[Лето 2017] О крейсерах стратегического назначения
17/05/2017
Приветствуем, многозадачные капсулёры! В этой короткой статье мы обсудим определённые моменты, которые будут небесполезны при подготовке к масштабному пересмотру характеристик крейсеров стратегического назначения, назначенному на это лето.
Мы напомним общие задачи проекта, напишем первое (но далеко не последнее) уведомление о том, что именно изменится в день выпуска, и привлечём внимание к открытию фокус-группы по работе с этими кораблями.
На «Фанфесте-2017» на презентации о работе с характеристиками кораблей мы обсудили планы по масштабному пересмотру КСН.
Просмотреть видео на английском языке, если вы его пропустили.
Вкратце, мы намерены решить ряд ключевых проблем, касающихся предназначения и характеристик крейсеров стратегического назначения:
Тюнинг-модули «запирают» эти корабли в рамках определённого набора преимуществ и противоречат поставленной задаче — быть именно «стратегическими», легко настраиваемыми и адаптируемыми к актуальным задачам с помощью сменных подсистем
Их функции слишком перекрываются с другими кораблями (в особенности с ударными и дозорными крейсерами); превосходство стратегических крейсеров может сократить ассортимент фактически используемых кораблей
Многие подсистемы и их сочетания сравнительно слабы и используются редко.
Текущее состояние КСН нестабильно с точки зрения технической графики
Чтобы разрешить часть этих проблем, мы действуем в следующих направлениях:
«Уплотняем» подсистемы, объединяя их функции, чтобы получить меньшее количество более мощных подсистем
........Сейчас мы планируем ограничиться четырьмя категориями подсистем, по три подсистемы в каждой категории.
Общие изменения в характеристиках, среди прочего, будут включать:
........Увеличение массы и радиуса сигнатуры
........Уменьшение эффективности ведения боя с больших расстояний вкупе с «нуллификаторами»
........Выдача крейсерам типа «Локи» преимуществ в танковке как щитами, так и броней
........Новые компоненты для постройки, специфичные для каждой сверхдержавы и добываемые в w-пространстве
Возможность извлекать тюнинг-модули из КСН без их уничтожения
Назначим время
Сейчас мы можем обозначить предварительные сроки для этого пересмотра. Изменение назначено на 11 июля 2017 года.
Поскольку корректировки, касающиеся КСН, будут весьма масштабны, действующие корабли и подсистемы в этот день будут крайне существенно изменены. Мы намерены выдать первое предупреждение сегодня, и продолжим информировать о нём в течение двух следующих месяцев, чтобы ни для кого из пилотов оно не стало неожиданностью.
Существующие подсистемы, не установленные в крейсеры стратегического назначения, будут превращены в наиболее близкие по предназначению новые подсистемы.
Если подсистема установлена на КСН, она будет превращена в «подходящую» как сказано выше; помимо того, одна дополнительная подсистема будет помещена в трюм корабля. Таким образом, количество подсистем после изменения не уменьшится и не увеличится.
Это означает, что все оснащённые КСН будут снабжены корректным набором подсистем; тем не менее, некоторые модули могут отключиться в силу изменения мощности ЦПУ и реактора корабля и/или раскладки разъёмов.
Мы настоятельно рекомендуем всем пилотам крейсеров стратегического назначения пережить отключение сервера 11 июля 2017 года в безопасном месте: на дружественном ПОСе или в доке станции/иного сооружения. Таким образом вы избежите затруднительного положения и не останетесь в космосе с отключенными модулями.
Фокус-группа по КСН
По примеру успешно отработавшей фокус-группы по многорежимным эсминцам, мы собираем новую фокус-группу, которая поможет отточить и улучшить планы пересмотра КСН.
Целью этой группы станет обеспечение обратной связи для CCP — от меньшей группы по сравнению со всем сообществом игроков, и с большей ясностью.
