninn
- Minmatar Cruiser bonus per level: 7.5% Medium Projectile Turret damage (было 5%)
- +150 armor HP
- +20 maximum velocity
- -750,000 mass
- -10 signature radius
- -1 high slot
- +1 mid slot
MONITOR
Amarr Cruiser bonuses per skill level:
5% bonus to ship armor hitpoints
Caldari Cruiser bonuses per skill level:
5% bonus to ship shield hitpoints
Gallente Cruiser bonuses per skill level:
5% bonus to ship agility
Minmatar Cruiser bonuses per skill level:
5% reduction in ship signature radius
Flag Cruisers bonuses per skill level:
4% bonus to all armor, shield, and hull resistances
Role Bonus:
Can use Medium Micro Jump Drive modules
99% reduction in powergrid and cpu requirements for Afterburner, Microwarpdrive and Micro Jump Drive modules
100% resistance to ECM effects
70% resistance to sensor dampener, target painter, energy neutralizer, and energy nosferatu effects
Slot layout: 0H, 2M, 0L; 0 turrets, 0 launchers
0 Rig Slots, 0 Calibration
Fittings: 3 PWG, 1 CPU
Defense (shields / armor / hull) : 9000 / 9000 / 2000
Base shield resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 90 / 90 / 90 / 90
Base armor resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 90 / 90 / 90 / 90
Capacitor (amount / recharge rate / average cap per second) : 5000 / 500s / 10
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 220 / 0.6 / 16,000,000 / 13.31s
Warp Speed: 3.3 au/s
Drones (bandwidth / bay): 0 / 0
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 250km / 400 / 12
Sensor strength: 20 Gravimetric
Signature radius: 40
Cargo capacity: 0
Q&A:
Это очень нишевый корабль.
Да, главной задачей было добавить новую возможность для ФК, которых так стремятся уничтожить первыми. Разработчики не ожидают, что корабль станет очень популярен. Но он окажется очень полезным для небольшой группы пилотов, которые создают контент для остальных.
Почему нету карго?
Для корабля с такой высокой защитой даже маленький объем может стать слишком серьезной проблемой в плане баланса для перевозки небольшого груза.
Почему нету пробок и command bursts?
Слишком ОП. CCP Games не хочет создавать базовый корабль для ФК на все случаи жизни.