Логи обсуждения в целях открытости процесса будут автоматически публиковаться на этом сайте.. Прочесть обсуждение сможет любой желающий, но только участники фокус-группы и разработчики могут писать в канале
Приём заявок в фокус-группу открыт на прошлой неделе в этой форумной теме; спасибо всем, кто подал заявки! К сожалению, мы не можем принять всех, иначе группа была бы слишком большой и, следовательно, неэффективной.
Вот список игроков, отобранных в первый прогон этой фокус-группы:
Asher Elias
Capri Sun KraftFoods
Eustise
ExookiZ
frsd
Icarus Narcissus
lanyaie
Lemkor Gengod
Mawderator
Noxisia Arkana
progodlegend
Rowells
StarFleetCommander
Sturm Gewehr
Titus Tallang
White 0rchid
Все эти пилоты получат письмо от CCP Fozzie посредством игровой почты; в письме будет указана контактная информация для подключения к каналу фокус-группы CCP в Slack. Мы начнём работать с ней, как только фактически наберём присутствующих участников.
Спасибо всем, кто обратил внимание на эту статью, и в особенности — всем, кто предложил своё участие в фокус-группе!
Если вы упустили важное сообщение выше, на всякий случай я повторю его ещё раз, как мы будем повторять его многократно в ближайшие месяцы:
Мы настоятельно рекомендуем всем пилотам крейсеров стратегического назначения пережить отключение сервера 11 июля 2017 года в безопасном месте: на дружественном ПОСе или в доке станции/иного сооружения. Таким образом вы избежите затруднительного положения и не останетесь в космосе с отключенными модулями.
Ещё раз спасибо, и удачных полётов! Команда Five 0
Re: [Лето 2017] О крейсерах стратегического назначения
Довольно интересно в плане геймплея выглядят новые бонусы на увеличение буста от перегрева модулей. Самое оно для любителей соло/смолл скейла и так играющих как на пианино в актив танк сетапе. Помимо этого радует что добавятся новые полноценные сетапы как дроно-прот, ракетный локи ну и сам факт что локи наконец-то получает бонусы актив танк шилдом и армором.
Сообщение от Everett:
у тенги появились дроны
У теньги в конфиге "дрозд" итак есть дроны уже сейчас.
Re: [Лето 2017] О крейсерах стратегического назначения
Обновленные характеристики крейсеров и подсистем:
LEGION
Amarr Strategic Cruiser bonuses per skill level:
5% reduction in module heat damage amount taken
10% reduction in nanite repair paste repair duration Role Bonus:
99% reduction in Scan Probe Launcher CPU requirements
Rigs can be removed from this ship without being destroyed Warning: On ship destruction the pilot will lose one random subsystem skill level
Legion Defensive - Covert Reconfiguration Amarr Defensive Systems bonuses per skill level:
10% increase to scan strength of probes
7.5% bonus to armor repairer effectiveness
7.5% bonus to the benefits of overheating armor repairers Role Bonuses:
100% reduction in Cloaking Device CPU use
+10 Virus Strength to Relic and Data Analyzers.
Can fit covert ops cloaks and covert cynosural field generators
Cloak reactivation delay reduced to 5 seconds Additional Stats:
+1H, +1M, +2L
+300 Shields, +600 Hull
+200 Capacitor Capacity
+5m Signature Radius
+30m3 Cargo Capacity
Legion Defensive - Augmented Plating Amarr Defensive Systems bonuses per skill level:
5% bonus to armor hitpoints
5% bonus to the benefits of overheating armor hardeners Additional Stats:
+1M, +3L
+1000 Armor
+10m Signature Radius
Legion Defensive - Nanobot Injector Amarr Defensive Systems bonuses per skill level:
10% bonus to armor repairer effectiveness
10% bonus to the benefits of overheating armor repairers Additional Stats:
+2M, +2L
+100 Shields, +500 Armor
+300 Capacitor Capacity
Legion Core Subsystems:
Legion Core - Dissolution Sequencer Amarr Core Systems bonuses per skill level:
15% bonus to ship sensor strength
5% bonus to max targeting range
15% bonus to scan resolution Additional Stats:
+2M, +2L
+1 max locked target
Legion Core - Augmented Antimatter Reactor Amarr Core Systems bonuses per skill level:
5% bonus to capacitor capacity
3% bonus to energy warfare resistance Role Bonus:
20% bonus to ship power output Additional Stats:
+1M, +3L
+50 capacitor capacity
Legion Core - Energy Parasitic Complex Amarr Core Systems bonuses per skill level:
10% bonus to energy nosferatu and energy neutralizer drain amount
10% bonus to the benefits of overheating energy nosferatu and energy neutralizer modules
5% Reduction in the amount of heat damage absorbed by all modules Role Bonuses:
50% reduction in the PWG and CPU fitting costs of energy nosferatu and energy neutralizer modules Additional Stats:
+2M, +2L
+50 capacitor capacity
Legion Offensive Subsystems:
Legion Offensive - Liquid Crystal Magnifiers Amarr Offensive Systems bonuses per skill level:
10% reduction in Medium Energy Turret capacitor use
10% bonus to Medium Energy Turret damage
10% bonus to Medium Energy Turret optimal range Role Bonuses:
25% reduction in the PWG and CPU fitting costs of Medium Energy Turrets Additional Stats:
+7H, +6 Turrets
+400 PWG, +90 CPU
+100 capacitor capacity
Legion Offensive - Assault Optimization Amarr Offensive Systems bonuses per skill level:
5% bonus to missile damage
5% bonus to Heavy, Heavy Assault and Rapid Light Missile Launcher rate of fire
10% bonus to drone damage and hitpoints Role Bonuses:
25% reduction in the PWG and CPU fitting costs of Heavy, Heavy Assault and Rapid Light Missile Launchers Additional Stats:
+7H, +5 Launchers
+200 PWG, +150 CPU
+50mbit Drone Bandwidth, +200m3 Drone Bay
Legion Offensive - Support Processor Amarr Offensive Systems bonuses per skill level:
2% bonus to strength and duration of Armored Command, Information Command, and Skirmish Command Bursts
5% reduction in Remote Armor Repairer capacitor use
10% bonus to the benefits of overheating remote armor repairers Role Bonuses:
75% reduction in the PWG and CPU fitting costs of Medium Remote Armor Repairer modules
95% reduction in the PWG and CPU fitting costs of Command Burst modules
20% bonus to Remote Armor Repairer optimal range
1150% bonus to Remote Armor Repairer falloff
Can fit one Command Burst module
+50% bonus to Command Burst Area of Effect Range Additional Stats:
+7H, +4 Turrets
+100 capacitor capacity
+25mbit Drone Bandwidth, +75m3 Drone Bay
+1 max locked target
Legion Propulsion Subsystems:
Legion Propulsion - Interdiction Nullifier Amarr Propulsion Systems bonuses per skill level:
10% bonus to warp velocity and acceleration
15% reduction in capacitor need when initiating warp Role Bonus:
Immunity to non-targeted interdiction Additional Stats:
+1L
+0.1 inertia
-20km max targeting range
+20m Signature Radius
Legion Propulsion - Intercalated Nanofibers Amarr Propulsion Systems bonuses per skill level:
5% bonus to agility
5% bonus to max velocity Additional Stats:
+2L
Legion Propulsion - Wake Limiter Amarr Propulsion Systems bonuses per skill level:
10% bonus to afterburner speed
10% reduction in microwarpdrive signature radius penalty Additional Stats:
+1M, +1L
TENGU
Caldari Strategic Cruiser bonuses per skill level:
5% reduction in module heat damage amount taken
10% reduction in nanite repair paste repair duration Role Bonus:
99% reduction in Scan Probe Launcher CPU requirements
Rigs can be removed from this ship without being destroyed Warning: On ship destruction the pilot will lose one random subsystem skill level
Tengu Defensive - Covert Reconfiguration Caldari Defensive Systems bonuses per skill level:
10% increase to scan strength of probes
7.5% bonus to shield booster effectiveness
7.5% bonus to the benefits of overheating shield boosters Role Bonuses:
100% reduction in Cloaking Device CPU use
+10 Virus Strength to Relic and Data Analyzers.
Can fit covert ops cloaks and covert cynosural field generators
Cloak reactivation delay reduced to 5 seconds Additional Stats:
+1H, +3M
+300 Armor, +600 Hull
+200 Capacitor Capacity
+5m Signature Radius
+30m3 Cargo Capacity
Tengu Defensive - Supplemental Screening Caldari Defensive Systems bonuses per skill level:
5% bonus to shield hitpoints
5% bonus to the benefits of overheating shield hardeners Additional Stats:
+2M, +2L
+1000 Shields
+10m Signature Radius
Tengu Defensive - Amplification Node Caldari Defensive Systems bonuses per skill level:
10% bonus to shield booster effectiveness
10% bonus to the benefits of overheating shield boosters Additional Stats:
+3M, +1L
+500 Shields, +100 Armor
+300 Capacitor Capacitr
Tengu Core Subsystems:
Tengu Core - Electronic Efficiency Gate Caldari Core Systems bonuses per skill level:
5% bonus to ship sensor strength
5% bonus to max targeting range Role Bonus:
25% bonus to ship CPU output Additional Stats:
+3M, +1L
+1 max locked target
Tengu Core - Augmented Graviton Reactor Caldari Core Systems bonuses per skill level:
5% bonus to capacitor capacity
3% bonus to energy warfare resistance Role Bonus:
20% bonus to ship power output Additional Stats:
+2M, +2L
+50 capacitor capacity
Tengu Core - Obfuscation Manifold Caldari Core Systems bonuses per skill level:
10% bonus to ECM target jammer strength and optimal range
15% bonus to the benefits of overheating ECM target jammer modules
5% Reduction in the amount of heat damage absorbed by all modules Additional Stats:
+3M, +1L
Tengu Offensive Subsystems:
Tengu Offensive - Accelerated Ejection Bay Caldari Offensive Systems bonuses per skill level:
5% bonus to Kinetic Missile Damage
7.5% bonus to Heavy, Heavy Assault and Rapid Light missile launcher rate of fire
10% bonus to Heavy Missile and Heavy Assault missile velocity Role Bonuses:
25% reduction in the PWG and CPU fitting costs of Heavy, Heavy Assault and Rapid Light Missile Launchers Additional Stats:
+7H, +6 Launchers
+190 PWG, +160 CPU
Tengu Offensive - Magnetic Infusion Basin Caldari Offensive Systems bonuses per skill level:
5% bonus to Medium Hybrid Turret damage
20% bonus to Medium Hybrid Turret optimal range Role Bonuses:
25% reduction in the PWG and CPU fitting costs of Medium Hybrid Turrets Additional Stats:
+7H, +6 Turrets
+420 PWG, +120 CPU
+100 Capacitor Capacity
Tengu Offensive - Support Processor Caldari Offensive Systems bonuses per skill level:
2% bonus to strength and duration of Shield Command, Information Command, and Skirmish Command Bursts
5% reduction in Remote Shield Booster capacitor use
10% bonus to the benefits of overheating remote shield boosters Role Bonuses:
75% reduction in the PWG and CPU fitting costs of Medium Remote Shield Booster modules
95% reduction in the PWG and CPU fitting costs of Command Burst modules
475% bonus to Remote Shield Booster falloff
Can fit one Command Burst module
+50% bonus to Command Burst Area of Effect Range Additional Stats:
+7H, +4 Launchers
+100 capacitor capacity
+25mbit Drone Bandwidth, +50m3 Drone Bay
+1 max locked target
Tengu Propulsion Subsystems:
Tengu Propulsion - Interdiction Nullifier Caldari Propulsion Systems bonuses per skill level:
10% bonus to warp velocity and acceleration
15% reduction in capacitor need when initiating warp Role Bonus:
Immunity to non-targeted interdiction Additional Stats:
+1L
+0.1 inertia
-20km max targeting range
+20m Signature Radius
Tengu Propulsion - Chassis Optimization Caldari Propulsion Systems bonuses per skill level:
7.5% bonus to agility
3% bonus to max velocity Additional Stats:
+1M, +1L
Tengu Propulsion - Fuel Catalyst Caldari Propulsion Systems bonuses per skill level:
10% bonus to afterburner speed
10% bonus to the benefits of overheating afterburners and microwarpdrives Additional Stats:
+2M
PROTEUS
Gallente Strategic Cruiser bonuses per skill level:
5% reduction in module heat damage amount taken
10% reduction in nanite repair paste repair duration Role Bonus:
99% reduction in Scan Probe Launcher CPU requirements
Rigs can be removed from this ship without being destroyed Warning: On ship destruction the pilot will lose one random subsystem skill level
Proteus Defensive - Covert Reconfiguration Gallente Defensive Systems bonuses per skill level:
10% increase to scan strength of probes
7.5% bonus to armor repairer effectiveness
7.5% bonus to the benefits of overheating armor repairers Role Bonuses:
100% reduction in Cloaking Device CPU use
+10 Virus Strength to Relic and Data Analyzers.
Can fit covert ops cloaks and covert cynosural field generators
Cloak reactivation delay reduced to 5 seconds Additional Stats:
+1H, +1M, +2L
+300 Shields, +600 Hull
+200 Capacitor Capacity
+5m Signature Radius
+30m3 Cargo Capacity
Proteus Defensive - Augmented Plating Gallente Defensive Systems bonuses per skill level:
5% bonus to armor hitpoints
5% bonus to the benefits of overheating armor hardeners Additional Stats:
+1M, +3L
+1000 Armor
+10m Signature Radius
Proteus Defensive - Nanobot Injector Gallente Defensive Systems bonuses per skill level:
10% bonus to armor repairer effectiveness
10% bonus to the benefits of overheating armor repairers Additional Stats:
+2M, +2L
+100 Shields, +500 Armor
+300 Capacitor Capacity
Proteus Core Subsystems:
Proteus Core - Electronic Efficiency Gate Gallente Core Systems bonuses per skill level:
15% bonus to ship sensor strength
5% bonus to max targeting range Role Bonus:
25% bonus to ship CPU output Additional Stats:
+2M, +2L
+1 max locked target
Proteus Core - Augmented Fusion Reactor Gallente Core Systems bonuses per skill level:
5% bonus to capacitor recharge time
3% bonus to energy warfare resistance Role Bonuses:
20% bonus to ship power output Additional Stats:
+2M, +2L
+50 capacitor capacity
Proteus Core - Friction Extension Processor Gallente Core Systems bonuses per skill level:
7.5% bonus to warp disruptor and scrambler range
15% bonus to the benefits of overheating warp disruptors and scramblers
5% Reduction in the amount of heat damage absorbed by all modules Additional Stats:
+2M, +2L
Proteus Offensive Subsystems:
Proteus Offensive - Hybrid Encoding Platform Gallente Offensive Systems bonuses per skill level:
10% bonus to Medium Hybrid Turret damage
10% bonus to Medium Hybrid Turret falloff
7.5% bonus to Medium Hybrid Turret tracking speed Role Bonuses:
25% reduction in the PWG and CPU fitting costs of Medium Hybrid Turrets Additional Stats:
+7H, +6 Turrets
+330 PWG, +110 CPU
+100 capacitor capacity
+25mbit drone bandwidth, +50m3 drone bay
Proteus Offensive - Drone Synthesis Projector Gallente Offensive Systems bonuses per skill level:
10% bonus to Medium Hybrid Turret tracking speed
10% bonus to drone damage and hitpoints
5% bonus to drone velocity and tracking speed Role Bonuses:
25% reduction in the PWG and CPU fitting costs of Medium Hybrid Turrets Additional Stats:
+6H, +5 Turrets
+130 PWG, +40 CPU
+100mbit Drone Bandwidth, +250m3 Drone Bay
Proteus Offensive - Support Processor Gallente Offensive Systems bonuses per skill level:
2% bonus to strength and duration of Armored Command, Information Command, and Skirmish Command Bursts
5% reduction in Remote Armor Repairer capacitor use
10% bonus to the benefits of overheating remote armor repairers Role Bonuses:
75% reduction in the PWG and CPU fitting costs of Medium Remote Armor Repairer modules
95% reduction in the PWG and CPU fitting costs of Command Burst modules
20% bonus to Remote Armor Repairer optimal range
1150% bonus to Remote Armor Repairer falloff
Can fit one Command Burst module
+50% bonus to Command Burst Area of Effect Range Additional Stats:
+7H, +4 Turrets
+100 capacitor capacity
+50mbit Drone Bandwidth, +75m3 Drone Bay
+1 max locked target
Proteus Propulsion Subsystems:
Proteus Propulsion - Interdiction Nullifier Gallente Propulsion Systems bonuses per skill level:
10% bonus to warp velocity and acceleration
15% reduction in capacitor need when initiating warp Role Bonus:
Immunity to non-targeted interdiction Additional Stats:
+1L
+0.1 inertia
-20km max targeting range
+20 Signature Radius
Proteus Propulsion - Hyperspatial Optimization Gallente Propulsion Systems bonuses per skill level:
7.5% bonus to agility
10% bonus to warp velocity and acceleration Additional Stats:
+2L
Proteus Propulsion - Localized Injectors Gallente Propulsion Systems bonuses per skill level:
15% reduction in afterburner and microwarpdrive capacitor consumption
10% bonus to the benefits of overheating afterburners and microwarpdrives Additional Stats:
+1M, +1L
LOKI
Minmatar Strategic Cruiser bonuses per skill level:
5% reduction in module heat damage amount taken
10% reduction in nanite repair paste repair duration Role Bonus:
99% reduction in Scan Probe Launcher CPU requirements
Rigs can be removed from this ship without being destroyed Warning: On ship destruction the pilot will lose one random subsystem skill level
Loki Defensive - Covert Reconfiguration Minmatar Defensive Systems bonuses per skill level:
10% increase to scan strength of probes
7.5% bonus to armor repairer and shield booster effectiveness
7.5% bonus to the benefits of overheating armor repairers and shield boosters Role Bonuses:
100% reduction in Cloaking Device CPU use
+10 Virus Strength to Relic and Data Analyzers.
Can fit covert ops cloaks and covert cynosural field generators
Cloak reactivation delay reduced to 5 seconds Additional Stats:
+1H, +2M, +1L
+1000 Hull
+200 Capacitor Capacity
+5m Signature Radius
+30m3 Cargo Capacity
Loki Defensive - Augmented Durability Minmatar Defensive Systems bonuses per skill level:
5% bonus to armor and shield hitpoints
5% bonus to the benefits of overheating armor and shield hardeners Additional Stats:
+2M, +2L
+600 Shields, +600 Armor
+10m Signature Radius
Loki Defensive - Adaptive Defense Node Minmatar Defensive Systems bonuses per skill level:
10% bonus to armor repairer and shield booster effectiveness
10% bonus to the benefits of overheating armor repairers and shield boosters Additional Stats:
+2M, +2L
+300 Shields, +300 Armor, +100 Hull
+300 Capacitor Capacity
Loki Core Subsystems:
Loki Core - Dissolution Sequencer Minmatar Core Systems bonuses per skill level:
15% bonus to ship sensor strength
5% bonus to max targeting range
15% bonus to scan resolution Additional Stats:
+2M, +2L
+1 max locked target
Loki Core - Augmented Nuclear Reactor Minmatar Core Systems bonuses per skill level:
5% bonus to capacitor recharge time
3% bonus to energy warfare resistance Role Bonuses:
20% bonus to ship power output Additional Stats:
+1M, +3L
+50 capacitor capacity
Loki Core - Immobility Drivers Minmatar Core Systems bonuses per skill level:
25% bonus to stasis webifier range
10% bonus to the benefits of overheating stasis webifiers
5% Reduction in the amount of heat damage absorbed by all modules Additional Stats:
+3M, +1L
Loki Offensive Subsystems:
Loki Offensive - Projectile Scoping Array Minmatar Offensive Systems bonuses per skill level:
17.5% bonus to Medium Projectile Turret damage
10% bonus to Medium Projectile Turret optimal range and falloff
7.5% bonus to Medium Projectile Turret tracking speed Role Bonuses:
25% reduction in the PWG and CPU fitting costs of Medium Projectile Turrets Additional Stats:
+7H, +5 Turrets, 2 Launchers
+300 PWG, +30 CPU
+25mbit drone bandwidth, +25m3 drone bay
Loki Offensive - Launcher Efficiency Configuration Minmatar Offensive Systems bonuses per skill level:
10% bonus to Heavy, Heavy Assault and Rapid Light missile launcher rate of fire
5% bonus to Heavy Missile and Heavy Assault missile velocity
5% bonus to missile explosion velocity Role Bonuses:
25% reduction in the PWG and CPU fitting costs of Heavy, Heavy Assault and Rapid Light missile launchers Additional Stats:
+7H, +5 Launchers, +2 Turrets
+150 PWG, +150 CPU
+40mbit Drone Bandwidth, +40m3 Drone Bay
Loki Offensive - Support Processor Minmatar Offensive Systems bonuses per skill level:
2% bonus to strength and duration of Skirmish Command, Shield Command, and Armored Command Bursts
5% reduction in Remote Armor Repairer and Medium Remote Shield Booster capacitor use
10% bonus to the benefits of overheating remote armor repairers and remote shield boosters Role Bonuses:
75% reduction in the PWG and CPU fitting costs of Medium Remote Armor Repairer and Medium Remote Shield Booster modules
95% reduction in the PWG and CPU fitting costs of Command Burst modules
20% bonus to Remote Armor Repairer optimal range
1150% bonus to Remote Armor Repairer falloff
475% bonus to Remote Shield Booster falloff
Can fit one Command Burst module
+50% bonus to Command Burst Area of Effect Range Additional Stats:
+7H, +4 Turrets
+100 capacitor capacity
+25mbit Drone Bandwidth, +50m3 Drone Bay
+1 max locked target
Loki Propulsion Subsystems:
Loki Propulsion - Interdiction Nullifier Minmatar Propulsion Systems bonuses per skill level:
10% bonus to warp velocity and acceleration
15% reduction in capacitor need when initiating warp Role Bonus:
Immunity to non-targeted interdiction Additional Stats:
+1L
+0.1 inertia
-20km max targeting range
+20 Signature Radius
Loki Propulsion - Intercalated Nanofibers Minmatar Propulsion Systems bonuses per skill level:
5% bonus to agility
5% bonus to max velocity Additional Stats:
+2L
Loki Propulsion - Wake Limiter Minmatar Propulsion Systems bonuses per skill level:
10% bonus to afterburner speed
10% reduction in microwarpdrive signature radius penalty Additional Stats:
+2M
Re: [Лето 2017] О крейсерах стратегического назначения
Два вопроса и оба не по теме.
1. Есть ли где-нибудь флудилка где можно что-то спросить по Еве не создавая новой темы ?
2. Вытекает их первого. Кто-то уже пробовал накопать новых планет в новой миниигрушке Дискавери ?
Re: [Лето 2017] О крейсерах стратегического назначения
Сообщение от 4ertik:
https://forums.goha.ru/showthread.php?t=879027
Я думал там полезное , а не чтобы всякую фигню постить типа той что я выше спросил в этом треде. Но спасибо, буду иметь ввиду где можно запостить вопросик ни о чем.